Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

gm_bandit

Потребители
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно gm_bandit

  • Рожден ден 19.01.1990

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Vectra A C16NZ

Contact Methods

  • AIM
    ivaylo_peytchev
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София
  1. Много интересна тема. Колега може ли да кажеш малко подробности от преминаването от Симтек 56,5 към 56,0.Интересните за мен звена са как се пребори с климатика/климатроника,сменя ли датчик колянов вал,продължават ли да ти работят дистанционните за заводското централно???
  2. циферблати за Astra F,vectra A, Calibra

    Някой случайно да му е останал архива от първата страница на компютъра и да може да ми го прати ??По специално ме интересуват .dwg файловете.
  3. От 18SV към 18NZ/NE

    Какви са опциите за развиване на 18SV.Какво е нужно за да стане НЗ или НЕ.Имам моно от Ц18НЗ какво ми е нужно,за да го подкарам на този мотор? Еднакви ли са всмукателите или и той трябва да се сменя???
  4. Може да не е правилно,но според мен това е колата ти тема Който познава колегата,знае колко е вманиачен в колата си и е поддържана повече от перфектно.В момента е на бригада в Щатите,а Берта за да не я вали и да не я пече слънцето е прибрана в гараж и покрита за да не се праши.
  5. за астра

    Случайно да ти е останала черупката на волана(пласмасите преди таблото) и задния пепелник?
  6. от корса 1.0 към дзвер

    Спред мене това е най-разумното нещо 1.0 да го смениш с 1.6моно.Защо?? На корса 1.0 се слага скорости Ф13ЦР-на вектра с Ц16НЗ се слага също Ф13ЦР,т.е. една грижа по-малко.За смяната ще сменяш тампоните на двигателя и ще трябва да купиш от 1.2,1.4,1.6 двигатели(малкия 4 цилиндров блок) слагаш и ЕКУ от Ц16НЗ,Ще трябва и да смениш бензиновата помпа с такава за моно,че тази твоита ще дойде малко силна.И ще се получи една пъргава и доста икономична корса,която с обикновенна газова ще стане още по-икономична,като цялата транслация няма да ти излезе повече от 300-400лв.Относно окачването това,че са различни спрямо моторите са пълни глупости-само ГСИ-тата са със "спортни" пружини и за това са по-ниски.При спирачките положението е същото-за всичко (ГСИ-тата не съм сигурен) отпред са с 236мм дискове и отзад с барабани.Ако това те притеснява има много писано,относно слагане на 256мм дискове отпред и присаждане на дискове от тигра отзад със смяна на помпата с по-голяма от тигра. П.С.Според мен най-разумното дори е транслацията 1.2->1.6 моно,така дори може да се избегнат проблеми с органите на реда-при шлайф на блока от 1.2 и слагане на другата карантия.
×