Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Gesh

Потребители
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Gesh

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Vectra C Z18XE, Opel Zafira B 1.9 CDTI
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Варна
  • Интереси
    Web Developer
  1. Здравейте, търся си автотапицер в град Варна, който да ми залепи платът на тавана и да работи на нормални цени. Става въпрос за кола без шибидах. Ако знаете някой - моля препоръчвайте. Поздрави.
  2. Vectra C термостат ?

    Здравейте, искам да попитам собствениците на бензинова Вектра C (Z18XE) дали долуописаното поведение на температурата на мотора е нормално ? Лятото - при градско каране загрява доста бързо и си поддържа температури между 85 и 95 градуса в зависимост дали карам в задръствания или не. При извънградско каране с около 100км/ч на 5та предавка е около и под 80 градуса. Зимата или при температури под 15 градуса поведението е доста по-странно. Градско каране за около 6км с няколко светофара и стрелката на градусите въобще не отлепя. Парното се усеща, че започва да подухва по-топло, но според мен доста по-слабо от нормалното. С двузонов климатроник съм и той седи на 21 градуса, така че не би трябвало да изстива заради него. Когато карам извън града е найстина странното поведение. Колата буквално не може да загрее, дори след 250км каране. Преди няколко дена карах на около 13 градуса температура на въздуха с 90-100км/ч и стрелката на градусите не беше отлепила или ако го правеше в дадени моменти, то беше до към 40-50 градуса най-много. А на моментите където имаше спускания - със сигурност беше все едно не е запален двигателя. При спиране и изгасяне на двигателя и след това повторното му запалване стрелката отива до към 80 градуса, но след няколко километра отново започва да падат градусите. Парното отново не мога да преценя дали духа нормално, защото предполагам климатроника контролира температурата. Колата я имам от 3 години и винаги се е държала така, но не съм търсил мнения, защото преди това имах бензинова вектра А и тя беше със долу горе същото поведение. При нея обаче парното доста по-бързо загряваше. Според вас това поведение нормално ли е ? Вариантите според мен са, че или термостатите на 2те коли са били постоянно отворени или при бензинови опели това е нормално поведение ? Лек ден.
  3. Днес проблема сам се оправи, явно е била софтуерна зацепка.
  4. Здравейте, нека разкажа малко предистория. Онзи ден като започваха дъждовете (преди реално да завали) забелязах, че имам някакво забавяне при натискане на бутона Defrost и по-точно при увеличаването на оборотите на вентилатора. Той беше на 1ва степен и при пускане на дефроста на дисплея изписа 6та степен, но нищо не се промени. След 2-3 секунди оборотите на вентилатора се вдигнаха и си заработи нормално, без някакви скърцания или други проблеми. След това го пробвах няколко пъти и си работеше както трябваше. Няколко часа по-късно, когато заваля, при опит да пусна Дефроста оборотите на вентилатора не се промениха. При опит да усиля просто от централното копче, то на дисплея имаше промяна, но не и реално в оборотите. Вентилатора си духа със силата, на която е бил оставен последно, а именно 1ва степен. Сякаш нещо е електрониката е забила и не командва правилно вентилатора. Пробвах с рестартиране на двигателя няколко пъти, откачане на акумулатора за 10 минути. На дисплея няма изписана грешка. Имате ли идея къде може да е проблема ? Освен това добър сервиз във Варна също ще ми е от полза, че Булвария са ... да. Става въпрос за Vectra C 2004 бензинкова. Лек ден.
  5. Здравейте, искам да попитам дали още работиш, защото гледам че темата е малко стара, но се надявам да работиш
  6. Ксенон

    Аз пък да вдигна темата за ксенон на късите на Vectra C 2004 година. Някой да предложи място за закупуване и монтаж на приемливи цени във Варна ?
  7. Джвакане в ходовата част

    Здравейте отново, Странното тропката се оказа проблем в лява биалетка. Отностно джвакането смених тампони на предна стабилизираща щанга отново, с оригинални такива само че и сега го няма проблема. Странното е, че от Булвария казаха, че старите не изглеждали, че имат проблем.
  8. Джвакане в ходовата част

    Джавакането според мен не е от амортисьорите, защото се беше оправил след смяна на тампоните. Колкото до другия по странен звук през по-малки дупки - аз също това се чудя .. ? Понеже не съм карал друга кола с газови амортисьори и не знам как е нормално да се държат.
  9. Джвакане в ходовата част

    На никого ли не се е случвало такова 'джвакане' ?
  10. Здравейте колеги, Както повечето Вектри Ц и аз имам проблема с джвакането при преминаване през легнал полицай или друга неравност. Проблема разбира се се засилваше с понижаването на температурите. Ако се отпуснеш върху колата отпред и я тресеш нагоре надолу обаче звук няма. Преди половин година ходих на сервиз и с много мъки успяха да разберат, че проблема уж идваше от тампоните на предната стабилизираща щанга. Смениха ми ги за сумата от 10лв + почти 40лв за труд и проблема всякаш изчезна. А дали тампоните бяха качествени нямам идея ... Минаха няколко месеца и сега проблема отново се прояви. Дали е възможно за 4-5 месеца да се сплескат отново тампоните на стабилизиращата щанга ? Само да вметна, че амортисьорите са добре, няма проблем в движение и при завиване. Карането през този период е било нормално, градско във Варна и не съм минавал през големи дупки. Отделно, когато преминавам през дупка само с едно колело да речем, се чува някакъв по-странен звук спрямо Вектра А да речем. Дали това идва от газовите амортисьори ? Допитвам се до вас, защото проблема е труден за диагностициране, поне в сервиз Тех-ко във Варна им отне доста тестови минавания през дупки. Освен това ако знаете добър сервиз за ходова част във Варна, бих бил благодарен да споделите. Поздрави, Георги.
  11. Не знам защо при теб така се получава, но и аз съм засичал няколко пъти и при мен всичко е точно.
  12. Това което ти дава както знаеш е моментния разход и като настъпваш е нормално да е високичък, но въпреки всичко ми се струва прекалено висок.Колкото до това от опит казвам, че като цяло борд компютъра като среден разход за дадени километри почти не лъже.Засичал съм няколко пъти за около 500 километра дава разлика от 130 грама нафта ( на зафира 120коня ръчна ) като засичането става наливам до горе и след изминатите километри отново до горе.
  13. Добър ден , колеги. Интересувам се някой от вас знае ли долу горе ориентировъчни характеристики на оригиналните говорители на вектра А 92 година. Или на оригиналния касетофон .. интересувам се защото мисля да вземам друго СД и да имам представа от ватове , омове на говорителите и така. Благодаря предварително.
  14. В моята книжка поне пишеше да не се притесняваме за температурата ..той компютъра си следял иначе е интересен и смислен въпрос наистина.
  15. Акумулатор на зафира Б

    Явно..благодаря ви за отговорите.
×