Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
rhg_73

Астра Г ! дайте съвет :(

Recommended Posts

Здравейте колеги ! Помагайте ,че нещо взе да стърже в двигателния отсек.Става въпрос откъм страната на ремъците .Ремъци и ролки са сменени преди 31 000 км .А пистовия наскоро смених -1000 км.Става въпрос че не е свирене на ремък или водна помпа ,а стържещ звук.Звука се променя с оборотите .Като по- загрее двг звука намалява малко.Колата е от профила ми .Ако някой може да даде съвет,че и без това съм безработен и не мога да я заведа на сервиз.А не ми се иска да се окоти нещо точно сега .Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обтяжна ролка .. Едни "майстори" имаме ... ГАЙКАДЖИИ! Много малко от тях, знаят че болта и се затяга с динометричен ключ! Не я карай, ами най-добре заведи/дръпни да я погледнат в Каргоекспрес, хора дето знаят какво правят!

 

.. АМАН от гаржни "майстори"!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! Значи свалих пистовия ремък ,който задвижва динамото и компресора на климатика .После запалих и пак продължи да стърже от към купето под динамото.Отворих горния капак на агренажния ремък и се чува още по силно,долния капак не можах да сваля.Явно ще се кара на сервиз че нямам условия да я разглобявам още повече.Дано да е някой ролка само .И друго което забелязах че по -агренажния ремък има точно по средата оставена диря от нещо което се е опирало в него ,Следата е с размер 1 мм. широчина и 0.5 мм .дълбочина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,аз я карам от една седмица така .Но мисля да я закарам при този дето и сменя ремъците и ролките преди 3 години.А сервиза е на Арт Рейсинг който се състезават в пистовия шампионат. Досега все те ми поддържат колата.Мога само да се надявам да не излезе нещо по сериозно. Благодаря за съвета .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Обтяжна ролка .. Едни "майстори" имаме ... ГАЙКАДЖИИ! Много малко от тях, знаят че болта и се затяга с динометричен ключ! Не я карай, ами най-добре заведи/дръпни да я погледнат в Каргоекспрес, хора дето знаят какво правят!

 

.. АМАН от гаржни "майстори"!!!

Ха динометричен ключ...Хал хабер си нямат кво е...Аз като си сменях зимни с летни в Примекса и като дойде зимата и трябваше пак да ги сменям в сервиза на едно аверче с тяхния пистолет нищо не ставаше и след 1 изкривена кръстачка отидох при тях,явно не случайно ги завиват така :biggrin:

 

А колега наистина отиди на сервиз да видят от къде е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е! На мен ми се случи същото нещо и затова съм сигурен, че е от там проблема. При първоначалното обслужване нямаше такъв проблем, но в последствие се появи, защото е презатегната самата ролка и чупи един чоп който ограничава движението й

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали си ме разбрал какво има предвид обтяжна .. Става въпрос за раздвижна или зацепваща или по скъпата от 3-те ролки :) Другите ги наричам паразитни, а тази обтяжна, защото тя натяга ремъка...

 

Шумът кога е по-голям - като върнеш газта или?

 

 

А за сервиза - си бил точно където на мен ми я презатегнаха .. Проблема е че такива "дребни" обслужвания ги правят хората им които се учат - и все още не са се научили ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи шума се увеличава с вдигане на оборотите,и обратно намаля .Но миналата седмица в студовете беше още по- силен.Днес понеже си сменях едната биалетка ,като преключих викам ще я запаля слънцето я беше напекло доста шума беше по-малко но все пак си го има .В понеделник ще я закарам да видим кво ще е и колко ще струва че съм безработен . Благодаря за помоща все пак .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Днес след посещение в сервиз резултата е смяна обтяжна ролка 69 лв. ,паразитна ролка 48лв. и агренажен ремък 45 лв.От обтяжната ролка направо се беше отчупило парче метал.И труд 90 лв.Водната помпа 72 лв. и другата паразитна ролка 48 лв . бяха добре и не съм ги сменял.Написах цените,ако на някой му предстои смяна.Частите който ми сложиха са някви немски на фирма ,,Inna''.Така поне пишеше на кутиите .Ами това е от мен ,дано не ви се развалят колите . :sad-smiley-046:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се разминах само с обтяжната ролка, паразитните ми бяха добре .. Яд ме е че като правих обслужването налях много пари за качествени неща, и се доверих на уж качествен сервиз - а един келеш развиваше и завиваше гайки в последователност, докато неговите шефове се занимаваха с някакви S класи .. За това вече нямам доверие на сервизи където работят много качествено! Наемат си работници заради големият наплив да се учат при тях .. При мен също се беше отчупило парче от една огъната пластина, която служи като стопер, когато ролката "връща" и всичко това заради пренатегната или по-скоро стегната с неправилно усилие .. За това се доверих на Каргоекспрес - там поне като ми правят нещо ми дават гаранция за извършената манипулация, и ако нещо не е както трябва, ще си понесат последствията ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре сте си вие във Варна. :biggrin: А какво да гажем ние с гайдите? :sad-smiley-046:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
При мен също се беше отчупило парче от една огъната пластина, която служи като стопер, когато ролката "връща" и всичко това заради пренатегната или по-скоро стегната с неправилно усилие .. За това се доверих на Каргоекспрес - там поне като ми правят нещо ми дават гаранция за извършената манипулация, и ако нещо не е както трябва, ще си понесат последствията ...

 

Вчера гледах мой приятел автомонтьор да обслужва Вектра с X18XE. Проблема и беше като твоя. Това палче беше почти изяло стопера. Та при смяната на паразитните ролки мажеше болта с осигурител на резби и стяга с динамометричния на 2,2кг. Тънкостта при обтяжната била след като се сложи ремъка и се натегне с тая ролка да се завърти на ръка няколко пъти двигателя и после пак да се затегне от ролката до мярката, защото след въртенето ремъка се намества и се охлабва малко. Съответно палчето почва да чука, а ремъка на клиента беше адски хлабав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не си сменял скоро водна помпа

като сдаде лагера багажа започва да стърже много дразнещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×