Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
h8r

Магазини Хенди

Recommended Posts

Колеги ако ви се наложи да плащате сметки за мобилни услуги във веригата магазини Хенди гледайте внимателно.

Моята приятелка си плаща в такъв магазин сметката за ГСМ-а. Продавачката и предложила да промени условията по тарифния си план.Подготвила продавачката и поднесла договора с нов чип за подпис. Тя се доверява на думите на продавачката зад щанда след излишен разговор дали ще остане същия и номер тя я уверява ,че си остава същия номер само трябва да си въведе наново семейство и приятели номерата. След активирането на новия чип се оказва,че картата е LOOP и е с различен номер от настоящия. Оказва се,че документа който моята приятелка е подписала е нов договор а не допълнително споразумение по настоящия договор.Сега ще кажете защо се е подписала и не е чела :blush: Подпис на доверие. Писахме жалби къде ли не.

Чакаме до месец да се произнесат М-тел.

Внимавайте с магазините от тази верига защото са големи измамници :firegun: :firegun: :firegun:

Редактирано от h8r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Магазини хенди са най-долнопробните поприща на олигофрени сред услугите в Бургас.

Аз имам подобна историрия с тех, само че не ставаше дума за услуга а за продукт.

След като глобиха приятелката ми за това че използва телефон докато шофира реших да и купя блутуут хендсфри.

Докато си обикалях из МОЛ-а в Бургас реших да вляза да си платя сметката и докато чаках (понеже имат 2 каси от които 1 работи и имаше човек пред мен) се загледах в хендсфритата. Имаше такива с доста атрактивни цени - 19 лв, 29 лв, 39 лв, 59 лв. Това с цена 29 лв беше на промоция. Реших да взема такова. Без да проверявам други магазини или каквото и да било.

Взех го и приятелката ми си го ползваше в продължение на седмици докато не му свърши батерийката. След като го заредихме отказваше да се включи.

Занесох го на 1-во число от месеца (не помня вече точната дата) приеха го и ми казаха, че ще се обаадят щом е готово.

Месец по-късно на 2-ро число (отново примерно - помня само че беше събота) реших така и така ще ходя в МОЛ-а да проверя какво става (все пак е изминал цял месец). Отивам и питам за моят случай.

"А да готово е тук е обаче няма батерийка, трябва да си го заредите". ОК приемам го аз въпреки, че е с закъснение.

Прибирам се в къщи зареждам го няколко часа след кото го пускам за проба. Свърза се но слушалката не работеше. В неделя сутрин съм в МОЛ-а. С ясната идея, че ми е писнало от олигофрени ще отида ще го върна и се прибирам. Да ама не.

Отивам и обяснявам на русото олигофренче зад касата за какво иде реч. Тя колкото бе включила на задна съвсем потегли назад с 200. Помоли ме да изчакам управителя. Управителя завърши година след мен моята гимназия - 88-ми набор руса любезна пикня (лузъра на класа) обясняваща на 2 метра от мен на клиент който е ползвал 12 дни телефона който е закупил чисто нов от тях, че нямат оборотни телефони и той ще трябва да чака да му ремонтират чисто новия телефон за 300 лв и през това време да ходи с фонокарта в джоба или да ползва пощенски гълъб.

Идва моя ред. Давам кутийката с безполезна пластмаса вътре - някаква бележка там и обяснявам на пича, че си чакам 29-те лева. А той ми казва - "О не неможе така, трябва да мине през сервиза и там да преценят, ако пак е повреден тогава". Аз му обяснявам че повече няма да ги търпя и че искам да го върне не защото ми го връщат повреден, а защото не ми го връщат в срок. Той поглежда приемния протокол - 01 поглежда предавателния - 02.

И ми казва: "Е, ние нямаме вина, че чак сега идвате". Аз му отвръщам със "Всеки ден ли трябва да идвам да проверявам?". Той се смее и ми отговаря "Ами не ние трябва да сме ви се обадили." Аз отвръщма със смях и "Трябва, ама явно и за мързел ви плащат". Той "О няма проблем това може да се провери". Казвам - "проверете". Докато си проверяват (20 минути) управителя ме попита какъв е проблема - и аз му обясних с детайли. И той - "Е стига това струва 29 лв какво очаквате от него". С приятелката ми се изсмяхме и аз го попитах, той какъв управител е след като не познава това което продава и по тази логика той си е един явен измамник. Понеже продава неща които немогат да свършат работата за която пише че са предназначени. В този момент го викна 3-тия служител и му посочи нещо на комп-а. Управителя се загледа, въздъхна.... и служителчето го попита "Ами какво правим?" . Управителя се обърна към мен със "Амииии значииии.... и 2 монутки с такива високоинтелигентни фрази" Общо взето ми предложи да го оставя за сервиз с други думи. Аз му казах че държа на своето. И той каза "Ами нали ме разбираш, днес е неделя 19 и 30 е няма кой да намеря..." Моите думи бяха "Щом си лукова глава кажи ми кога и какво трябва да направя за да си свършите работата" - "Ами елата утре и ще се обадим на човека" .

В понеделник сутрин отивам да си пийна кафенцето на Старбъкс и отскочих до магазина където ме чакаха готови 29 лв и решихме всичко за 1 минута.

 

Не че са много пари, това си е бутилка сносно уиски и съм я изпил и съм я изпикал с още 2-ма приятели. Не ми е за парите но ме е яд, че тия хора заемат мястото на кадърни момчета и момичета които знаят как и могат да си свършат перфектно работата.

 

2. В друг магазин на хенди в центъра, ми предложиха уникална оферта за договор + безплатно телефонче. Но това било за нови договори. А стария ми съм щял да подам искане да бъде временно прекратен и видиш ли ако не съм бил подадял искане да ми го пуснат отново нямало никой да го търси... Някой от вас вярва ли на това?

Редактирано от Jelqzkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз ще се възползвам от темата да се оплача от други изманици!

 

Център за гуми Диана!!!

 

За Бога не купувайте гуми от там!

 

Случая е следния.

 

Юни месец закупих 4 бусови гуми от въпросния Диана център на околовръсното (

драгалевци).

Там разбира се ми балансираха и изправиха джантите за да ми важи гаранцията!

Всичко супер!

Минава месец на път за Пловдив съм с група американци и както си карах се появиха ужасни вибрации!

От там директно в сервиз и момчетата качват предната дясна гума на буса и ме викат.Паднах!!!!

Гумата КРИВАААА.....толкова се изкривил,че с просто око се вижда как шарят каналите ужас.

От там същия ден прибирам буса и на другия ден събота отивам до Диана.

И така започнаха мъките ми.

 

Свалиха въпросната гума и се почна баланси щуротии и какво ли още не.В момента в който управителя е махна момчето ме викна и ми показа колко е крива гумата!Дойде упревителя и момчето обяснява,че гумата е крива.Той се обръща и започва да ме убеждава в неща като това,че това се получавало при рязко спиране и влачене на гумата.От там аз се ядосвам и му казвам Ало компетентния буса има ABS как точно ще ми блокират колелата.От там той ми вика ми може да има нещо разбито по предницта.От там аз още повече полудявам и му казвам господине колата е обслужена в балкан стар и всичко е на 6.Взе да говори какви ли не други простотии.Накрая ми вика сложете му гумата и ако пак има проблем да се върна.От там казвам на брат ми качавй се и газ по околовръсното аз съм тук.Разбира се проблема си седи.Връща буса брат ми и аз какво правим сега оня ме праща вьв ВИП-а.

Качвам се леле майко то технии то лазери!!!Не бях виждал такива неща до сега!Качват гума и как хоп споглеждат се всички горе и ми викат то това не е спортен автомобил и да друса малко няма проблем.На мен ченето ми изпадна!

 

Връщам буса долу и вече с повишаващ тон казвам какво правим...управителя ми трябва да оставите гумата за рекламация.Шах и мат!

Аз казах не няма.Поради причината,че буса няма резерна гума а ми е оборудван с пяна и компресор....а той ми нищо не мога да направя и аз му казвам пак е как така сега ме задължавате да си купувам друга гума той ми мълчи.Ядосах се и си казх няма пък.Така и така идваше зима.Купих зимните гуми и нещата заспаха изчезнаха проблемите.От там брат ми взима мръсната гума и отива директно в Диана.Както бе ядосан тросна гумата в приемната на фона на цялата чистота.

И вика кой отговаря за рекламациите.

Пишат протокол и брат ми казва кога да чакам отговор...а те ми ние не можем да даваме стновище трябва да дойде представител на КОнтинентал и той моля а те ми няма такъв сега в българия,който д отговаря за рекламациите ще трябва да изчакате месец поне.Казваме ок.

Ние ще ви звъннем казват те.

 

Мина месец - нищо.

Мина втори - нищо.

 

Накрая звъня а те ми още не е дошъл представител до края на Януари ме увещават ще дойде.

Певз това време се поинтересувах от закона за защита на потребителя и там се оказ,че закона гласи...че вирмата е длъжна в срок от месец да усведоми купувача какво ще прави сьс стоката дали ще я замени или ще вьрне парите!

 

Е като не се обадиха вече и края на Янури последва един много гневен разговор по телефона с управителя.Преди да затворя казах,че в крайна сметка нарушават правата ми и ще ги потърся чрез комисията за защита на потребителите и тряснах телефона.

Познайте разговора беше проведен в 10 сутринта и в 15 часа ми звъннаха да ида да си взема новата гума!!!

 

ХА ха ха ужас!!!

 

Търсете си правата хора и не се отказвайте може да са 29 лева или 200 просто не се отказвайте.Крайно време е да тропнем и да започнат да зачитат правата ни на купувачи и потребители!!!

 

НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ЦЕНТЪР ЗА ГЪМИ ДИАНА!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да купим от там бе човек? Те там гумите са по-ценни от злато.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаме становището на М-тел с моята приятелка да идим какво ще се случи.

А на мен ми иде да си подбера някое готино павенце и в движение да го подметна по витрината ей така.

Аман от гяволи в тази държава. Същия случай беше и с колега от форума всички четоха темата. Излишно беше попитан дали ксенона който ми продава е като тези на илиенци той увери,че не е и е по качествен. Е като при колегата по-горе въпросния пич каза еми ти за 100лв какво искаш.

Това беше върха. :wall:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тука малко не си прав да ти кажа. При положение че се интересуваш от ксенон сигурно си забелязал колко струва един такъв на Филипс да речем. Нормално е амбулантната търговия да предлага неща със съмнително качество и е нормлано когато ги купиш да си наясно с това.

Но тук не става въпрос за амбулантен търговец, за магазин с реклами по телевизията!

 

пп А относно ефтиня ксенон - че какво му е пък на него? Моя ми излезе скандално ефтин и си бачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо едната крушка засвети след седмица в различен цвят от другата. Както на много автомобили се вижда с ксенон. Това мен ме дразнеше и накрая си замина и единия баласт и така :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

h8r ти ли си писал за Хенди в ХардуерБГ, или е друг изпатил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май е друг човек в HWBG, защото там обслужващото лице е от мъж, а тук е жена :dontknow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да верно. Ама и в двата случая, жената/приятелката на този дето пише е недогледала и по един и същ начин и 2те страни са набутани. За тва съм се заблудил. Ама тия от Хенди са явно големи копеленца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Несъм аз. Друг човек е. Гадняри са човек им се доверява а те го мамят :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извода е, че Мтел са измамници, Хенди са само техни представители.

 

В Мтел брачеда си плаща сметката и си сменя тарифния план и хоп подарък такава карта на Лууп и понеже и аз съм с него, хоп и за мен подарък такава карта на Лууп, но няма как да ни измамят ОТНОВО, защото толкова сблъсъци съм имал с тях, че съм се ошлайфал доста :) И викам: Моля ви задръжте си смотаните карти, не ни се набутва с тях! И тя: Ама неее, те са подарък..... И аз и викам: Ей, на нас не ни трябват, подарявайте ги на други!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва баща ми - "На капанчето само сиренцето е без пари".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна работа. Пазарувал съм поне дузина телефони и други продукти от Хенди. Носил съм много неща за ремонт в гаранционен срок и винаги са ми ги връщали много по-рано от обещаното и оправени. Никога до сега не съм имал проблеми с тях и с Джеф (но с Джеф ми е по-малък опита). Не знам при мен късмет ли е какво е. Чак се изненадах като прочетох темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото винаги съм имал Хенди за сериозна фирма, обаче явно народа изгладня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах проблем с Хенди...някъде 2002-2003-та година. Купих един телефон втора ръка от тях. Докато се прибера вкъщи батерията приключи, телефона изключи и после въпреки зареждането не се включваше. На другия ден се връщам в магазина. Тяхната реакция: "Ние ти продадохме работещ телефон." И те така си изгорях с 40 лв. Вярно, че беше отдавна. Вярно, че може да не са същите мошеници... Но оттогава в техен магазин не съм стъпвал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, и аз моя телефон в момента си го купих от Хенди. Но това да правят договори си е поставена цел от Мтел и са бонуси за продавачите. А вече всеки магазин Хенди сам си се оправя и от самата организация в магазина зависи всичко. В нашия плевенския Хенди са млади хора, общителни са и мн пъти съм разговарял с тях като разглеждам някой телефон или сменям тарифен план.

 

Но иначе това да си вземеш карта на Мтел си е малка примка около врата, измамници са наистина, да не говорим, че и тарифните им планове са мн неизгодни.

Само един съм намерил аз, на който се прехвърлих точно когато отивах да си подам молбичката за спиране и прехвърляне на друг оператор и да си запазя номера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз игорях от тия и сега ще ви кажа как стана тая работа.Отивам аз в Била да си плащам сметката на Глобул и тия 2-те квачки дето бяха там при вида на голямата ми сметка веднага взеха да ми предлагат оферта за някаква карта в която има включени 100 безплатни минути към всички оператори която ми я дават безплатно.От начало се дърпах,но после си казах кво пък толкова и идиота ми с идиот да не ги питам за таксата преди да подпиша договора и тия 2-те квачки веднага след това ми казаха таксата ви ще е 13 лева и като ми казаха 13 лева бях готов да им върна картата и да си тръгна.Мислех да я активирам,но се оказах,само отворих найлонката,без да вадя чипа.Дали ще мога да направя нещо по въпроса или ще трябва да приема,че ще плащам общо 2 ве такси общо 28 лева :wooow: .Знам,че сам съм си виновен,даже прочетох,че пишеше Хенди,но понеже ми се спеше много ваобще не загрях,че тук имаше такава тема.Извода който си направих е да не приемам такива оферти.Амаче съм тъп :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди в офис на Глобул и им обясни за какво иде реч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Желязков,утре ще прескоча до там и ако няма файда от това,че я ползвам и нея карта.Аз като се замисля сметката ми и без друго не пада под общата сума и на 1-вата ми карта и вече новата ми карта и 1 вид ще излезе,че плащам 30 лева телефон,а говоря безплатно което и е така и не е така.Всичко си е една голяма далавера и начин дето да заблудят такъв глупав човек като мен :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тук нататък аз съм безмълвен: click-me.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
От тук нататък аз съм безмълвен: click-me.gif

 

:huh: :eusa_shhh: :bduh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки има глава на раменете си и мисли преди да подпише и сключи договор с някой. Нито Хенди са ви виновни нито Глобул, най - малко Мтел. Има си закони, които никой неможе да промени, че да му е изгодно на него. Най вече за Хенди - това е голяма глупост, че са еди какви си. Просто е станало, защото се замислете, че такъв ви е бил късмета и търсете проблема другаде. Купих си телефон от Хенди, вече 3 година го ползвам като служебен и нямам никакви проблеми. Става въпрост за Нокия Е71. Има доста хора с оплаквания и рекламация в магазините, но защо на мен не ми се случи? Имам си калъфче, не го пазя, но не го и хвърлям. Не са ви виновни магазините, операторите и техните дилъри.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моля те да ме извиниш за това което ще кажа, но много се дразня от някои подобни изказвания.

Предполагам шофираш. Имаш кола и си я паркираш някъде. Днес аз съм се надрусал прилично. Избухнал съм максимално изкефен съм в еуфория... разбираш ме. И минавам покрай колата ти. Изпикавам се, изаквам се върху нея и накрая с ключето ми за вкъющи ти издрасквам на предния капак "Сори пич, такъв ти е късмета". И ти пожелавам ти да слезеш, да ме потупаш по рамото и да кажеш - евала мен, страшен пацул си сътворил, малко такова ама... верно такъв ми е късмета.

Идеята ми е там че картинката на М-тел, Хенди или Глобул не греши (умишлено или не) грешат, мамят и прецакват служителите ;) А когато магазините са много и некомпетентните, неподготвените, алчните служители стават много и това става една своеобразна политика на фирмата, разбираш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работя в една от тея вериги и съм наясно какви клиенти има. На теб сигурно ако Мтел ти подари най - скъпия телефон и ако стане нещо с него (изтървал си го) ти отново ще твърдиш, че никога не си го изпускал и ще искаш да ти го сменят по най - скандалния начин, дето всички в магазина да разберат, че ти си най ГОЛЕМИЯ

Нищо лично, но ако направиш това на колата ми, ще отида да си заведа щета при застрахователя и ще кажа, че ти си го направил на други хора....

Ти какво не си доволен специално от Хенди, Мтел или Глобул?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×