Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

pokepa

Потребители
  • Мнения

    437
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно pokepa

  • Ранг
    китван и боядисан
  • Рожден ден 22.04.1979

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Corsa B X12SZ 1.2 45 hp 1996 г. VIVA с АГУ Lovato
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    pokepa_
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    304056836

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Варна
  • Интереси
    Пътуване, приключения, мотори, рок музика, море, опел корса, автомобили
  1. Проблема все още го има. Бях доскоро със сулфидната крушка с нажежаема жичка 10 ватовата, но акумулатора ми падна веднъж докрай (чисто нов акумулатор на 45 дни). Заредих акумулатора, мерих и се оказа утечка от плафона. Махнах крушката и утечката изчезна. В момента карам без крушка в плафона. Иска ми се компетентен съвет къде и какво да разглобя, за да оправя проблема, а не да откривам сам топлата вода. При теб развитие има ли?
  2. От миналата зима забелязах, че когато околната температура е ниска под 6 градуса и двигателя е студен, когато запаля и няма никакви тихи обороти, а трябва да държа педала на газта леко натиснат, в противен случай започва да тресе двигателя и да се мъчи да загасне мотора. Така е 2 минути, след което тихите обороти вече се появяват и двигателя работи нормално. При топъл двигател и студено време със същата околна температура под 6 градуса, проблеми няма. На бензин го прави това. Какъв може да е проблема? Някакъв температурен датчик ли, който следи за температурата на входящия въздух и околната температура? Корсата е моноинжекция 1200 кубика 8 клапана, бензин-газ.
  3. Както бях писал, още тогава демонтирах жилото, смазах го изцяло с двигателно масло, и пак си го монтирах. Доста лесно беше, за 10-тина минути, както ти ми каза.
  4. Как да я отворя?

    Задължително да проверите за утечка и как зарежда алтернатора. Моят акумулатор на месец и половина чисто нов и падна от раз, като колата не беше карана 2-3 дни. Оказа се утечка. След отстраняването на утечката всичко си е наред. От автоключари зная, че отключването на автомобил струва като пари в диапазона 80-120 лева в зависимост колко сложно е отключването на конкретния автомобил.
  5. Здравей, колега. Охладителната система на Корсата ти се обезвъздушава сама. Като си спрял на място оставяш отворен разширителния съд, в който наливаш антифриза и двигателя като поработи нивото на охладителната течност ще спадне. Доливаш пак до средата, чакаш още няколко минути, и когато спре да пада нивото, значи е обезвъздушена. Перката при моята 1.2 моно Корса Б без климатик се включва на 102 градуса по показанията на уреда на таблото. Това е малко преди да стигне последната чертичка преди червената зона на уреда ти за температурата. Когато стрелката ти показва средата на уреда, там са 95 градуса и това е работната температура на колата ти. Дори и 98 градуса да покаже, пак не се включва перката. Чак като подмине 100-те градуса (103 градуса точно) се включва перката на максимална степен и върти, докато уреда не покаже 98 градуса, след което перката спира да върти.
  6. От страната към скоростната кутия знам какъв е захвата на жилото към планката от скоростната кутия. Но от страната на педала не знаех какъв е захвата. Другия уикенд ще го видя как е, ще го сваля и ще го смажа. Ти каква смазка ползва, за да смажеш жилото? Машинно масло ли?
  7. Открих проблема - в плафона е. Винаги има 12 волта на двете пластини в плафона (при свалена крушка), без значение дали плафона е пуснат или изгасен. Сега както ми беше казал колегата sokol1, ще видя кабелите при бутона на шофьорската врата в краката на шофьора. Най-вероятно там замасява незаконно.
  8. Вчера следобяд акумулаторът на корсата паднал до такава степен, че мултиметъра показваше 7,55 волта. Акумулаторът е чисто нов, в гаранция, купен преди месец и половина. Подадоха ми ток с кабели, запалих от раз, карах 30-тина минути, взех зарядно за акумулатори от един приятел, карах пак 30 минути. Палих 2 пъти и си върти и пали нормално. Свалих акумулатора и го заредих вкъщи на терасата 8 часа, после 1 час изключен, после 3 часа зареждане, пак 1 час изключен, и накрая още 4 часа зареждане. Акумулаторът се зареди напълно и 2 часа след откачане от зарядното показваше 13,08 волта на клемите на акумулатора. Монтирах го в корсата, закачих плюсовата клема и реших да замеря консумацията на минусовата клема и маса чрез мултиметъра. Уреда ми отчете 250 милиампера консумация в покой без никакви консуматори (радиото предварително го бях извадил). Има утечка и то сериозна, при допустима консумация в покой не повече от 30 милиампера, и то ако колата има аларма, пък аз нямам аларма. Извадих бушон номер 1 и о чудо - консумацията изчезна и уреда показва 0.00 милиампера. Според упътването, бушонъ е: 1. Предпазител 20А - Терминал 30 - Аварийни светлини - Плафон на купето, преден - Плафон на купето, заден - Плафон на багажника - Захранване на диагностичния куплунг - DID/TID - Радио - Клаксон - Инсталация за мобилен телефон Терминал 30 не зная кое е и какво е. Аварийните наистина не работят без бушона. Плафонът на купето - преден, също не работи. Заден плафон на купето нямам. Плафон в багажника нямам. ТИД и ДИД дисплея също не работи без бушона. Радиото казах че съм го свалил предварително, за да го елиминирам като евентуална причина за утечката. Клаксонът забравих да го пробвам дали функционира без бушона. Инсталация за мобилен телефон нямам. Та, въпроса е, къде да търся утечката и как в гореизброените неща. Дълбоко ме съмнява, че е плафона, защото преди време имах проблеми с него. Утре ще махна крушката му, за да видя дали утечката ще я има или ще изчезне.
  9. Проблем с чистачките

    Колежке, аз забравих да те посъветвам да пробваш с друго реле, но аз пробвах с друго реле и проблема си остана същия, за това бях сигурен че проблема ти е като на мен в оста на моторчето на чистачките.
  10. Колега, я кажи лесно ли се сваля жилото на съединителя, че и моето преди време скърцаше. Пръсках с ВД40 и спря да скърца, но ми се иска да го сваля и да го смажа. Ти с какво го смаза твоето жило?
  11. Corsa B 1997 г. не пали

    Колега, тази четириизводна Бобина се нарича DIS модул или Блок-Бобина. Моята корса 1.2 е със същата. Има една букса, която влиза в Блок-бобината, провери я дали контактува добре. Нещо по кабелите или е проблема, или Блок-бобината е сдала багажа. Провери ли си всички бушони, които отговарят за електроподаването на захранване към свещите?
  12. Газ за 1.2 45 коня C12NZ

    Слагай смело газова и започвай да караш с евтино гориво. Аз вече две години съм с газова уредба на моята корса X12SZ 1.2 45 коня и съм много доволен от евтиното придвижване с корсата. Разход на газ ми дава градско във Варна 12 литра, извънградско 7 литра. При двугодишното ми експлоатиране с газова уредба, никога не ми е надвишавала разхода от 12 литра на 100 км градско във Варна. По магистралата я бях засичал 1-2 пъти със 120 км в час и изхарчи към 8-8,5 литра, но тази скорост й е множко на корсичката. Най-добре си върви с 90-100 км в час.
  13. Кой във Варна се занимава с качествено поставяне на автостъкла, също и да продава автостъкла. За корсата ми 1996 г. триврата ми трябва някой да ми продаде и монтира задно дясно стъкло.
  14. Radio Philips Car400

    Здравей, колега. И аз съм с Филипс Кар 400 на моята корсичка. Баланса (само ляв канал или само десен канал) се прави като издърпаш врътката за увеличение и намаление на радиото към теб, и после я въртиш наляво или надясно. А за само предни колони или само десни да свирят, има едно от малките врътки, което е прибрано навътре. Натискаш го да изскочи, и от него правиш това регулиране. Поздрави!
×