Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Иван Златев

Потребители
  • Мнения

    80
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Иван Златев

  • Ранг
    избила ръжда

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Vectra B-X18XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    angerfi_st
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Пловдив
  1. проблем с бензинова помпа спешно!!!

    Колега не се вкарвай в такива филми че един път като е останала под 10 литра и затова е изгоряла.Аз моята вектра я карах 4 години като почти никога не ми е изгасвала лампата че е в резерва,е наистина накрая изгоря де.... взех някаква измислена помпа за 75 лв и си работи без грешка.Лично мое мнение е че това от 200 лв и това от 60-70лв разлика нямат,просто името написано на кутията вдига цената,и пак казвам това си е лично мое мнение.
  2. проблем с клаксона

    Това го пробвах и си работи нормално.Следователно да търся проблема в самите бутони така ли?
  3. проблем с клаксона

    Здравейте колеги,взех на жена ми корса ц,но нещо клаксона прави номера.От 7-8 натискания на бутоните свирва 1-2 пъти.Бутоните си щракат хубаво,но чух че като не свирне клаксона се чува цъкане на реле.Дали проблема няма да е в него? но не мога да разбера от къде точно цъка.Някой ако знае къде се намира моля да сподели,очаквам и други мнения по проблема.Колата е 1.2 75кс. 2001г. Но точно кода на двигателя не го знам.
  4. Здравейте,сменях шарнири,накрайници,и тампони на макферсоните и реших да снимам и да направя тема,дано да е полезна за някого. Необходимите инструменти: в последствие ще ви трябват и някой други ключове,но за тях ще кажа по надоло. Ето и частите които ще сменям: Първото нещо което направих аз е да сваля спирачния апарат,свалянето става много лесно с лимбус 7мм. След това разкачих накрайника,биалетката и свалих болта на шарнира,също така развих и гайката на полуоската,също трябва да свалите и датчика за ABS.Предимно гайките са 18мм,19мм и 22мм за контра гайката на накрайника,гайката на полуоската е 30мм. След освобождаването на тези неща амортисьора с главината се вържат само за бомбето,там гайката е 19мм и на самото стебло на амортисьора в края има шестограм който е 9 мм и е за контра,след развиването на гайката вече нищо не държи амортисьора. След като се развие гайката над бомбето,има още една която държи тампона,добре да сложите скобите за пружините докато таза гайка е навита,просто така си спестявате много навиване. Ето и вече сменения тампон: Да кажа няколко думи за смяната на накрайника и шарнира.Накрайника се сменя много лесно,разхлабва се контра гайката и се развива накрайника. За шарнира е малко по специфично,който е с оригинални шарнири,те са захванати с нитове за носача,със допитване до колегата sokol1,той ме посъветва нитовете да се разпробият,а да не им се режат главите,така и направих.Новите шарнири си идват с комплект болтове. След това всичко по обратен ред,ето и снимка след приключване: И колеги не забравяйте да притегнете всичко както трябва,еми това е от мен дано да помогна на някой
  5. Ел.инсталация на бензинов двигател

    Моята е същата,колата е Вектра Б с двигател X18XE,като ми слага газта човека се беше видял в чудо с инсталацията около двигателя,беше отишла почти една ролка изолирбанд,отделно аз си подменях кабелите и буксата за стъпковия мотор до там до където можеше,навътре в основния сноп се ронеше още но нямаше как да продължа по нататък.
  6. Z18xe

    Имах кола коя имаше същите симптоми,оказа се от задръстени дюзи,точно както казваш като я изрежа набира много добре,но като си набереше скорост и я поддържа започваше да прекъсва и кювка.Казаха ми да пробвам първо с препарати в бензина дали ще могат да поразкарат малко боклуците но нищо не стана,и сваляха дюзи да ги пускат в ултразвук,след това се оправи.
  7. Окачване

    В момента гумите са 185/60 R14 взех си джанти и мисля за тях да взема 195/55 R15
  8. Окачване

    Здравейте,искам да питам нещо.Колата е вектра б,возията и е прекалено "мека" по неравен път прекалено много се люшка,при влизане в завой с по-висока скорост имам чувството че ще се обърне,амортисьорите са здрави,сменял съм биалети и тампони на задната щанга,също и скърцащите втулки.Нормално ли е този модел така да вози и мога ли да го променя по някакъв начин(като изключим смяната на маслените амортисьори с газови)
  9. Вектра Б X20XEV

    Ако газовата уредба е обикновена,проблема ти е датчика на разпределителните валове,на обикновените газови колата няма прекъсвач.
  10. Проблем с вектра б

    както е казал може и кабела на датчика да е прекъснат някъде,това е чест проблем,другото което може да погледнеш е като откопчееш куплунга виж вътре да не е окислен.Ако е от кабела е възможно на моменти да го прави защото мисля че датчика изгаря напълно от раз...
  11. Проблем с вектра б

    Ако ти е изгорял датчика на разпределителните валове прекъсвача започва да ти чука на 4500 оборота. това на клипа е моята кола преди да сменя въпросния датчик.
  12. Мулти волан и CD

    Касетофончето с което беше преди (CAR300) работеха и ми показваше станцията на МИД-а,CD-е същото отзад както на схемата,но такъв адаптор откъде мога да намеря.
  13. Мулти волан и CD

    Сложих си в колата Blaupunkt Madrit 210 Може ли да ми дадете някаква схема за свързване на бутоните от волана.
  14. Искам да питам за какво е тази букса

    Абе колеги направо ме шашнахте с тези датчици,я дайте една снимка какво представляват.
  15. Искам да питам за какво е тази букса

    Като взех колата имаше такова дистанционно но не работеше,предполагам то е само за централното.
×