Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

maksi

Потребители
  • Мнения

    169
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно maksi

  • Ранг
    Бивш Опелист
  • Рожден ден 15.02.1989

Previous Fields

  • Автомобил
    Fiat Punto
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    maksi___max
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    209999309

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Радомир
  1. Помощ! Проблем с Astra F X16ZS

    Нов ремък,нагласяне на белезите,стягане и палене.Нищо фрапантно и сложно няма.
  2. Помощ! Проблем с Astra F X16ZS

    Ремъци и ментета всякакви.Преди една година правих ремонт на бившата ми астра и чисто нов ремък на 3000км.прехвърли зъб. При теб 99,9% става въпрос за прехвърлен зъб.Като си спрял рязко на скорост двигателя продължава да работи и да предава движение към скоростите,а те чрез полуоските към гумите.В същото време обаче ти си натиснал спирачката и получилото се напрежение ще избие отнякъде като най-слабото място е това.Съвсем малка хлабина на ремъка в повече може да доведе до фатални последици. Проверката можеш да си я направиш и сам.Сваляш капаците на ремъка и завърташ разпределителния вал така,че белега(чертичката)да застане на 12 часа(на самия капак си има прорез къде трябва да е застане белега).След като го нагласиш погледни и белега на коляновия вал.Тои трябва да е на 6 часа.Предварително трябва да свалиш шайбата на коляновия вал,за да видиш белега. Поздрави
  3. Помощ! Проблем с Astra F X16ZS

    Може да се насочиш към сваляне на капака на ангренажния ремък и сверяване на белезите.По всичко личи,че най-вероятно ангренажния ремък е прехвърлил зъб.Принципно 1,6 моно има защита от удар на клапаните с буталата така,че няма опасност за крив клапан.Най-вероятно е прехвърлила един зъб и за това пали трудно и работи неравномерно.
  4. Търся една джанта "вентилатор" оригиналната на Астра GSI за контакти ЛС или телефон 0898999786
  5. Проблем с късата полуоска

    Проблема отново изчезна
  6. Трудно палене сутрин

    Имам проблем с астричката ми...първото сутрешно палене е направо ужасяващо.Подгрявам свещите и изчаквам още малко.След като завъртя на стартер колата почва да върти на тласъци.След като повърти известно време по този начин(обикновено 10-15 сек)пали и след това вече го няма мудното въртене...Мисля,че трябва да почна с една ревизийка на стартера,но може и проблема да е другаде. П.С.Колата я паля на натиснат съединител и изключена от скорост.След като запали и пусна съединителя колата съвсем леко потегля сама.Маслото в мотора е 10W40 полусинтетика,а в скоростите не знам какво става...
  7. По време на движение ми се случи да ми придърпва много рязко волана,сякаш някой нарочно прави резки движения наляво-надясно.В началото си помислих,че е заради заледената настилка,но в последствие се досетих,че и преди ми беше правила същите номера.Сякаш полуоската се измъква и почва да тресе цялата кола.Миналата зима ми направи такъв номер при един много обилен снеговалеж и рязък спад на температурите след това.Цялата кола отдолу беше в лед.Тогава по същият начин колата се тресеше с тази разлика,че тогава тракаше и вътрешното каре,а сега не трака.Къде може да е проблема? Вторият ми въпрос е свързан с маслото в скоростната кутия.По принцип знам,че не се сменява?А защо?Когато запаля сутрин колата с натиснат съединител и изключена от скорост след като отпусна съединителя и колата съвсем леко си потегля сама,докато "разбие" маслото в скоростите.Имам 2 литра масло за скорости Valvoline GL4 и един литър Valvoline GL5?Мисълта ми е,ако мога да източа поне малка част от маслото в скоростите и да долея ново П.С.Става въпрос за Астра 1,7 немския дизел
  8. Здравейте!Имам един проблем с колата.В ниските обороти придръпва много силно и при тръгване на първа глъхне.Точно когато почна да придръпва колата внезапно ми изгуби централното заключване (мисля че може да има нещо общо).Вечерта я заключих колата и централното си работеше и на сутринта като пробвах вече не искаше.Придръпването го има само в ниски обороти като се издуе до 4-5 хиляди оборота няма проблеми.Дистрибуторната капачка е сменена,кабелите са сменени ,свещите и те .Температурен датчик е сменен.Откачвам ламда сондата и пак същото.Колата е Опел Астра 1.4 моно Без Газова уредба
  9. Астрата чупи кобилици

    Наистина много странно...ако бяха по-дълги клапани или объркана центровка си мисля,че нямаше да изкара и 10 км. Поне разбрах,че "майсторите" с шлайфането са ме на**ли здравата,защото този мотор чупи кобилици,а не криви клапани,но все пак...как да проверя в домашни условия за криви такива?
  10. Астрата чупи кобилици

    При предишното разглобяване на колата навсякъде са направени белези(то само на разпределителния вал няма).Всички белези бяха сверени от мен и бяха точни-на коляновия вал белега с белия маркер съвпада с този на маховика,помпата си има белег.На разпределителния вал белезите се провериха с мерене.Слага се пластинка или гаечен ключ върху кожуха на разпределителния вал и с шублер се мери какво е разстоянието от пластинката(ключа)до гърбиците на вала.И двете гърбици трябва да са на еднакво разстояние,т.е.в момента преди да натиснат клапана.Меренето става на първи цилиндър!!!
  11. Астрата чупи кобилици

    Правил съм го!!!И на моята и на мой познат.Всички белези са си на мястото. Ако мотора не беше зацепен правилно колата нямаше да запали още първия път и нямаше да работи меко,както преди :help:
  12. Астрата чупи кобилици

    Здравейте колеги Преди 3 седмици астрата ми сдаде багажа.След отварянето на капака на клапаните намерих 3 счупени кобилици.След като отворих капака на ангренажния ремък намерих нещо наподобяващо на ремък...нямаше му зъбите през цялата дължина.След като свалих главата я закарах за шлайфане.Там се смениха и клапаните,защото нямаше един прав.Шлайфане,напасване на клапани,гумички и т.н. както си му е реда.След сглобяването колата подвижи 100-120 км.И пак проблем!!!Паля колата и потеглям.След 200 метра почва да губи мощност все едно няма гориво,а след 500 метра вече почва да трака.Гася колата и по инерция до вкъщи.Свалям капака и намерих още 4 счупени кобилици.След като проверих всички белези и видях,че всичко е точно смених кобилиците и по време на смяната видях,че повдигача на единия клапан на първи цилиндър се е разглобил.Сглобих го,но след това той е мек и се поддава на натиско отгоре,докато другите не се поместват.Чудното е,че четирите кобилици бяха счупени на клапаните от предната страна на главата(откъм ГНП-то)След като сглобих всичко и направих центровката превъртяхм няколко пъти на ръка и нямаше проблеми.Завъртях на ключа и още веднага имаше признак да запали...но след малко въртене пак се счупи кобилицата при въпросния повдигач.Беше късно и си помислих,че пак се е разглобил повдигача,но след като я разглобих днеска видях,че повдигача си е здрав...предполагам,че ще трябва сваляне на главата,но не знам вече какво да правя Къде може да е проблема?Аз ли греша някъде?
  13. Имам проблем с изпотяването на стъклата на астрата ми... Експериментът ми от днес-външна температура около 30-32 градуса.Колата е стояла от 8 до 17ч.на постоянно слънце.Потеглих,колата загря и пуснах парното да духа на стъклото топла струя и същото се изпоти с някакъв сиво-синкав оттенък и в колата се разсмърдя ужасно много на влага.Казанчето за антифриза го долях преди...двайсетина дни(преди 1500км)и до сега е мръднало сантиметър най-много... В последните 10 дни колата не е мита,не е валяло дъжд и си мисля,че дори и да е влязло вода някъде(което няма как да стане заради обилното количество силикон по предният прозорец)би трябвало да се е изпарила при тези температрни рекорди...не знам къде да търся решението на проблема...
  14. Перник

    Аз ще видя дали ще съм на работа тогава може да намина (чакам и стикери някой ако има :D )
  15. Астра Ф фейслифт с C20ne?!

    За астра фейслифт се считат моделите след 94 година-белите мигачи,решетката без ребро,новите огледала,лайсните на вратите,боята по броните...разликите са много спрямо модела преди 94 год.
×