Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
IGNEV

The Full Story

Recommended Posts

Ето я и историята за моята кола, един дългосрочен проект, на който честно казано дори аз не му знам края. Доста от вас знаят каквo представлява колата в момента, но в тази тема ще се опитам да покажа максимално в детайли всичко с което съм я тровил за над 6 години съвместен живот.

 

Всичко почна към средата на ’04 с наближаването да взема книжка и последващото студентство. А какво е студентски живот без кола :)

 

Вектричката ми пристигна са собствен ход от DE докарана от баща ми … в абсолютно стоков вид. Колата беше закупена лично от първия ѝ собственик Bartholomдus Kees на най-реалните от всички 117000 км. По всички показатели той се е возил най-често сам, непушач, и редовно е използвал багажника. Колата е изпълнение Диамант, като в документите e опомената като Vectra "Spezial", мотор 1.8 моноинжекция C18NZ-25073555, произведена април '94 с първа регистрация 27 април с.г., закупена от представителя на Опел AutoResch за Schongau-PeiЯenberg, в конкретния случай от град Schongau. Цвят Marseillerot met./Baccara Red Mica, Marseille Red Mica код 549 , 72L по европейското обозначение и 72L MED GARNET RED MET NG GM 380 по американското.

 

... иии от тук ПОЧВАМ АЗ ! :biggrin:

 

Боята стоеше леко захабена при пристигането, след малко пастиране изглеждаше така:

 

Мy Stock Vectra A … или както се води в моя архив V1

 

1.jpg

 

IM001335.jpg

 

Inside_1.jpg

 

Както всяко хлапе ест се почна с музиката, която така или иначе вече бях наблъскал в на баща ми колата, само трябваше да я прехвърля:

 

2.JPG

 

… и музиката малко по-късно

 

4.JPG

 

И една снимка от добрите стари времена : )))

 

IM001333.JPG

 

Следва …

Редактирано от IGNEV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мина много време преди да се почне с персонализацията. Естествено се почна с малки незначителни неща, като мрежичка на решетката, малко затъмянване на стоповете, безсмислена антена на тавана и като цяло поддържане на колата чиста и в техническо здраве.

 

SA401864.JPG

SA401840.JPG

 

Таблото беше заменено с такова с обортомер, че милата дори това си нямаше заводско. По-натам се зарибих от един сайт да му преправя осветлението и това на конзолата за парното + всички бутончета, а това е резултатът:

 

inside.JPG

 

А това сайтът от който черпих инфо >>> http://www.blauetachos.de/doc/opel/index.htm

 

Естествено и ламаринките трябваха да хванат пътя, за съжалание замнени от неправилни джанти и още по-неправилни и по размер и по качество гуми. Това е тя с джанти Borbet 15” ЕТ25 6.5J , гуми 195/60 Barum Bravuris

 

SA401861.JPG

SA401856.JPG

 

Виждат се и кристалните стопове, които не закъсняха и все още смея да твърдя, че това са правилните стопове специално за този цвят Вектра А !

 

Колкото до гумите, това беше нещото което издържа най-малко на колата. След ужасната стойка бяха веднага заменени с правилният размер 195/55 , този път марката е Fate, моделът Advance AR550. Също по това време имаше и промяна и по окачването. Смяна на 4те пружини с такива от Вектра А GT, в комплект с 4 чисто нови газови амортисиори ... след което колата стъпи много по-приятно на земята.

 

DSC00034.JPG

 

 

И тъй като задницата беше персонализирана, а предницата си стоеше почти девствена последва проект затъмяване фарове/мигачи. Няколко снимки и от този процес:

 

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

 

Кабелите на ксиноня се виждат, поредната грешка, 8000k са много за рефлектор:

 

004560344-big.jpg

005023647-big.jpg

 

Губи ми се хронологията малко, защото на последната снимка сивата мрежа на решетката е избягала и се виждат кристалните мигачи FK, но ще стигнем и до там :th_up:

Редактирано от IGNEV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко изпреварвам себе си :)

 

Доста промени се осъществиха преди да дойдат кристалните мигачи на бял свят. Главно с музиката, която цифра време не можа да си намери място.

 

Скоба: МУЗИКА.

 

Първо реших, че като е гарга ще е рошава. По това време в багажника се появи това:

 

10.jpg

 

А на задното стъкло това :mhihi:

 

Toyaga_logo.JPG

 

Първоначално колата свиреше с един амп Blaupunkt 4x50 RMS, който захранваше задните колко на 2x50, а суба на бридж мисля че изкарваше около 150-160 вата RMS. Обаче системата от горната снимка изискваше втори усилвател, спрях се на Thunder 2120 1x400 RMS на бридж и до ден днешен си свиря с тези два усилвателя. Pioneer-a на снимката се хранеше само от него, а Boschmann-a от 2 бриджнати канала на Blaupunkt-a.

Но заемаше мн място, беше мн тежко за мойто двигателче и т.н. и т.н. Аз пътувах редовно по около 300км на седмица, багажи едно друго и не беше най-практичното нещо като цяло…. Иначе разпискваше алармите на колите наоколо, което трябва да се признае :)

 

След поредното „умуване” се стигна до вариант N на брой, при който суба се оказа на дървена кора м/у другите две колони:

 

o632893495265000000.JPG

o632826313931562500.jpg

 

Така или иначе тоя говорител на отворен и от двете страни обем няма как да свири добре, което доведе до поредната промяна:

 

o632894715077343750.JPG

 

С тубата под него блъскаше доволно в купето, а и тя се оказа точно толкова дълга колкото е разстоянието от дъното на багажника до кората. Със сигурност този сетъп не се нравеше на хората които се возеха на задната седалка. Беше така известно време, но пак и пак багажникът оставаше почти неизползваем. След това дълго време беше с най-компромисният вариант двойната каса отгоре, но срязана на две с Pioneer-ът в употреба. Снимка за съжаление не мога да намеря, но става ясно за какво иде реч. Дънеше здраво и имаше място в багажника, не достатъчно, но се намираше.... ииии беше така до последната промяна, за която ще стане дума по-напред в темата :)

 

Няколко фотоси на колата от този период … (първата снимка от тези е последната на колата с тези джанти)

 

DSC00036.JPG

o632893480334218750.jpg

5.jpg

 

…. с което завършвам период V1 в нейната история, един период на по-скоро сполучливи и не толкова сполучливи налучквания на правилната посока за развитие.

Редактирано от IGNEV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавно, но сигурно навлизаме към средата на ’07 … лятото бях на WAT в USA. Бях купил мигачите преди да замина, но ги сложих чак като се върнах. Ето ги и тях:

 

003243306.jpg

 

А това е последната снимка, дни преди полета ми:

 

DSC00086.JPG

 

Явно съм купил и джанти преди да замина, мислех че е било след това … както и да е :) … Значи трябва да отворя една гоооляма скоба.

 

ДЖАНТИ.

 

o632893538872500000.JPG

 

С борбета имаше готина стойка, въпреки че отзад си опираше от време на време. Но моделът почна с времето все повече и повече да не ми харесва. Исках по-изчистена, семпла и красива визия, която нямаше как да се получи с тези джанти. Много си бях харесал едни Azev-ки 16” с гуми бяха оферта, но и със забележки, трябваше им боя, а и честно казано не съм фен на неща втора употреба. След ровене и разглеждане на джанти реших, че искам да са новички. Тъкмо по това време мотоекспертите бяха пуснали на промоция Dotz Imola 16 и Enzo H. Вторите мн ми допаднаха като визия, не само заради промоцията, а и момчетата бяха любезни да сложат гума на една джанта да видя как ще изглежда джантата на самата кола. Резултатът беше повече от задоволителен. Ето и първата снимка на колата с Enzo-то още от сервиза в Плн, добре че е телефонът да ми показва дата:

 

002191218-big.jpg

002191193-big.jpg

 

Вижда се кога е покупката и кога е дата на производство на джантата, може да се каже че ги взех топли топли ;)))

 

Ето и първи снимки на колата с тях:

 

002708866.jpg

002326610.jpg

002475633.jpg

002191253-big.jpg

 

 

Така започна вторият период от развитието на колата с кодово наименование V2.

 

След като се завърнах в милата ни прекрасна, с определена доза сърказъм, татковина най-накрая дойде ред и на официалното монтиране на мигачите и махане на сивата мрежа от решетката :)

 

Малко хубави снимки, щракнати вече с usa качество:

 

100_0953sh.jpg

100_0945.JPG

100_1021.JPG

100_1024.JPG

 

Една снимка за контраст ;)))

100_1234.JPG

 

И още една снимка просто ей така:

100_1277.JPG

 

Тук е мястото да изкажа благодарности към баща ми, който се погрижи за колата в мое отсъствие с отстраняването на още няколко забележки.

Редактирано от IGNEV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се вижда от снимките по-горе колонките на вратите също по някакъв начин са станали черни в стил GT look. Нещо към което се бях запътил и от което нямаше да се откажа.

 

Трябва да вметна, че по това време имах доста работи на главата, покрай унито ме мъчиха и не оставаше мн време за проекти по колата. Някои екстрички бяха добавени:

 

005237948.jpg

 

Направих едно клипче, първото от няколко:

 

http://vbox7.com/play:030f76a5

 

За известно време колата се озова без емблема на решетката:

 

12.jpg

 

И така с малко интервенции мина времето до месец май ’08, когато отново беше време да отлитам. По стара традиция трябваше да се направи подаръче на колата преди да си почине от мен за 4 месеца. Този път се спрях на това:

 

005808482-big.jpg

 

Чистно нов панелен K&N филтър ;)))

 

Следват много много интересни неща ... Лято ’08 се отрази по най-приятен начин на колата, като за кратко време се случиха много неща и то все хубави. Общо взето най-мащабната промяна от както имам колата в следващото мнение.

 

Залезът на V2:

100_2311.JPG

Редактирано от IGNEV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммммтакааа … и се почна V3

 

Ще оставя снимките да говорят сами за себе си ...

 

Прагове ли няма ? Който е търсил фейслифтови прагове от Вектра GT знае колко лесно се намират …

 

SA400185.JPG

007600944.jpg

 

Задно крило от Вектра GT ли няма ?

 

8d20_1.jpg

1245128069_xaps2453_SA400241.JPG

100_3044.JPG

 

Парктроник ли няма ?

 

100_2862.JPG

 

Амортисьорчета INXX за предния капак ли няма ?

 

100_2864.JPG

 

Slim Xenon ли няма ?

 

100_2930.JPG

 

Хмм 4 броя, за къде ?!

 

007717232.jpg

 

За тук ! Кристални фарове ли няма ?

 

SA400205.JPG

 

Дръжки отзад с плафони ли няма ?

 

655b_1.JPG

100_3673.JPG

 

Ел. стъкла ли няма ?

 

007360611.jpg

007360608.jpg

008612982.jpg

 

Нова греда зад предната броня, че имаше лек инцидент по едно време :)

 

SA400116.JPG

 

Ето как застана всичкото това върху колата накуп:

 

008795021-big.jpg

008795024-big%20(1).jpg

008795124-big.jpg

 

… ааа да, и решетката между фаровете се появи заедно с всичко останало :)

Редактирано от IGNEV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появи се и един лип спойлер отдолу на предната броня a.k.a джука a.k.a. онова което опира навсякъде. Също така пръснах и лайсната между бъдещите халогени в черно, защото беше в цвета на купето и не ми харесваше. Няколко фешън снимки:

 

008863107-big.jpg

008863113-big.jpg

008863119-big.jpg

008863121-big.jpg

 

След първоначалната радост почнаха и леките разочарования. Пъво ще започнем с фаровете. Хубави фарове, хубави лупи, хубаво светят. Отвратителни рингове. Да не говорим че за два месеца изгоряха 3 крушки от тях, което нямаше как да остане така!!!

За това се заех с внедряването на CCFL рингове. След доста работа и преправяне в крайна сметка се получи очакваният резултат. А така и така отварях фаровете, инсталирах им и моторчета за ел. регулиране, които ми бяха останали от старите фарове.

 

1234697768_obox7181_SA400296.jpg

1234697750_gjjg2765_SA400275.jpg

010244738.jpg

1235074048_infg6936_100_3680Ph_sm.jpg

 

Следващото с което трябваше да се преборя беше ръчния шибидах. Единствената врътка в колата хах. Нямаше място там вече. Решението на този проблем е лесно. Моторче + панел и бутон. Всичко е Plug and Play и малко окабеляване естествено.

 

1234698437_kwch6827_010387659.jpg

 

От доста време си бях навил че дръжките на вратите искам да са в цвета на купето. Вместо да боядисвам моите си взех такива от Вектра Б:

 

1234698381_vgbk7043_100_3425.JPG

 

Боядисани:

 

1236282114_yofo7259_100_3811.jpg

 

… и монтирани:

 

1236504270_qysf2453_100_3902Ph_sm.jpg

1236504270_nkop9368_100_3908Ph_sm.jpg

 

 

1236501770_bydo5070_100_3893Ph_sm.jpg

Редактирано от IGNEV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващият мини проект беше халогени, имах два комплекта, фейслифтов със счупени държачи и рефлектор и от старите напълно здрави но със лупи. Реших за вътрешността да се спра на лупите и така направих от две в едно.

 

Преди фейса:

 

1237835710_vwvb8889_1235676544_xvut9304_P1000461.jpg

 

Разлепените стъкла от фейслифтовите халогени:

 

1238076608_szkb0329_100_3912ed.jpg

 

И готовия резултат от събирането на частите ++++ затъмняване на ръба на стъклото от вътрешната част и пластмасата която e около лупата, за да не изпъкват на фона на останалото

 

1238076609_bxpf0177_100_3917ed.jpg

1238173329_kufg4500_100_3920ed.jpg

 

Всичко това естествено беше гарнирано с хубави крушки :)

 

1237914239_itaj2908_100_3911Ph_sm.jpg

 

Ето и снимки как стояха на колата. Затъмняването определено беше много добрата идея.

 

1238173329_aafq7114_100_3926ed.jpg

1238173329_ciix6552_100_3923ed.jpg

 

И една нощна снимка

 

1238269153_gwcu9791_100_3938ed.jpg

 

Някъде междувремнно трябва да е било когато съм сглобил още едно клипче със снимки на колата

 

 

 

А това е клипче за демонстриране на светлините :)

 

CCFL + Xenon Power 6000k x3

 

 

1240678011_qkxz4250_100_4136ed.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последва промяна в осветлените на наскоро забодените нови бутончета, а именно тези за ел. стъклата, които след малко човъркане светнаха в пасващо за интериора синьо

 

1241286305_azor4343_100_4150_ed.jpg

1241286306_sraf5066_100_4151_ed.jpg

 

За да припомня, той светеше така:

 

1241447609_fjvp6917_000147863-big.jpg

 

 

Следващата малка играчка беше взаимствана от един колега комшия в Свищов и неговият Сеат. Ся като на новите коли е така, аз няма да оставам по назад … и опънах един кабел през вратата за да монтирам лампичката на алармата по-модерно :mhihi:

 

1243244400_qysu4336_100_4437.JPG

 

………

 

И така бавно и славно отиваме към лято ’09, което поради различни причини, най-вече разрастващята се икономическа криза в Щатите реших да прекарам в БГ и да си спеспя вероятни излишни главоболия. Няколко дена на почивка в Стара Планина и покрай почивката малко пролетно почистване :biggrin:

 

Лъснатото малко сърчице на колата, кората над двигателя също беше свалена за почистване:

1249796522_dwwq2929_100_4775Ph.jpg

 

Разглобих и извадих всички въздуховоди и кво ли не, бяха потънали в прах … а за да се почистят качествено трябваше да се разглоби на съставни части, някои от нещата на снимка:

 

1249796541_svkh5375_100_4827Ph.jpg

 

Снимки от процеса, красота хах

1249796537_cfxw9069_100_4825Ph.jpg

1249796539_tgfn0185_100_4826Ph.jpg

 

Пласмасите бяха третирани с препарат, след което блеснаха по този начин:

Доста мръсотия остана по парцалчетата с които ги полирах.

1249796543_yjby4762_100_4832Ph.jpg

 

Общо взето си играх два – три дена с тези неща, докато върна всичко на мястото му.

Слагам още малко снимки на красавицата:

1243094098_grkp5100_100_4422.JPG

1250347967_pnhn3342_100_4920Ph2.jpg

1302348741_vcji1475_1250347006_nmdp2430_100_4809Ph.jpg

1256198849_tboy8734_Photo0045sep.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да продължа по-нататък ще разкажа на кратко в този пост неприятностите които са ми се случвали с колата на път.

 

Първо от което нямам снимки за хубаво или лошо е първият ми удар, зимата ’06, кишаво гадно време, кофти зимни гуми, abs от ’94 година … но най-важната добавка за произшествието беше Пасат B5, който имаше доста по-кратък спирачен път от мен. Спря рязко заради пешеходци, а аз срях в него. Последиците, счупени държачи на фаровете, счупени долни крачета на решетката, огъната ламарина под фаровете и същото с гредата под бронята. Общо взето леко като изключим акта.

 

 

 

Малко по-далече в времеви-пространствения диапазон една прекрасна дупка по прекрасните ни пътища беше решила, че трябва да се скрие под сянката на едно дърво. А аз мислейки, че е сянка минах през нея. Е оказа се, че не е сянка:

 

1252131362_ojem7313_100_4992.JPG

 

1252131368_jzbz5042_100_4993.JPG

 

Спукана джанта, балон на гумата, изпуснал амортисьор и тампоните на носача. Понеже не обичам правени работи

 

Нова джанта

 

1252669028_uuaq4402_100_4995.jpg

 

Две нови гуми

 

1252669034_wbqh2718_Photo0033.jpg

 

Нов амортисьор и нови тампони

 

1253020790_gsvr3896_Photo0036sm.jpg

 

След ремонта мина реглаж, нямаше щети по предницата, всичко си беше точно.

 

 

 

Друг неприятен инцидент се случи когато пътувах до Монтана на гости на едни колеги. Качвайки се на магистралата ме застига якият проливен дъжд, пътят бързо се наводни като на места усещах как колата се движи върху водата. Логично за логични хора да намалят скоростта. Това и направих. Логично за глупаци да продължат със същата скорост. Така движейки се със около 80км/ч ме задминава Мерцедес мой набор със 120-130 хвърляйки камък по предния ми джам. Резултатът до 30км стъклото беше сцепено на ¼ и продължавайки да се цепи от ляво на дясно почти хоризонтално. За щастие в Кобра – Монтана имаха налично такова стъкло и момчетата бяха така любезни да ми го сменят веднага.

 

1246860793_hesr0666_IMG00388.jpg

 

 

 

 

На едно кръстовище в Русе както си чаках на светофар, педалът на спирачката реши че трябва да потъне, а спирачната течност да намокри асфалта. Задно дясно спирачно цилиндърче изпусна. За голям късмет бях в спряло положение. Тогава благодарение на Борко GSi16v отсранихме повредата свекавично. А до сервиза как карах хаха на ръчна и на Спирай бе да ти §%@ #*&?@&@ ?@%!@ :biggrin:

 

 

Последно по хронология ми се случи това … карайки към Плевен един фазан беше неблагоразумен да пресече пътя без изобщо да се оглежда, аз естествено го метнах през колата, само видях в лявото огледало как изхвърча 5-6 метра във въздуха и се пльосна на земята. Щети: Счупен ляв мигач

 

1259064300_cklt3080_ABCD0001.jpg

 

Решение: Нов мигач + бонус плафонче

 

1260189828_szjr6340_100_5336.JPG

 

Една яка снимка по случая, предоставена от GSi16v :biggrin:

 

121120091873.jpg

 

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

 

 

Надявам се в скоро време да няма повече изненади, не го пожелавам никому!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черпeйки идей от тук, то там се заех да сложа дисплея на парктроника на по-хубаво място. До сега беше стоял на пластмасата зад волана. Трудната част в това беше обръщането на дисплея на 180°. След доста препилване и прехвърляне на две магистрали стана. Ето го и него в комплект сссссъссссс животоулесняващата Кобра :)

 

1267971817_vypp7033_DSCF1286Ph.jpg

 

Задното стъкло видя малко фолио. Доста време карах с щора, но много взе да дрънка, а и претапицирах кората с черна кожа и изобщо не ми се правеха дупки. След няколко неуспешни опита от други хора да го затъмят, се хванах сам с едно ножче и от така нареченото „американско” фолио, си го направих смея да кажа мнооого добре.

 

1285492056_ilrn9266_DSCF2776.JPG

 

Тук най-вероятно ще изникнат въпроси от рода на защо само задното, а страничните ? Трябва да вметна, че колата е със заводско затъмняване на всички странични стъкла, като на самите тях си пише 70% Transparency, т.е. 30% по-тъмни. За това сложих само на задното стъкло 40%, да е в тон …. А и в това отношение законът поставя някои ограничения, които също трябва да бъдат съблюдавани!

 

Наложи се смяна на предния мост, thnx to Chosta получих доста запазен екземпляр, и най-важното с дебелата стабилизираща щанга, която спъна предницата по неочакван дори от мен начин … естестевно този ефект беше добре дошъл за мен и стилът ми на каране.

 

1286719106_dnud8037_DSCF2778s.jpg

 

Но със стегната предница, задника почна видимо да се осуква след тест-drive-a.

 

Тогава дойде това:

 

1287430486_dbmk1305_DSCF2789s1.jpg

 

Монтираната разпънка в багажника. Както стана дума по-рано за музикалния сетъп, това е и последната версия, под всички кори в багажника е сложена изолация, а вратичката на подлакътника е „зазидана” с басрефлекс в нея. Свири доста добре именно предвид тези факти, а и багажникът е свободен. Бе с един куршум два заека, даже три заека ако сложим още един факт в картинката.

 

Снимка:

 

1287606309_ryph3868_DSCF2790s.jpg

 

Така бавно все повече стигаме до края на V3, периодът през които колата претърпя най-серозните визуални промени и се приближаваме към последната по хронология ера в развитието ѝ започнала само преди няколко месеца.

 

1283764170_nkco6296_DSCF2712.jpg

 

Да сложа и една снимка със зимния сетъп, Gislaved Nord Frost 3 185/65/14 отпред и Kormoran Snowpro B2 185/65/14 отзад. Много приятна комбинация за зимни условия, тестванo! Леко по-стабилна предница, тъкмо колкото да обере вроденото недозавиване на тези коли ...

 

1287606255_lljc3802_DSCF2800s.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С едно мое приятелче се занимаваме в свободното си време леко с хип-хоп и за поредната песен, която сглобихме решихме да вкараме и колите в кадър освен нас си :) Taка колата ми се включи в първия си официален музикален видео клип хах :biggrin:

 

Ето го и него:

 

 

 

С това вече мисля, че интересните неща от V3 се изчерпаха. NEEEEEEEEEXT PLEASE !!!

 

 

:a049: V4 :a049:

 

започна първоначално само с една лека идейка, която ми се въртеше в главата от доста време и лека по лека се превърна в реалност. Джанти! Бяха ми омръзнали вече, отделно че доста коли се накичиха със същия модел и имаше нужда от промяна във визията. НО вместо да продавам тези, да взимам други, реших да пробвам няколко варианта за боядисване на Photoshop.

 

ОригиналдЪ >

1288726143_vfkv1471_DSCF2726v.jpg

 

Вариант 1 - вътрешно ръбче, най-лекия и безобиден

1288726152_uuup8546_DSCF2726v1.jpg

 

Вариант 2 - вътрешно ръбче + спици

1288726162_sjfp5361_DSCF2726v2.jpg

 

Вариант 3 - вътрешно, външно ръбче без спици

1288726171_wxhk7465_DSCF2726v3.jpg

 

Вариант 4 - вътрешно, външно ръбче + спици, най-тежкия

1288726180_fzng2294_DSCF2726v4.jpg

 

 

В крайна сметка се избра последния вариант, все още мисля че това беше правилния избор. Джантите се разкачиха от гумите и отидоха на боя. Последна снимка в стария им вид

 

1289142490_zxjg1095_DSCF3064_1.jpg

 

…. и първа такава след боята :idiot:

 

1289490276_vxmc4557_DSCF3080_1.jpg

 

 

Резултатът бешеее :wooow: … абе вижда се !

 

Няколко снимки как стоят и на колата:

 

 

1289835414_cwao0548_DSCF3171ed.jpg

1289834322_wqus1618_DSCF3116ed.jpg

1290449968_njor0847_DSCF3186ed.jpg

1302625226_hcbn3822_100_5603HD.jpg

Редактирано от IGNEV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това вече се купиха и едни уредчета да не стоят празни дупки по таблото

 

1292328394_zobh6009_DSCF3232.JPG

 

…. които след малко играчка започнаха да изглеждат така

 

1297284062_fduv5026_104_5490ed.jpg

 

А след като направих и стрелките бели и монтирах това всичкото интериорът на колата изглеждаше така:

 

1297417691_swcf1540_DSCF3297ed.jpg

 

 

Поиграх си и малко със стоповете, понеже не ми харесваше секцията на габаритите отзад къде са я измислили. Ето и какво се получи след моята диодна намеса!

 

 

1297886012_wttp8835_DSCF3319ed.jpg

1297886026_hhca5121_DSCF3320ed.jpg

 

 

Друга малка зарибявка която вкарах в колата е това –

 

1299667101_iaay0575_100_5563ed.jpg

 

Made from genuine black italian leather gear and handbrake gaiter.

 

На място:

 

1299776068_uiym2037_100_5570ed.jpg

 

На последната снимка се вижда и карбоновото фолио, с което бях облепил някои интериорни пластмаси, но няма да се спирам на него, защото колкото бързо се появи в колата ми, толкова бързо си и изчезна от там ...

 

, като с това последно инфо, колеги, стигам до настоящия момент, април 2011, обобщавайки накратко една дългогодишна история започнала на далечния 19ти ноември 2 0 0 4 ! Още помня какво ми каза баща ми на този ден по телефона тъкмо влизайки в Ловеч с нея след повече от 2000км почти non-stop шофиране - "Самолетът пристига!"

 

 

 

Следва продължение, някой ден .............. може би ..........

 

1290449978_uecr8943_DSCF3205ed.jpg

 

❤ ❤ ❤

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде време за малко по-сериозно раздвижване по темата, но първо да наваксам с дреболиите.

 

Като начало реших да си поиграя с така модерните диодни крушки, като сложих две такива в халогените за разнообразие.

 

1303466586_ybjn5158_100_5663ed.jpg

 

1303466586_ofae7818_100_5664ed.jpg

 

 

68 диода, които не можаха да влязат в лупите, затова се наложи да разглобя халогените и да сменя вътрешността с рефлекторната.

 

1303466587_zusr1971_100_5667ed.jpg

 

1303587411_jztl4213_100_5688ed.jpg

 

Очаквано светеха доста слабо, но дори въпреки това почнаха да ми правят проблеми „Има ли основателна причина да карате на халогени през деня?” Докато обясня, че не е халоген, пък докато обясня какво представлява диодна крушка :biggrin:

Предвид такива проблеми и други съображения взех различно решение, но за него малко по-надолу в това мнение…

 

 

ПОРЕДНОТО музикално преправяне :)

 

1306956902_nwxw4601_100_5789sm.jpg

 

… но не и последното ! Вече е решено как ще бъде в най-скоро време.

 

 

И така стигаме до по-интересната част.

 

Приятелите в профила на колата във Facebook бяха привилигировани да научат първи за последния проект с обозначение 60/40. Така изглеждаше пратката от Германия свързана с това.

 

1310229172_ztdp7436_100_5927ed.jpg

 

Какво друго дойде ??

 

Един готин накрайник за гърнето … както се казва тази година накрайник, догодина цяло гърне :)

 

1310229174_yygh5781_100_5965ed.jpg

 

Халогени или по-точно казано фарове за мъгла! И понеже фаровете за мъгла ТРЯБВА да са фарове за мъгла и ТРЯБВА да са най-полезни именно в нарушени атмосферни условия, а не са само за фасон сложени на колата, се снабдих с най-доброто възможно – xenon bulbs на 3000k !

 

1310229173_zhhx8315_100_5962ed.jpg

 

 

Снимки на всичко това накуп:

 

1310229308_wgew7746_100_5975ed.jpg

 

 

1310229308_owcr6848_100_5986ed.jpg

 

1310229308_pehx6098_100_5968ed.jpg

 

1310229174_qcpd5097_100_5967ed1.jpg

 

Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да ви разочаровам, нови неща няма ... просто забелязах, че съм пропуснал да постна в темата песента посветена на колата.

А трябва да я има все пак ;)

 

 

:th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

×