Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

sealubo

Потребители
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно sealubo

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra J , 1.6 , A16XER, 2010 г.
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    sealubo
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    sealubo@yahoo.com

Profile Information

  • Пол
    Male

Последни посетители

158 профилни разглеждания
  1. Чисто нови МАФ сензори 13301682 и - погрешно закупени за моя Опел.
  2. Чисто нови МАФ сензори 13301682 и - погрешно закупени за моя Опел. При желание диагностициране на място за функционалност и пригодност.
  3. Моля колеги,които карат Астра J ,2010 г, (ако има такива) да споделят правили ли са смяна на спирачна течност и ако да,то какъв ДОТ са ползвали.И старата спирачна течност по какъв начин са я източвали?Зашото смятам да си сменям спирач. течност сам ,по описанието ,дадено в ръководството за експлоатация - задно ляво - предно дясно колело,задно дясно - предно ляво....Понеже там е описано,че се долива едновременно с източването,то се предполага някакво смесване на старата с новата течност. И ....може ли да се провери по някакъв начин какъв ДОТ е старата спирач. течност?Ако някой може да сподели познания,моля за отговор.
  4. Работещ Оp com за Опел Астра J ,2010 г., A16XER

    Да кажа първо : " ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ !" Живи и здрави ,и ние ,и автомобилите ни! Пиша това с уговорката,че се отнася за колеги с моя мотор, тъй като никакви Оп Ком-и от България не можаха да покажат някакви данни за моя двигател - А16XER . Дори мислех,че е повреден двиг. компютър. След дълго пътуване от Китай,най-сетне получих Op Com v. 1.7 ,имаше и инсталационен диск. Възрадвах се,но за кратко - инсталирах и ...същата работа - не чете данни от моя двигател. След като по нашите форуми не се намери знаещ колега да помогне,се свързах с колеги от руския форум на Опел. Какво да кажа - много услужливи колеги и с много опит и знания! Обясниха ми,че братята китайци не са ми дали подходящия софтуер - трябвало някакъв друг ,за да тръгне китайския "чвор". Един руски колега даже ми инсталира дистанционно такъв софтуер за 10 мин. и сега се кефя с китайския адаптер на воля! Всичко показва! Хубав празник на всички !
  5. Данни от МАФ и МАП датчици

    Здрасти,колега. Исках да почерпя малко инфо от колеги,които си "наблюдават" колите и имат някакъв опит с диагностициране. При мен се увеличи изведнъж разхода (карам предимно градско) и затова почнах да следя с "KONNWEI 850" скенер данните. Смених МАП датчика (имах малко подобрение) ,но разхода остава все още висок.Исках да уточня колко регулира МАФ датчика при моя двигател,за да не купувам нов,защото пишат някакви "богаташки цени" от 250 - 350 лв !!!! Все пак съм беден българин. Относно твоя проблем,колега - съмненията може да са : - състояние на инжектори (пикаещ инжектор,задръстен инжектор (и) , кабел ,закъсан към инжектор, задавяне от инжектор.... - налягане на горивна помпа(трябва да го дава скенера - около 4 кРа) , а може и горивен филтър ? - запалителна бобина - пробив на някоя от лулите ( при мен имах 2 лули пробили ,които открих като си купих скенера) - някои дросели след 60-70000 км почват да дават дефекти (моя се скапа на 68 000 км.) ,което обаче трябва да се покаже от скенера - той дава проценти или градуси на отваряне и може би трябва да му обърнеш внимание. - изследвай данните от скенера в момента на стартиране на двигателя ,после като загрее -на празен ход, после при 1500-2000 об/мин., и при 3000 об/мин. Като ги сравниш,можеш да прецениш как ти работи мотора и евентуално къде да обърнеш внимание. Вероятно има още много други проверки и преценки ,но аз не съм специалист ,а обикновен българин,аматьор-шофьор , поради което и питам за евентуално компетентно мнение. Успех,ако решиш да действаш сам. Поздрави
  6. Данни от МАФ и МАП датчици

    Привет,колеги! Моля някой колега с мотор като моя : А16XER , който е правил диагностика със собствен уред или в сервиз, може ли да даде информация за показанието на МАФ датчика ,колко g/s е въздуха на празен ход и колко е при 2500 - 3000 об/мин. За други автомобили има такива данни като референтни стойности,но аз не мога да открия за моя двигател. Подозирам,че данните,които дава моя МАФ са занижени : на празен ход ( 780 об/мин): 1.93 g/s и при 3000 об/мин : 7.6 g/s. Също да питам още : МАП датчика пък показва - на празен ход ( 780 об/мин.) : 26 кРа , и при 3000 об/мин. : 26 кРа. И това не е ясно дали е така. Това показва моя кЕтайски скенер. Ако някой намери време и желание ,моля да се обади с някаква информация. ( Астра J , 1.6 , 2010 г. ) Поздрави
  7. Работещ Оp com за Опел Астра J ,2010 г., A16XER

    Хе хе ! "Повредата не е в моя телевизор!" Това се оказа след като продавачът на моя Оп ком си призна, че този уред не може да се свърже само с моя двигател А16ХЕR !!! Е, аз съм каръкa значи! Добре че прие да му го върна и ми възстанови парите! Сега ще си взема един от Китай и ще го мъча. Разбрах,че и други колеги са си взели китайски и са доволни. Подкарали са го с Windows 10 дори. Поръчах си ver. 1.70 ,но пише че се подкарва само с Windows XP ili 7 .??? Tази версия тръгва ли с Win 10 ? Като дойде при мен и ако не тръгне,пак ще крещя.
  8. Привет на всички! Ако някой колега има Опел Астра J ,след 2010 г. и с мотор A16XER и има Оp Com , моля да сподели дали неговият Оп Ком показва данни на мотора му. Аз си купих Оп Ком от София за 60 лв. и се оказа,че показва всякакви други двигатели и блокове, но само моят двигател е непознат за него ???!!! И...показва: "No data available". Та ,ако някой колега ползва работещ Оп Ком за такъв мотор ,нека да свирне. Е,а пък ако каже и от къде го е взел,още по-добре! МОЛЯ .
  9. Здравейте, колеги! Tърся някой да направи актуализация на навигационната карта само на България на DVD 800 . Във Варна съм и имам инсталирана карта на България 2011 г на Опел Астра J 2010 г. Разбрах,че последната актуализация е за 2015/16 г. VIN W0LPE6ED8AG079567
  10. От Варна съм. Смених всички ремъци и ролки + водна помпа на Опел Астра J ,с мотор A16XER. Излезе 600 лв. за всички части + труда. Само след 4000 км. започна да се чува нещо като похъркване в района на зъбния ремък и подозирам,че обтяжната ролка или паразитната ролка са сдали багажа.Поне като гледам как мърда обтяжната ролка на празен ход,предполагам е нещо с тях.Разбира се,може и друго да е,но съмнежа е там (според мен ). Другият ремък се върти без мърдане изобщо. Сменените ролки са на Optimal Plus. Ако почна да давам по 600 лв за всеки 4000 км,не бих издържал дълго..... Моля някой да препоръча сервиз и надежден майстор на Опел Астра J , с посочения мотор? Благодаря!
  11. Това е куплунга,който се свързва към дроселовата клапа. Някой знае ли колко волта се подават от двигателния компютър към мотора на клапата -на клема 1 и 2 на смиката? Моля за инфо ако някъде ел. схема за моята кола. Благодаря! \n
  12. Astra J , 1.6 A16XER 2010 г.

    Привет на всички! След смяна на ремъци и ролки ми се прецака дросела (под черната пластмасова капачка са 2-та сензора и моторче за празен ход.Сега чакам нов дросел. Диагностиката показа грешка Р 0223. Вички бушони са здрави. При ключ на контакт и като работи двигателя ,постоянно излизат предупреждения : Engine power is reduced , ESP service и "Бягай на сервиз". Търсих,но не намерих ел. схеми за захранването на дросела за Астра J , 1.6 , A16XER. Проверявах какви напрежения идват от ЕCM и измерих 12 волта на 1 и 2 клема на куплунга. А като търсих из нета ,навсякъде по другите астри ,на дросела подават 5 волта и минус за мотора на клапата. Започнах да подозирам ЕCM . Mоля ,ако някой специалист знае колко е напрежението за мотора на клапата на дросела за тази Астра ,нека даде съвет ! А също и съвет при кого във Варна мога да отида за такъв ремонт. Ходих при Bosh service - нищо! Засга автомобилът е пригоден само за кокошарник!! \n
  13. Лост за мигачи не изключва сам

    Благодаря за съвета ! Наистина,вижда се пластмасовия сектор,който изключва мигача. След като махнах кормилото и извадих кутията на лентовия кабел,можах да "обработя" с горещ въздух от сешоар пластмасовия сектор(в смисъл да го изкривя съвсем леко навън,така че да закача лостчето на мигача и да го изключва). Добре,че не беше счупено нищо още по пластмасите. Няма как,иска си поддръжка стария автомобил...
  14. Някой имал ли е подобен проблем : След като дам ляв мигач и завия наляво,и след това изправя кормилото,лоста не изключва мигача. С десен мигач нямам проблем,работи си нормално и изключва. Не е от лоста(смених го-пак прави така).Сигурен съм,че е механична причината,но моля за мнение ако някой е имал подобен проблем да сподели опит за отстраняването му.Не знам дали е пипан волана от предния собственик.
  15. Не знам дали тук да пиша за моя проблем,но предполагам ,че е свързано с хидравликата. Та проблемът е следния: При работа на празен ход и движение с малка скорост,когато въртя кормилото,се чува едно свистене,което преминава в пищене ако завъртя кормилото на по-голям ъгъл. Не мога да кажа,че кормилото се върти по-тежко,само притеснитено е това пищене. Безпокои ме да не се получи беля с управлнието в някой момент (не дай Боже на висока скорост!) Дали не е свързано с хидравличната помпа? И трябва ли да ходя на майстор по-скоро? Моля за мнение и съвет.
×