Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

valepika

Потребители
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно valepika

  • Рожден ден 23.09.1963

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra F C16NZ, Sedan
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    valepika

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Русе
  1. Здравейте колеги, Надявам се, че макар и стара тема, някой още я преглежда за да помогне ! преди 2 години гризнах дръвцето с стъпков мотор, сменихме, 80 лв ми вземаха, преди 2, 3 седмици изгоря. Тръгнах да търся, намерихме Магнети Марели, 96лв и ме заболя главата тъй като Астрата ми е 93г много карана, ръжда.. други проблеми и реалната и цена не е повече от 500 лв.. та боли като трябва да дадеш 100 само за това. Оказа се обаче че не е точно това моторче, което ми трябва и го върнахме и сега не знам какво е оригиналното моторче като номерация, тък като то е изхвърлено от 1-вия монтьор преди 2 години. Аз сега започавам да търся в интернет, ще обикалям и по магазините, за да разбера нещо повече за име, марка или номер на оригиналния стъпков мотор, но ако някой от вас може да помогне, ще бъда благодарен. Освен това колеги казват, че ги има и 2-ра употреба и можели да струват около 15 - 20 лв, дори тук в Русе намерих една морга в която имат един кашон с моторчета, но .. не знаем кой ще стане .. в смисъл - вероятно има еднакви на външен вид и пасват на мястото, но различни по отношение на тока.. или де да знам какво друго. Астра F 1,6 mi Мотор C16NZ02U85580 W0L000056P5151605 Благодаря предварително и успех на всички ! _____________________________________ Редактирано - Намерих го: http://axm-auto.com/index2.php?brand=24&am...&subcat=354 Но как да дам 90 лв и то пак нямам гаранция че ще пасне, като не пасна това Магнети което ми сложиха в сервиза. Ако някой има свалено такова, моля дайте ми номерацията, която е записана по него, за да го търся по моргите! И още една молба - ако някой продава компютър за Астра Ф защото моя не иска да комуникира с техниките в сервизите.
  2. Да остана ли с Опел и на кой модел?

    Както писах и на други места, прибирането ми на 3 цилиндъра ми коства 4 дни (3000км), 23л. масло, много нерви, психическо и физическо натоварване. Като се прибрах, ръцете и краката ми трепереха, но .... милата Астричка ме доката до дома жив и здрав :clap: Търся неотварян мотор C16NZ. За тези, които не го знаят под това име уточнявам, че е мотора 1,6Mi който е вграждан в Кадет (капка) само че там е с въздушен филтър над инжекцията и малко различни неща като водна помпа, динамо, пистовия ремък... и в Астра F от 1991-1999 но през последните години повечето Астра са с 1,4 и 1,6 пълна инцекция. Ако някои знае нещо, може да ми пише и на vallmusic@gmail.com. Приемам и подаръци
  3. Преди повече от година се захванах, да намеря от къде влиза водата която ми капе по десния крак (само при много обилен дъжд). Свалих кората под предното стъкло, свалих всичко до раадиаторчето, почистих идеално, подлагах силикон зад свилите се уплътнения, за да излезнат по-напред и да уплътняват по-добре, почистих всичи листа и кал в 'кухината' където е двигателчето за чистачките, смених филтъра за въздуха в купето и .... радостен до следващия обилен дъжд и тогава поставих едно найлонче от таблото до педалите, та водата, която влиза, да капе пред краката ми а не по тях А за изпотяването спрях да се притеснявам, защото тя си е стара колицата и се пълни с вода от тук, от там... няма оправяне.. например - така и ме можах, да разбера от къде ми се пълни багажника.. поливал съм вода с маркуча и съм влизал с батерия в багажника и пак не го отрких и за това намерих решение - махнах тапата от долу за да си изтича на воля Успокоявам се, от това че като я покара моя майстор и ми казва, че много рядко кара такава стегната кола, а е на толкова години - няма дрънчене, няма скърцане и рядко давам 'еваала' по баирите на много следващи модели Опели, а и други автомобили, които уж са по-мощни от моя, а карам на пропан. Е ... може би затова сега имам счупен маслен сегмент C16NZ си е супер моторче за беден човек
  4. Да остана ли с Опел и на кой модел?

    Нещата парично отиват натам, че май ще си оправя двигателя и ще си я карам още но сега първо трябва да се прибера в БГ. Тръгвам след 3 дни с 10 л. масло в багажника. Пожелайте ми късмет и ако някой пътува следващите дни от Германия по А7, А3 - Виена, Сегет, Дева, Питещ Русе ... се оглеждайте за колата от аватара ми
  5. Издърпваш копчето за оборотите на вентилатора назад Малиии колко сме добри за елементарните неща, аз не видях че са му отговорили 10 човека и аз се включих
  6. Да остана ли с Опел и на кой модел?

    Аз Астра Ф няма да си купя това е определено. По-горе казах хипотетично че ако я има ново производство 2004-та бих я купил. Нищо че е морално остарял мотор. 7,5 - 8,5 на газ извън града с тоя мотор.. един натруфен, съвременен, компютърен мотор, да свали един литър, но главоболията покрай тая електроника... а на моята Астра грешките се чистят сами и центровка може и на ухо да се направи Но има и друга страна на медала. Аз съм музикант. И сеа, опитвам се да покажа ниво, да вдигам цената на която се продавам, а..... на паркинга на хотела моята Астричка е най-стария и ръждясал автомобил .. не става Така е ... и аз се замислям за японски, но ... ще видим. Един приятел ми препоръчва Тойота, но за добра тойота над 2002-ра година трябва да наглася 8000лв само за колата и с другите неща и постягането ще ида на 10 000 ... май няма да мога да отделя тия пари... поне за сега е така, може да ми се отвори парашута за по-добри договори до края на годината и да успея. Ще видим Аз гледам и марката да е популярна. Преди имах Нисан Прейри, спрях в едно малко гаражче да ми направят центровка. След половин час каззаха че нямат документация за моята кола За това минах на немски автомобил, защото във всяко едно по-голямо градче се намира всякакъв чарк, а по-големите неща идват за седмица. 2004-та бях тук с Пасат 1,6. Тук не са внасяни никога и по моргите ги няма. Изгоря ми бенз помпа и в сервиза ми искаха 4200 лв да ми доставят БОШ от Гемания, защото нямат части за моята кола. Естествено че вързах с тел една помпа от Фиат Типо за 20 лв. и се прибрах Тога си купух тая Астра защото я има много тук и има части за нея, но се оказа че под капаците на тукашните Астри има мотори 14i 16v и не мога да позвам нищо.
  7. Да остана ли с Опел и на кой модел?

    Ами .. аз не съм ги нагласил, в смисъл няма да тръгна да търся колата според парите си, но както казах и не съм чичко паричко. Кола веднъж се купува, после е важно колко ще харча за нея. Моя данък в Русе е 10,45 лв. Данъка на Крайслер воаяжер във Варна е 320 лв, а аз с тия пари стигам на газ до норвегия Ако попадна на добра оферта и нямам парите, ще потърся заем и ще я взема. Но покупка ще правя януари, февруари догодина. До тогава и цени може да се променят и коли да изчезнат от пазара. Сега събирам само съвети, благодаря
  8. Здравейте, Аз не знаех че има още един форум Опел, вчера писах там. Предполагам че повечето потребители имат логове и там и може да са ме чели вече. Карам Астра 1,6mi 1993-та седан. Увода ще е малко дълъг, но искам да се изясня, за да не изпадаме в излизшна полемика по-късно и да си губим времето. За мен това е един от най-народните и достъпни автомобили. Не ми трябват коне, да се състезавам, лъскави спойлери, за да ме ограничават по пътя и т.н. Трябва ми автомобил, да работи на пропан икономично и без проблем и да има достъпни части, защото аз не кърпя, а сменям с ново и качествено, при мен неможе, да има чукащо каре, защото ако се срине на някой, който кара в БГ, той ще се обади на баджанака да го дръпне, а по пътя до Норвегия баджанаци няма. Там едно дръпване тръгва от 500 евро нагоре. Минавам по около 30.000 - 40.000км. на година и бизнеса ми не е толкова доходен за да си позволя кола, която ми гори 10-15/100. Моят майстор, който ползвам от 12 години (с Прейри,Пасат,Голф,Астра) и когато седне в моята кола, се кефи на стегнат автомобил, не ме съветва да си купувам повече Опел. Казва че вече няма такъв Опел, който 18 години (вероятно около 400.000км) да е със същите главини например. Казва, че например "Полицайките" с подобен пробег сменят главини много по-често. Както и за много други части, които вече се сменят по-често, а не са по-евтини. Същото прочетой и по форумите на Опел Клуб, някои казват че новите астри са със скъпа подръжка. Та конкретно - Помогнете да остана с Опел оборете майстора ми, дайте ми съвет, кой е най-народния по-нов Опел, който може да ми служи добре. Не говорим за "Джипове" и БУС-ове, не говорим за голям обем мотор или с много конски сили. От малките 'Корса комби' би могъл, да ми свърши работа, но не намирам много, които да са 2000г и след това. Ще ви бъда много благодарен за съветите, защото в следващите 2 месеца трябва, да реша какъв автомобил да е следващият ми!
×