Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

ASTRA-G

Потребители
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

ASTRA-G last won the day on Май 23 2018

ASTRA-G had the most liked content!

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно ASTRA-G

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra G X14XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Проблем: теч на антифриз в купето

    И в тази тема да напиша какъв е размера на тия пусти О-пръстени, дето никой не се сети да измери. Сега след като дадох 30 кинта за смотания ремонтен комплект, дето реално струва 3лева и двайсе стинки, взех че ги измерих, за да не се набутва повече никой с 30 кинта за 4 о-пръстена и ненужни железца. Данните са за Behr система О-пръстените са с размер 17,5 x 2,5mm (вътрешен-дебелина)
  2. И в тази тема да напиша какъв е размера на тия пусти О-пръстени, дето никой не се сети да измери. Сега след като дадох 30 кинта за смотания ремонтен комплект, дето реално струва 3лева и двайсе стинки, взех че ги измерих, за да не се набутва повече никой с 30 кинта за 4 о-пръстена и ненужни железца. Данните са за Behr система О-пръстените са с размер 17,5 x 2,5mm (вътрешен-дебелина)
  3. ИМАМ ВЪПРОС

    Car 400 не се вади с щипки а с шишове . Първо с подходящ шестограм се развиват четирите декоративни винтчета в ъглите. След това с по-дълги пирончета около 6-7см и около 2мм дебели се вкарват в дупките първо от едната страна. Щипките са на около 2-3см навътре. Натискаш това което стърчи навън в посока навън от касетофона така че това което е вътре в дупките да натисне скобите в посока към касетофона. Бъркаш в отвора на касетата и дърпаш да освободи от въпросната страна. После от другата.
  4. Проблем с ключа на централното

    Беше ли запоена или не беше? Толкова ли е трудно да отговориш? Мислиш че не е от това. От кое това? Ако е разпоена няма начин да работи.
  5. Проблем с ключа на централното

    Металната пластинка дето държи батерията беше ли запоена добре за платката?
  6. Не свети лампичката

    На моята италианеца беше извадил куплунга.
  7. Вече нагледно(придръпване)

    Прилича на "тръгнала" бобина.
  8. Колата "адски" се запотява

    Вчера обслужвах колата - ремъци, филтри, течности, всичко. Та сменям и филтъра на климатика. Съответно поглеждам клапата и моторчето. Установявам че прави каквото си поиска, един път отваря, един път затваря, остава в средно положение без значение положението на бутона. Свалих кутийката с моторчето да видя какъв е проблема. Понеже не натискаше добре и спираше и при минимално съпротивление помислих че няма налягане на четките. Истината се оказа, че постоянния магнит в двигателчето се е ОТЛЕПИЛ и се върти около ротора. Съответно ротора се върти без собствено мнение. Намирането на правилната позиция на магнита е лесно. Той по принцип е процепен по дължина и си личеше как е бил ориентиран. Лепило и всичко вече работи нормално. Между другото това моторче няма отваряне, толкова е стоманизиран корпуса. След 10 мин борба да отворя двете стиснати ламаринки които държат задната полимерна част с четките се ядосах и ги срязах с дремела.
  9. Астра Г ! дайте съвет :(

    Вчера гледах мой приятел автомонтьор да обслужва Вектра с X18XE. Проблема и беше като твоя. Това палче беше почти изяло стопера. Та при смяната на паразитните ролки мажеше болта с осигурител на резби и стяга с динамометричния на 2,2кг. Тънкостта при обтяжната била след като се сложи ремъка и се натегне с тая ролка да се завърти на ръка няколко пъти двигателя и после пак да се затегне от ролката до мярката, защото след въртенето ремъка се намества и се охлабва малко. Съответно палчето почва да чука, а ремъка на клиента беше адски хлабав.
×