Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

willy

Мод
  • Мнения

    3845
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно willy

  • Ранг
    къта кинта за нов
  • Рожден ден 24.07.1971

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra F Caravan X20XEV
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    djwillybg
  • Website URL
    http://www.facebook.com/#!/DjWillyBG/

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Варна
  • Интереси
    Opel & Music

Последни посетители

2617 профилни разглеждания
  1. Според мен няма друг начин без да повредиш ламарината .
  2. Доработки по X20XEV

    Маховика на C20ne е около 7 кг а не 4 . Лично аз се отказах от подмяната на маховика макар че имам на разположение комплект. Лекия не е подходящ за всекидневна употреба. Става ако си олекотил купето и си разкарал климатика и хидравликата. От колеги направили тази подмяна знам че колата развърта много бързо на 1 и 2 ра , но на 3 та губят от коли които сабили преди с тежкия. Започват и проблеми с гаснене на мотора след спиране на кръстовище например. Някой се оплактав и от липса на сцепление на съединителя - казват че съединителя бил за по малко въртящ момент или за по лека кола. Това не съм го проверавал дали е така. Връщайки се назад във времето - първите XE та са с по леки маховици а по късните са с по тежки. Обяснението е че се налага заради добавянето на климатик хидравлика а и колите стават по тежки.
  3. Доработки по X20XEV

    относно инжекторите X20XEV е с най големите от атмосферните двигатели : 18E yellows 0 280 150 205 170cc/min@2.5 bar 20SEH yellows 0 280 150 725 170cc/min@2.5 bar XE creams 0 280 150 744 214cc/min@2.5 bar XE blues 0 280 150 427 241cc/min@3.0 bar LET yellows 0 280 150 420 304cc/min@3.0 bar Bosch reds 0 280 150 431 359cc/min@3.0 bar Ecotec reds 90 501 588 245cc/min@3.0 bar C25XE 0 280 150 428 196cc/min@3.0 bar Относно колектора : ако почетеш малко теория ще ти стане ясно че всчкакви свободни съчинения по темата без необходимите изчисления не изкарават максимума. На лекса тръбите са с друг диаметър доста по голям от този на XE и направен а глажа на X2OXEV която няма много общо с тази на XE. справка как се пресмята тук : Лекс се намира макар и по трудно за около 100 евра и малко нагоре .Моя ми стъпа на 130 с транспорта нов е почти 500 . Иска се чакане. Август месец се продаде един в eBay за 100 евара. Така че не е енвъзможно Другия вариант е да ти направят в БГ . Тази фирма е правила за X20XEV за колега от форума. Валовете на 500 мили ги взех за 100 паунда но чаках 2 години да случа защото са редки Това с подгрева че го няма на C20XE не значи че е по добре това което ти споделих е от личен опит . Да ти си минал с най лекия вариант да раздвижиш колата от тук нататък няма как да стане без повече пари. За числата на кутията :
  4. Доработки по X20XEV

    Най добре е да прочетеш темата за колаата ми Маховик не ти трябва да сменяш. Може да сложиш валове от X20XER но са цифра за разлика от C18XE , но пък са по добри. Махането на подграва на дросела е грешка според мен . С него върви по добре и гори по малко. Дюзите защо си ги сменял? Оригиналните са по големи. EGR ням как да го махнеш софтуерно освен ако не сложиш Simtec 56. (справка виж ми темата) ако искаш още като Мечо пук си вземи Лексмоул изпускател оригинален. Повярвай ми няма нищо общо като вървеж в сравнение с такъв от C20XE. Карал съм с двата. Ако искаш още слагаш дросели и преработваш главата. Но пък се отдалечаваш от всекидневната употреба. Предполагам че си я видял но все пак Ако имаш конкретни въпроси защо и как питай Поздрави!
  5. X20XEV не пали, няма искра

    Това че споделяш инфото е супер. Всеизвестен е факта че на Сименс компютрите си искат техните датчици и не понасят другите , Ако изобщо заработи с някой различен от Сименс е за определен период от време и после сгъва. Поздрави!
  6. Полезна информация за джанти

    Би трябвало да нямаш проблем с пасването на тези джанти. Единствено трябва да си вземеш преходни втулки за централния отвор.
  7. Opel Omega B X20XEV Проблем !

    Здравей, ако разбирам правилно колата прекъсва на газ само? Ако е така ходил ли си при газаджия? Това прекъсване може да е от заминали дюзи или мембрана на редуктора.
  8. Проблеми със спирачни дискове

    Ако не си сменял спирачна течност и маркучи го направи. Както профилактика на спирачните апарати за които колегите пишат. Освен да задържат по някаква причина цилиндърчетата не виждам какво друго може да ги криви. Кривите дискове може да ги занесеш на стругар да ти ги пристърже и пак да ги ползваш.
  9. тракане на скорост без газ

    Здравей! трудно е по описание само да се намери проблема. От кой град си за да ти препоръчаме сервиз? Поздрави!
  10. слаби спирачки

    Здрасти! Да започнем със стандартните въпроси : - Сменял ли си спирачни маркучи? - Сменял ли си спирачна течност? Не знам дали знаеш маркучите са с дот ( пише кога са произведени) и се сменят на всеки 4 години, а спирачна течност на всеки 2 години. С кой мотор е Зафирата?
  11. Търся ръководство за PHILIPS CCR600 ?

    Pdf на английски
  12. Астра G 205/60/15 х 6J ?

    Напълно е възможно да се качи заради по голямата тежест на гумата на размера който си избрал.
  13. Астра G 205/60/15 х 6J ?

    Може друг е въпроса дали няма да дойдат високи и от там да се люлее повече.
×