Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

julijan

Потребители
  • Мнения

    46
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно julijan

  • Ранг
    нов внос
  • Рожден ден 18.05.1973

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Zafira X18XE1;Astra X16SZR
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София

Последни посетители

99 профилни разглеждания
  1. Да намерите свестен газаджия да ти настрои ГИ.

    1. rasim shaban

      rasim shaban

      Мерси че ми обърна внимание.

  2. Температурни датчици Zafira A

    Датчика за компа е на термостата , а за уреда на таблото от страната на купето на цилиндровия блок.Първия е с букса с 2 проводника, а втория с 1.
  3. Проблем с Зафира

    Лично не съм имал такъв проблем,но при един колега с Вектра с този мотор при подобно чукане се оказа пистонен болт на буталото.
  4. zafira x18xe1 странни проблеми

    Пробвай при:http://argus-gas.com/ ,аз имах същия проблем и няма да ти казвам колко пари и главоболия ми струваше решаването на проблема.Има цяла тема по въпроса :http://www.opelclub-bg.net/forum/index.php?showtopic=16153
  5. ЕГР клапан

    Определено правилното решение е замяна с нов.Срещу 190лв.се сдобих с нов и определено колата върви по добре особенно над 3000 об.,а мисля че намали и разхода .А иглата заяждаше в отворено положение дори и след "почистването" и се затваряше след почукване с гаечния ключ по тялото на клапана.
  6. ЕГР клапан

    2 и 4 краче-4,4кОм;2 и 3 краче-0,9кОм;3 и 4 краче-4,4кОм-Това са стоиностите при затворен клапан,а при отворен съответно-2 и 4 краче-4,4кОм;2 и 3-6кОм;3 и 4-5,6кОм.Маи ще се наложи да го сменявам ,но се чудя дали да вземам втора употреба или нов. :helpsmilie:
  7. ЕГР клапан

    Как мога да разбера дали този този плъзгач е повреден и ако пак го затапя ще е ли проблем?
  8. ЕГР клапан

    Вече я проверихме с един съсед-отваря и затваря при подаване на 12V на крачета А и Е,съпротивлението е точно както го дават в Autodata-5,8оМ,излиза и напрежението(12V) на куплунга за клема Е.
  9. ЕГР клапан

    Здравейте,вчера ми светна чек лампата и при проверка с ОРСОМ даде следната грешка:Total number of fault codes: 1 P1405 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Feedback Voltage Low (04) - Not present,като се има в предвид че преди 2-3 дни ми почистваха този клапан защото беше блокирал и му сложиха "оригинална" гарнитура защото със старата бил изолиран и не работел.Мотора е Х18ХЕ1 116кс.Моля за съвет какъв е проблема и евентуално някакво решение. :help:
  10. Свети лампата на маслото

    "Имаш проблем с клапанчето на дъното на корпуса на масления филтър"-не четеш внимателно.Корпуса на масления филтър е хванат с кух болт за блока на двигателя и в най-ниската точка има пластмасово клапанче което при свалянето на филтъра отваря и маслото от корпуса се стича в картера.Най-вероятно в твоя случай става въпрос за разместено или по-лошия вариант-СЧУПЕНО клапанче което се продава комплект с корпуса.
  11. Свети лампата на маслото

    Имаш проблем с клапанчето на дъното на корпуса на масления филтър.Провери дали си е на мястото и дали при натискане затваря изхода към картера.Ако си го прежалил този двигател можеш да го караш и повече от 50-60км.
  12. Параметрите за работа на ГИ могат да ги определят единственно газаджиите,но трябва да са съобразени с работата на двигателя на бензин.При мен след много ходене по мъките и доста хвърлени на вятъра пари само срещу 35лв.(толкова ми струваше регулирането на ГИ) проблема ми беше решен генерално.Между другото много е важно и този който ти прави диагностика да знае какво да гледа и какви трябва да са стоиностите.Успех.
  13. Ангренажен ремък Х18ХЕ1

    Днес си взех ремък(ангренажен),пистов и водна помпа общо 210лв.,но имам проблем с ролките-искат да им занеса старите щото били различни модели.Предложих им да ги проверят по № на двигателя или VIN,но ми казаха че и това не било гаранция че ще ми дадат точния модел.Моля ако някои може по № на двигателя или VIN да ми каже ще му ги пратя на ЛС.Благодаря предварително. :20ashley_results:
  14. Ангренажен ремък Х18ХЕ1

    Предстои ми смяна на ангренажен ремък,даите ми препоръка за марка и някакви насоки за смяната,защото съм решил да си го сменя собственоръчно.Поразгледах офертите из нета и горе-долу комплекта с ролките върви 180-250лв.,но много производители много нещо и се чудя на коя марка да заложа.За смяната прегледах инфото в Аутодатата и мисля че ще се справя сам само ме притеснява че за този мотор излизат два модела ремъци и не зная как да разбера кои модел е за моя мотор.
  15. Теч на масло.

    Да разбирам ли,че стои постоянно отворен този клапан и ако е така предполагам може и без него.
×