Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

e_popov

Потребители
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно e_popov

  • Ранг
    нов внос
  • Рожден ден 16.02.1974

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Corsa C 1.7DI
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    popov_2001
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Стара Загора
  1. покупка на опел корса

    Не знам, аз бях с Корса 1994 с двигател C14NZ. Страхотна машина. По двигателя не съм пипнал нищо близо 8 години и така продадох колата, без никакви проблеми, гореше като току що излязла от завода. Да не говорим че беше малък изтребител. Сега си купих дизелче 2003 г. Много електроника, датчици и т. н. Кой знае какви главоболия ще имам. Добре че поне е на много малко километри че се надявам да не са скоро.
  2. Корса Ц Y17DT

    Та колеги, проблема е следния. Преди няколко дни ходих да си направя ключ за колата с чип. След като ми копира данните на чипа на новия ключ ми светна лампата с автомобила и гаечния ключ, кода е 1642 - нещо свързано с копирането на ключа. По притеснително е че ми светна и EPS лампата. След като запаля двигателя лампите изгасват и колата се държи нормално на пътя. И све пак знам че не трябва да светят и при контакт да изгаснат. Може ли да ми кажете начин за изчистване на грешките без закачане на комп. Аз така или иначе ще я закача, но сега искам да изчистя тези грешки. И всичко стана когато ходих при ключар за новия ключ
  3. Хидравлика Opel Corsa B 1.0 12V

    За съжаление форума нещо е замрял. Аз до сега съм карал автомобили с механична рейка, вчера си купих Корса C 1.7di 2003 с хидравлична. Но за твоята нищо незнам, дано някой се намери да напише нещо
  4. Дано си оправил проблема. Аз нямам ABS. Но след като смених цялата спирачна система, всичко се оправи. Важното е да се монтира всичко от човек който разбира. В крайна сметка от всички проблеми се научих да поправям спирачната система и сам си я оправих
  5. Корса С 1.7 TDL

    Здравейте, мисля да продам Корса Б 1.4i производство 1994 г. с двигател C14NZ 44 киловата, 60 коня на 190 000 км. и да закупя Корса С 1.7 DTL производство 2003 с двигател Y17DTL 48 киловата, 65 коня. Двигателят е на Исузу. Корсата е на 102 00 км. Ще се радвам ако някой даде мнение за автомобила, двигателя и изобщо всичко за колата - проблеми, плюсове, минуси. До сега не съм карал личен автомобил на дизел. Между другото Корсата която продавам е в перфектно техническо състояние - обслужена от всякъде: изцяло сменена спирачна система - барабани,дискове, накладки, спирачна помпа, спирачни апарати, тръбички. Сменен съединител на 190 000 км т. е. току що. Нов акумулатор. Нови предини летни и зимни гуми, нови задни зимни гуми. Сменени предни и задни амортисьори, сменен ангренажин ремък на 189 000 км. Сменени гарнитури на глава, изпускателни и т.н тръби, сменена гарнитура на картера. Гарнитурите са сменени не защото има проблем колата, а защото са оригиналните И Е НОРМАЛНО ДА БЪДАТ ПОДМЕНЕНИ. Сменен термостат, беше на 8 години, за това е сменен. Свещите се подменят превантивно на 20 000 км. като с последните съм изминал 15 000. Водната помпа също е сменена, превантивно. Разхода на гориво е 6,7 л на 100 км - колкото дава производителя когато колата излиза от завода. Пъргава и изобщо не може да се говори за загряване и подобни проблеми. Външен вид - не изглежда зле, все още и се вижда блясъка.
  6. Корса Б двигател C14NZ

    Колеги, чета из характеристиките на двигателя и случайно попаднах на информация че двигателите C14NZ на Корса 1.4 i са OHC и трябва да са с термостат който отваря на 88 градуса. Интересното е че в магазина преди 6-7 години ми дадоха термостат който отваря на 92 градуса като ме убедиха че стария който заварих монтиран при закупуването на колата не е подходящия който отнаряше на 88 градуса, и така си карам но си мисля че наистина трябва да е на 88. Преди една седмица пак си купих на 92 и го монтирах. и сега се чуда дали да не го сменя пак, тъпо ама си мисля че температурата така ще се регулира по добре. Дайте съвет. Когато карам градско температурата през лятото стига до 95 и на около 97 градуса се включва перката. Температурата съответно пада до 92. Всичко изглежда нормално, но си мисля че ако отваря още на 88 двигателя ще се охлажда по добре и няма да се стига до включване на перката или поне няма да е често. Тя сега докато се включи и почти веднага изключва понеже пада температурата. Дайте съвет дали да го сменя и в крайна сметка кой е правилния термостат.
  7. Променливи обороти

    Променливи обороти - най-вероятно решение- смяна ламбда сонда. Подържане на високи обороти - най-вероятно решение на проблема - почистване на стъпково моторче или най-добре закупуване на ново. С почистването в повечето случай резултата е временен. Ниски обороти, гаснене - вероятно решение - регулаж на делкото.
  8. Резервоари на Корса Б

    Резервоара се сваля лесно, както повечето части от Корсата. Но пъво трябва да се отвори капака на бензиновата помпа, който ще видиш когато вдигнеш задната седалка в купето, развърташ, откачаш кабели, маркучи и изваждаш бензиновата помпа, скобите които държат резервоара се махат лесно, отдолу под колата на канал примерно. Сменяш резервоара ако е пробит, можеш да си намериш в някоя морга за 20 лв при това в отлично състояние. Аз смених моя преди 5-6 години. Но все пак преди да преминеш към подмяната, погледни дали маркучите или тръбите, тръбите не изпускат гориво и просто само тях да смениш. Отделно резервоара на Корсата има отдушник и той създава проблеми понякога и като минеш покрай някоя все мирише на бензин. Все пак ако не си запознат и не знаеш какво да правиш, най-добре се обърни към някой сервиз, за да ти оправят проблема. С бензина шега не бива
  9. Много е възможно да е спирачната помпа или кантарчето. Най добрия вариянт е да пробваш някоя втора употреба. Това че е нова се убедих че не е гаранция че ще работи. Аз лично си я смених сам и с жената обезвъздуших. Сега има перфектни спирачки. Погледни в какво състояние са барабаните, ако са доста стари също оказва влияние, но акцентирай на чисти спирачни пътища, помпа, кантарче и правилно обезвъздушаване. Успех. Аз нямам ABS. При силно натискане на спирачките убеден ли си че първо БЛОКИРАТ ПРЕДНИТЕ, ПОСЛЕ ЗАДНИТЕ. Възможно е накладките на дясното ти колело да са по малко износени от лявото. Погледни си за все ки случай и ръчната спирачка в какво състояние са жилата.
  10. Да, така е. Изобщо не съжалявам че буквално смених цялата спирачна система. Никога не съм имал по добри спирачки, разликата е огромна. Съветвам колегите които не са го направили, да го направят, особено ако колата е на повечко години. За да си нямате главоболие и други по тежки случки. Много съм доволен от моята Корса и честно да Ви кажа ако се продаваха нови, същия модел, бих си купил пак такава и ще пренебрегна доста от по новите в същия клас. Като цяло тази година при мен мина в превантивна смяна на доста от ключовите части колата, не че не работеха, счетох че е редно да ги сменя след като са ми служили дълги години безпроблемно и не е нужно да чакам да се счупи нещо, което може да доведе до още по тежки поражения. Дал съм около 1800 лв тази година, като се има в предвид че 8 г. почти нищо не съм пипнал по колата освен основните консуматили, масла, филтри и т. н. и то при доста солидно шофиране. Колата е пъргава и силичките и изобщо не са я напуснали, като излязла от завода е, говоря за двигател и разход на гориво. А и на външен вид не е зле, сменил съм и прагчетата ... .
  11. Най после всичко се оправи. След смяната на две чисто нови спирачни помпи, различни марки, които се оказаха дефектни, отидох до една авто-къща в Стара Загора и си намерих втора употреба спирачна помпа, френска в идеално състояние..... и всичко вече е наред.
  12. Да всичко се оправи. След като смених две чисто нови спирачни помпи и не се получи нищо, отидох до една авто къща
  13. ..... и такаа, аз си пиша тук, поне за опит. Оказа се дефектна спирачна помпа. ..... смених я с нова, друга марка ....... спирачките се оправиха и съотношението за спирачна сила на предни и задни се нормализира, като вече спирах първо с предните, после със задните. И пак за съжаление и тази помпа се оказа дефектна. Имаше теч на спирачна течност точно под казанчето на самата помпа има нещо като чоп от който излизаше течноста, нещо фабрично от което обаче не трябва да тече. Та в понеделник ще слагам следващата нова помпа. Надявам се вече да не е дефектна .......
  14. За съжаление и кантарчето не е проблем. Смених го. Нищо не се получи .... ефект нулев. Преминавам на дефектна спирачна помпа, която смених преди няколко седмици.
  15. Намерих кантарче, свалиха го от катастрофирала Корса, за 20 лв ..... Моето все още е на колата.Тези дни ще монтирам новото и ще спазя указанията. Моето видимо не се движи добре, някак свободно все едно нищо не прави. А това което ще сложа механиката е съвсем друга. Спирачната течност е сменена. То толкова изтече докато се смени всичко, така че няма начин да не е вече изцяло нова. Обезвъздушавана е на канал и не беше вдигната.
×