Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

blademast6r

Потребители
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно blademast6r

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Tigra X14NE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Имам проблем !

    Е толко често ли е срещан този проблем, че всеки вика кабели и свещи и като са вкараш 40-50 лева и никаква разлика. Аз лично ще си сменя свещите че вече не помня колко години карам с тях, но тези кабели които продават по магазините ми приличат уникални боклуци, само гума и вътре няколко нишки....
  2. Ангренажен ремък

    Зависи от много неща затова всеки казва различни цени. На какви пари ще намериш части колко ще вземе майстора. Аз преди половин година смених всичко без тази най скъпата ролка обтягащата. Не помня точно но май 180лв от които 20 лева за майстор Значи доколкото помня 160лв а тази която не смених беше някъде към 70-80лв. Но имам кофти проблем от водната помпа заради която се наложи смяната - бута ми ремъка и той опира и с времето се преебава сега през няколко месеца свалям капака за да го бутна да не опира...
  3. Модул за прозорците

    Сега виждам екстрите тъкмо ще ми кажете ако знаете как се сменят някои неща че ме побъркват ВЪЗМОЖНОСТИ - избор на различни алармени сигнали* - избор на сигнали за включване и изключване* (как да си сменя сигнала сегашния ми бърка в мозъка) - дистанционно радио управление с два бутона - динамичен код - двоен динамичен код * - вграден имобилайзер * - изходи за централно заключване с +/- (0.7/3.5 сек.)* - дълго заключване * (не знам какво е но ми звучи добре) - заключване при контакт * - допълнителен канал за вдигане на стъкла или пейджър * (сега виждам че си има канал за стъклата) - два режима на охрана (какви са пък тия режими) - повторно самовключване* (какво е това ?) - пасивно активиране* (какво е това ?) - заключване при пасивно активиране* (какво е това ?) - вход бутони с отрицателно задействане (какво е това ?) * - програмируеми функции Българско производство! Това го видях като коментар за тази аларма в един форум за Астрано тиграта май няма такива екстри "Щом е астра 97ма значи си търсиш кабелче с черно/кафяв цвят на него връзваш лилавия кабел от алармата разрешаваш 17 функция и ще започне да ти вдига стъклата с пускане на алармата. А кабела се намира в лявата колонка под волана в снопа проводници от лявата врата! На този кабел е вързан микроизключвател в ключалката на вратата на него със завъртане на ключа се подава маса можеш да премериш преди да свържеш с алармата и да пробваш;Успех!"
  4. Модул за прозорците

    Че малко сложно ми идва, не разбрах... колко релета ? какви са тия релета ? как да взема минус от алармата. Помна преди 2-3 години ходих при този който ми беше сложил алармата и му казах да ми направи така че да се дигат стъклата. А той вика - ако искаш да не ти се стопи алармата 50-60 лева за модул ?
  5. Модул за прозорците

    Благодаря, ще чакам. Алармата ми я слягаха преди 5 години като купих колата и си е старичка трябва да видя къде беше кутията да разгледам има ли изходи
  6. Смяна на лампи на табло

    Това за парното е голям *уй, аз дърпах два часа и накрая излезе но се разшири и сега се вади постоянно и немога да си пускам нагреватела, за да го пусна махам копчето и дърпам с пръсти хуйчето и после пак си слагам копчето
  7. Модул за прозорците

    Много тъпо е затворен раздела за Ел Инсталации. Сега темата ми ще я видят 5-6 човека с тигри .... Искам да си взема такъв модул http://www.ebay.com/itm/Auto-Window-Roll-U...=item256a409d0e Интерсува ме къде се свързва това нещо за всяка кола ли става ? Някви букси ама къде да ги ръгна тия букси ? Като се замисля се ръга в алармата но всички ли аларми имат стандартна букса за да съвпадне може ли на другите две свободни да свържа нещо друго
  8. При спускане на скорост "Check Engine" светва

    Аз имах подобен проблем самоче като изключа от скорост ми светваше а на теб ти е обратно, е при мен колата стоя 4 дена при майстор прави и диагностика и неможа да я оправи после карах докато светне лампата щото при майстора не светвала отидох и му показа датчик за скороста, каза ми след 3 дена да му я откарам за да търси къде е тоя датчик аз я взех и си спомних че преди да я откарам мерих всички бушони и имаше един изгорял като се порових в нета установих че този бушон е за датчика , намерих веднага един бушон по шкафовете и щолата сега е шест :D
  9. Запотяване на стъклата

    Същата работа е и при мен, даже миналата година един завой го взех по бордюрите добре че имаше снях и сравнително меко ги усетих. Смених филтъра и пак същото даже сутрин е замръзнало от двете страни стъклото и отвънка и отвътре. Обаче сега като чета причините и се сещам че един път забелязах под стелката мокета мокър ама не помня къде отпред ли беше отзад ли и до ден днешен не разбрах откъде се мокреше тогава.
×