Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
zarov

opel astra H Проблеми?

Recommended Posts

Здравейте колеги, нека които е имал провлеми със астра х да сподели. Моята е на 80000км и до сега е 6 само консумативи 1.7сдти

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

160000км... 1.7цдти, комби,

 

досега съм сменил само биалетки.. трябва да сменя:

Съединителя се обажда.. притупва.. не буксува още, просто демпфера явно е позаминал

Едното каре притраква.. ляво, мисля..

Прави капки масло - не знам от къде... мързи ме да гледам..

 

иначе е 6 :th_up:

Редактирано от Bexopel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e значи за осте 80000 няма како да се притеснявам ес

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редовно обслужване трябва, за да няма проблеми. Консумативите да са поне средно качествени, не да се търси най-евтиното, защото излиза двойно повече след това. Според мен не трябва и да се жали мотора, така от време на време хубаво да си се изцежда на макс. Всички коли така си ги карам, по-динамично и с мотор проблеми не е имало (да чукна на дърво). А дизела колко пъти е стигал до 5000 оборота.... ама имам и чувството, че колата си го иска :drive: Естествено не постоянно, но често :)

 

Иначе като цяло, освен редовните неща, съм сменил само биалетки за 102 000 км. (консуматива гуми ми излиза най-солено :mhihi: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напълно спазвам заръкитети колега консомативи само оргинални на опел на всеки 3месеца се вращам от гърциа 900км магистрала средна скорост 170 ха ха ама гълта яко зив и здрав благодаря а гуми 960лв за 4 годеар ф1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала на газта сдаде багажа...

500лв...

Влиза в сервизен режим през 5 минути и все едно няма педал на газта...

 

Какво да ви кажа... Адски съм разочарован и разбирам защо по цял свят опелите не са на почит.. :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странно?! Закачиха ли я на стенд или как изобщо се уточни, че "педала на газта сдаде багажа"?

Подаването на газта е електронно?! Дай малко повече инфо какво точно е станало.

 

Иначе кофти... доста пари са си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересна работа какво стана сас педала колега ходи ли да видиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля ви се помагайте.. моята е вече на 85000 и без никакви ремонти освен малко козметика след разправии с жени тук там :)..

Имам следния проблем преди няколко дни малко изнервен вкарах 2-ра предавка ноо скоростта беше малко височка за 2-ра (3500 об) колата е z19dth 6 скорости...

таа до тогава втората влизаше малко трудно в смисал, че все едно опираше леко в нещо , сега пак е същото но веченяколко пъти ми се случва точно преди да влезе предавката започва да се чува стържене тоест все едно не сум атиснал съединителя... и се налага да го натискам силно и да я вкарвам внимателно.

Някой може ли да ми каже от какво е вазможно да бъде това... (другите скорости са наред и си биах нред само 2-ра)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моята количка (същия мотор) и се случи почти същото. Вземам я и след някой друг ден давам на мой приятел да я пробва, на 5та е вече 190 и аз му викам: има и 6та. И той прааас 4та, направо изкъркори и я изхвърли, после не искаше да влиза известно време. Постепенно се оправи и сега вече няма проблем.

Казаха ми, че било заради някакъв синхронизатор ли, нещо такова, не съм много на ТИ с тази материя.

 

Дано при теб се оправи постепенно както при мен. Но иначе и на мен ми се е случвало 2ра на 3500об и не е имало проблем.

 

А в крайна сметка, давай злобно и квото стане, или ще се оправи, или ще дадеш после някой лев и ще ти го оправят :) (аз така процедирам, Опел са яки машини)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако трябва да съм честен и аз мисля да пробвам съвета от последното изречение :)

Аз точно от този синхронизатор си мисля че е и ако може да се настойва или да му се сменят там някакви тампони ли не знам на какъв принцип е но се бя уплашил да не съм го счупил , но едва ли след акто всичко друго си е ОК :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само газ колега и при мене направи састата греска жената след известно време се оправи нисто им няма газ до дупка и това е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, извинявам се за недоизказването, но ме ядоса тази кочинка...

 

Педалът е електронен, да. Някакви потенциометри вътре или реостати, не съм много по тоците... На две диагностики я водих и на двете назоваха тази причина... Казаха, че се износвал единият от двата датчика и започвали тези проблеми..

Понякога се кара без проблем, понякога го прави на 3 мин. Светва сервиза и все едно нямаш педал - натискаш го, но няма никой..

 

Най-интересното е, че бащата чете по немските форуми и проблемът е често срещан. А Опел не е дал права на никоя друга компания да произвежда това и нямаш избор - намерихме го с връзки на 410. Доставната му цена от там без транспорт е 370 (на едро).

 

Поздрави и безаварийно... :wave:

 

 

ПП Просто явно всички нови коли са пълен леж... :th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега педала на газта е електронен масово от поне 10 години.... не разбирам за какво се косиш - развалил се е - ами сменяш го...

 

Определено за скорсотите на опел и аз имам подобен опит като всички вас - втората с много обороти винаги ми влиза трудно ;-) Определено не влиза като на БМВ, прихърква понякога при агресивно каране, ама ако покараш покараш след това се оправя... откачена работа... а на всичкото отгоре аз съм с бензин и скоростите са различни от на дизелите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, мислех да пусна отделна тема, но видях, че я има тази. Да споделя моят проблем, който установих скоро като пътувах на дълъг път. Имам Astra H 1.7 CDTI 2005, 100-те коня. Случи ми се на магистралата, когато вдигнах малко над 140 км ми светна лампата с една кола и гаечен ключ и като че ли колата влезна в авариен режим и мощността се загуби, съответно аз намалих и след няколко минути лампата изгасна и колата си върна мощността, така се случи няколко пъти и на отиване и на връщане, все над 140 като вдигах .. Някой имал ли е подобен проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем, само че при мен лампата светеше когато карах като мравка и ми изключваше турбото. Като я угася и запаля на ново се оправяше и накрая отидох на диагностика, нищо нямаше, освен някакви натрупани грешки (не помня какви, беше преди около 2 години), но били "нормални", май на дебитомера беше едната. Та изчистиха ми ги и от тогава няма проблеми!

Пробвай и ти с диагностиката, може да не е нищо сериозно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата "vassil" - и аз имах същия проблем и ми смениха някаква клапа на турбото , която пазила турбото от пренадуване. Когато се отваряла оставала в това положение и затова губи мощност ( нещо подобно ми обясниха от Опел ) . След смяната и нямам проблеми вече. Струваше около 350 лв. , ама не си спомням точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, още не съм ходил на диагностика, тъй като не съм ходил ниъде извън града, пък в града не ми прави проблеми, ще изчакам да се пооправи още малко времето и ще отида. Ще пиша после, като имам вече решение на проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биалетките издържаха точно 15К км - едната оригинална, другата Топран.

Сега си взех МУГ и дано утре успея да ги сменя. Доста ВД ще отиде, ама не ми се дават 40лв, както ми обявиха в един сервиз.

 

Относно педала - колега, изиграха ме, чисто и просто сега имам два работещи педала! Ще се потърся за тази клапа на турбото, за която говори колегата.. Вероятно проблемът е от там... Сега го прави много рядко, но пак си е рисковано за извънградско..

Редактирано от Bexopel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Биалетките издържаха точно 15К км - едната оригинална, другата Топран.

Сега си взех МУГ и дано утре успея да ги сменя. Доста ВД ще отиде, ама не ми се дават 40лв, както ми обявиха в един сервиз.

 

Относно педала - колега, изиграха ме, чисто и просто сега имам два работещи педала! Ще се потърся за тази клапа на турбото, за която говори колегата.. Вероятно проблемът е от там... Сега го прави много рядко, но пак си е рисковано за извънградско..

 

Колега, днес идвах да ти гледам колата. Явно проблемите в тия 'опели' дето всички не ги обичали те е накарал да си продаваш колата. При положение, че ме залъгва половин час как на колата й няма нищо...без да искам те открих във форума с твоите негативни мнения по адрес на Опел като марка, с това, че демпферния маховик заминава, с това ,че колата ти влиза в авариен режим...

Само искам да ти кажа, че си търся кола , с която да си возя семейството, не съм някакъв келеш с е30ка, дето се чуди как да се оттърве от счупената си кола както теб.

Представи си да си дам последните пари за тая кола, 9700лв. колкото искаш ти за колата и ми се наложи след 1 месец да сменя съединител + маховик + нещо скъпо или по горивната система или недай си боже турбо.

Немога да разбера, кви сте вие бе хора ???!!!

Та, аз по-добре да купя кола от Горубляне на 300 000км, ама поне да знам, че я купувам на късмет и за едно 1500-2000лв по-малко. Май такава кола предпочитам пред 'перфектната' твоя Астра, която кара баща ти, ама тя много му гори, пък и явно се чупи и затова сега си търси бензинова кола.

Лелеее какви хора има на тоя свят.

 

 

Сега по темата:

Проблема в колата ти на пръв поглед след оглед е:

1. Колата може и да е на 175 000 км, но не й личи, повече изглежда на 300 000км. - това няма да го коментирам, както и да е.

2. Маховика ти е за смяна...това дето ме убеждаваше ,че е от стартер...ала бала...маховик + претупването в съединителя.

3. Турбото НЕ трябва да се чува когато дадеш газ и отпуснеш. Докато оборотите падат, турбото не трябва да се чува, не трябва да свири.

4. Колата си личи ,че не е гледана. Вътре капаци падат от тавана, жабката е рязана...... и други.

 

Съвет от мен:

Пусни колата на 7500лв. и се моли някой балък да се върже и да я купи.

Айде със здраве.

Редактирано от cHaunepucTa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, най - накрая се реших и направих диагностика. Проблема се оказа евтин :) само почисвтане на ЕГР и всичко се оправи, дори сега върви много по - добре и разхода падна ! Верно, че пък сега клаксона се развали и спря да работи хаха, но по законите на мърфи е нормално.. оправиш едно, развали се друго.. та така.. аз като лаик и нищо не разбиращ от коли, оказа се, че този ЕГР трябва да се почиства редовно, поне 1 път годишно за да няма проблеми с тази клапа за турбото и да не се затлачват нещата..

та това е от мен, надявам се да съм помогнал на някой със същия проблем :) до скоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колко ти струваше почистването на EGR клапана и къде го направи? :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Съвет от мен:

Пусни колата на 7500лв. и се моли някой балък да се върже и да я купи.

Айде със здраве.

 

Колега, не влизам често във форума!

На това, че ми казваш келеш с е30-ка ще си затворя очите, защото е30-ката ми струваше колкото 2 такива астри! А също така винаги съм карал отговорно! А и като си такъв `нападащ` и откровено арогантен човек, поне говори в очите на хората! :th_up: Не ме изкарвай престъпник, който съм искал да пребия теб и семейството ти, защото това не е вярно! Продавах кола права на струна с всички еърбеци и всичко, което знам съм ти го казал!

По въпроса - маховика си го видя сам! Да - не съм си признавал за него, но може да работи още дълго време, ако не те дразни този шум!

За турбото не знам да е имало проблем - когато я купувах НЕ е имала и това ти казах!

Педала на газта е оправен! Не го е правила повече този проблем (сервизния режим), просто не съм `докладвал` във форума, извинявам се!

Колата е на реални км, а изглежда на много по-малко, за разлика от тези по автокъщите, каквато явно ти си търсил - напудрена за продажба! Нищо не виси - жабката е рязана за чейнджър, а отгоре е имала радар.

Колата беше много добра за тези пари! За коментар не си питал дори!

Не съм ти казвал, че гори много, а че я махам, защото баща ми не може да кара дизелов автомобил и е така!

Ако си искал да дадеш около 9К за кола и после нито лев - объркал си се - вземи си полицейска и до тези пари си я оправи! Астра Н без проблеми няма за тези пари, които искаш да дадеш! Дано си си намерил нещо по-добро за без пари!

 

Ако помниш също така ти казах - караш я във всеки сервиз да си я погледнеш!!!

 

Колата е продадена отдавна - не правя реклама, просто не искам да ме изкарват некоректен или престъпник, както се опитва колегата!!! Колата си беше доста читава, изключае маховика, явно!

Поздрави и със здраве!

 

Като цяло да сумаризирам - 1.7цдти - може да издържи преспокойно едни 180-200К км без някакви стабилни ремонти, но пак е въпрос на късмет!

Редактирано от Bexopel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DSC05214.jpg

ЗДРАВВЕЙТЕ колеги,имам astra h 1.9 cdti 16v-120cv. имах същия проблем с гаста но с малко повече четене разбрах че проблема е в EGR клапана почистих го и вече 2 години никъкви проблеми.Ето един линк как става това. http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php?t=145193 успех.

:th_up:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте аз в момента карам астра г но до няколко дни ще взимам астра н 1.7 сдти можете ли да ми кажете от какво страдат най-често наплашиха ме с дюзите моля помагайте :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×