Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Makpoc

Потребители
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Makpoc

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra J 1.4Т
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София

Последни посетители

97 профилни разглеждания
  1. Виене над 80 км.

    Здравейте, За жалост нямам решение, но имам същоя 'проблем'. Преди време бях чул леко пристъргване когато мина покрай някоя стена и звука се отразяваше дори ниска скорост. При 80+ се чувам абсолютно същото. При леко завиване изчезва, при още малко се усилва и т.н.
  2. Впечатления от Astra J

    По някое време (мисля, че около края на 2010 или 2011) премахнаха амбиентното осветление във вратите освен ако не си с кожен интериор (допълнителната кожа или стандартно Cosmo)
  3. Впечатления от Astra J

    Разлика в размера няма. 900 има 3D mode. Картите и на 2те за БГ са еднакви (90% съм сигурен в това..), но NAVI900 има цяла европа, докато 600 има East Europe само мисля. На моята (600) има и главни пътища за цяла европа, но може би без детайли - не съм се заглеждал. И 2те идват с USB, и 2те идват със 7 премиум говорителя. За това дали има разлика м/у тях и 300/400 не мога да кажа, но на мен качеството ми допада. Мисля, че имаше някакви опции, които липсват в 600, свързани с добавяне на POI или нещо от този род, но не съм сигурен. Ако ти е важно - мога да погледна в ръководството. Разликите м/у Cosmo и Sport са: Джантите - Cosmo идва с 10(или там някъде) лъчеви джанти, Sport е с 5. И 2те са 17ки. Седалките - Cosmo е с нормални, полукожени седалки, Sport няма кожа, но са със спортни упори (и са доста удобни по мое мнение) Интериора - Cosmo беше с някакъв черен/сив лак, Sport е с сиво/черен лак Вътрешно осветление - Cosmo има червените лапички в дръжките на вратите, Sport няма (но може да има ако добавиш кожен салон. А според разни немски форуми доста лесно можеш и да си ги добавиш в последствие) Мисля, че това бяха разликите. Надявам се, че от последната моделна година не съм изпуснал нещо..
  4. Впечатления от Astra J

    Темата е сравнително стара, но с удоволствие бихме се насладили на някоя и друга снимка от промените
  5. Впечатления от Astra J

    Те и за затъмняването ще искат някакви пари. Но разбира се въпросът е - колко Относно навигацията - за CD600 се твърди, че има навигация за БГ, макар и може би малко базова. Не знам обаче дали са съвместими с 500. Аз обаче попаднах на някои "ъпдейти" в разни тракери, където може би ще има нещо за източна европа и за CD500. Нямам идея дали на Опел навигациите са защитени по някакъв начин от ръчна инсталация на SD картата. До колкото знам навигациите са на http://www.navteq.com/ . Подозирам, че картата е същата като от сайт-а...
  6. Впечатления от Astra J

    А и те може да не ги затъмняват а направо да ги подменят с такива от Спорт/Cosmo
  7. Впечатления от Astra J

    Двигателят не е повлиян от никое от състоянията на FlexRide системата. Настройките м/у Normal и Tour не се различават особено много: Режим TOUR Настройките на системата са адаптирани към комфортен стил на каране: ■ Амортисьорите реагират по-меко. ■ Педалът за газта работи със стандартна настройка. ■ Помощта на кормилното управление е в стандартен режим. ■ Точките на превключване на автоматичната скоростна кутия са в комфортен режим. ■ Осветлението на главните прибори е безцветно. При спорт обаче разликите са по-големи: Режим SPORT Настройките на системата са адаптирани към спортен стил на каране: ■ Амортисьорите реагират по-твърдо, за да осигурят по-добър контакт с пътната настилка. ■ Двигателят реагира по-бързо на движението на педала за газта. ■ Помощта на кормилното управление се намалява. ■ Точките на превключване на автоматичната скоростна кутия се достигат по-късно. ■ При активиране на режим SPORT осветлението на главните прибори се променя от безцветно на червено. Явно автомобилът си запазва правото да подменя тези настройки в зависимост от текущата динамика на шофиране: Ако например е избран режим TOUR и при каране по път с много завои внезапно се наложи рязко спиране, DMC ще забележи динамичните условия и ще промени настройките за окачването така, че да отговарят на режим SPORT с цел да се подобри стабилността на автомобила. Когато характеристиката на каране или динамичното състояние на автомобила се върнат към предното състояние, DMC ще промени настройките така, че да отговарят на предишно избрания начин на каране. Допълнително - Няколко (или може би всички) от настройките на SPORT могат да бъдат подменяни до някаква степен от конфигурационното меню. Това е теорията. Практиката през Февруар
  8. Впечатления от Astra J

    Звучи идеално Нямам търпение и аз да получа почти същото
  9. Впечатления от Astra J

    Добре изглежда Освен навигацията, AFL и FlexRide какво друго си добавил?
  10. Впечатления от Astra J

    Дните вече се точат като месеци А е минала по-малко от седмица Днес обаче мисля, че ще сменя цвета.. Сегашното черно никак не ми допада и мисля да мина на Mahagonibraun. И това май ще е последната промяна
  11. Впечатления от Astra J

    Здравейте. Преди няколко дни си поръчах 1.4Т Sport. Ще се радвам да участвам в някоя от сбирките когато колата пристигне (евентуално през февруари...)
×