The_Cyclop 0 Докладвай Публикувано 15 Юни, 2011 Колеги, много се надявам да има някой запознат! Над лявата предна гума, в подкалника има някакво казанче, с четири маркуча - три дебели и един тънък! Тънкия отива в сервото за спирачките, явно прави вакуум! А дебелите, единия отива под бронята и там е прекъснат, аз си мисля, че смуче въздух от там, но няма как да съм сигурен! Втория маркуч отива в моно инжекцията, а третия към резервоара с гумен маркуч, който после става метален! Питах разни майстори, те казаха, че горяло изпаренията и от бензина, в магазина на Опел ми казаха нещо за активен въглен...! Аз как да разбера дали това казанче работи и е за смяна? Маркуча от казанчето до моно инжекцията се беше скъсал и го смених, но по него като, че ли не минава нищо! Стария беше 5 мм, новия е 6 мм, но едва ли има значение! МОЛЯ НЯКОЙ АКО ЗНАЕ КАКВА РОЛЯ ИМА ТОВА КАЗАНЧЕ, ДА МИ ПОМОГНЕ! Ново казанче струва 60 лева, ако трябва да купувам! Редактирано 15 Юни, 2011 от The_Cyclop Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dobri4kiq19 0 Докладвай Отговорено 8 Август, 2011 аз до колкото знам това е резервоар за вакум Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexMav 0 Докладвай Отговорено 24 Август, 2011 Това е резервоар, пълен с активен въглен. През него се прекарват изпаренията от резервоара, за да попаднат след това в двигателя, при определени режими. Екология. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mordred 0 Докладвай Отговорено 14 Септември, 2011 Като не знаеш, що се изказваш неподготвен? Преди всичко е икономия-до 0.6 литра бензин се спестява защото вместо в атмосферата тия пари се изгарят.След това е комфорт- колата ти не смърди на бензин като жигула когато е на място понеже тогава парите минават през въглена.Кофти тръпка е,че понякога въглена преминава в маркуча към моното и може да разсипе целия двигател.За това на такъв стар автомобил е добре маркуча от моноинжекцията да се извади и закрепи някъде,а щуцера в моното да се запуши примерно с маркуч и болтче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tal1banko 0 Докладвай Отговорено 14 Септември, 2011 на мен постоянно ми заданва маркучите към моното с активен въглен ко да правя ??/ астра ф ц1.4нз този преходник идва от към кутията с активния въглен и 1 вия мъркуч отива в сервото другия в моното винаги са задръстени чистя чистя и пак са пълнят как да процедирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The_Cyclop 0 Докладвай Отговорено 22 Септември, 2017 Ако погледнеш вътре в моното щуцера на тоя маркуч от казанчето за активен въглен е запушен и има една съвсем малка дупка откъм дроселовата клапа! как би трябвало да влезе активен въглен? на мен тоя маркуч ми се беше скъсал и го смених, маркуча е 5 мм, а входа при казанчето е за 6 мм и много трудно се вкарва! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове