Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

satansho

Потребители
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно satansho

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Corsa, Vw Transporter
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://elyonartland.alle.bg/
  1. Да допълня някой знае ли в София къде се ремонтират километражи? Моят е такъв с букса и се оказа че никъде няма цял и трябва да се ремонтира, защото скоростомера блокира от време на време..
  2. Ето и как изглежда датчика за елетронното табло. Това което се вижда е зъбното колело което предава движението на датчик на хол който е в горната част и се свързва с клема.
  3. Колко струва нафтова помпа за X15D ?

    солени сладки зависи кой как го разбира. ГНП е такъв модул който има много дълъг експлотационен срок нещо като коляновия вал или разпределителния вал или скостната кутия примерно. В тази връзка няма как цената да и е ниска нито на ремонта и, все пак не нито екстра нито консуматив, а е основен елемент. Откакто карам дизели вече 5-6 години съм на мнение че всяка част по дизеловият мотор се отплаща с много километри безаварийно и безнервно каране.Не че и на бензинките не е така.. но дизелът е вярна и икономична машина, и си заслужава всеки лев вложен в него! Тъй че не търси евтиното, ами по скоро качествен ремонт това е, успех
  4. Колко струва нафтова помпа за X15D ?

    виждал съм обяви за 200-400 лева мисля че в емкомплект
  5. не са те взели за лапни шаран, толкова си е труда около 150 кинта. аз присъствах лично на свалянето при наличиетоо на подемник и хидравличен пистолет си е истинско удоволствие, но ако е на канал или пред блока по скоро мъка и сеир за околните ще бъде. не забравяй да си подпреш двигателя защотто увисва на един тампон като разкачиш скоростите.като бонус този резултат на немско-японската дружба, има стартер на едно прекрасно място който отгоре направо е истински невъзможно да се свали
  6. е какво им предимството да скъсяват живота на човека като трябва да разглоби полвината кола. а може би да се изтърси повечеко в сервиза...
  7. явно ги е обхванал български синдром и са слагали каквито имат корпуси на кутиите моята също няма капак и трябва да се свали всьо и вся. какво да се прави
  8. Смяна спирачно цилиндърче на барабан

    хехе стягат се до скъсване и полвин оборот наобратно майтап вярното е до откат с къса тресчотка, и полвин оборот се отхлабва наобратно
  9. Има ли турбо или не ?

    нещата с тези имобилайзери стават все по весели.. от една страна имаме ключове с чип и имобилайзер ,които са е толкова "ненавиждани" главно заради високата цена на дубликатите и прочитането на пин-а, особено ако ти се случи на път извън някой по голям град. от друга всяко второ мнение е че крадците ги елиминират "..за помалко от Х минути " сега някой може ли да ми каже за чии чеп ми е този чип? за да не може някой който не се занимава с кражби, да ми открадне колата само с допиране на жици ли? ами то кой да ми я краде ако не крадец.. "има ли на ГНП-то(дизеловата помпа) електронен блок в който влизат 5-проводника?Мисля че имаш само един вариант премахваш ел.блока и подаваш 12v от контакт на клапана,а тех ги имаш в 5-проводния сноп ." http://forum.eshop.bg/viewtopic.php?t=12317 къв ее смисълът се питам излиза че тези устройства са направени да действат с/у обикновените хора, а не с/у крадците които така или иначе имат начин да ги преодолеят..
  10. Има ли турбо или не ?

    привет отново сега голямата дилема е с ключа за запалването оказа се е е с чип и дубликат струва 80 лева. чудя се какво да правя, дали да правя напъни да го елиминирам, или да вадя ключ. ако е с компютър май по добрата идея е да си извадя ключ, но се оказва че и това не е ясно.. гледах нафтовата помпа и не видях да има модула за електрониката, от друга страна има куплунзи за диагностика при бушоните и в коша при двигателя. разбира се в интернет е пълно с въпроси "как да си махна тая гад ( имобилайзера) " които обяснимо са без отговор въпросът при мен е, дали за този модел е самостоятелно устройство( имобилайзера), ако да - лесно ще му видя сметката. но ако има компютър лошо "човекае настъпил @$но" .. колата е 97ма година по VIN номера с исузув мотор.
  11. Isuzu 1.7td повишаване мощността

    според мен по скоро ако някой на прегледа ти мери емисиите в изгорелите газове тогава може да имаш проблем. иначе какво може да му е на турбото, не съм чувал както при болидите да има ограничения за повишаване на мощноста
  12. Има ли турбо или не ?

    мерси за линковете, явно наистина си е турбо в което няма нищо лошо разбира се
  13. Има ли турбо или не ?

    по документ се води че е чист дисел но аз упорито виждам че има турбина?!?! ослушвах се да "чуя" Турбото не можах, но все пак го виждам имали такова животно? освен ако няма нищо вътре в корпуса ... според това - http://www.theoutpost.org/index.php?url=ar...amp;serendipity[cview]=linear всичко освен лепенката е турбо
  14. Чукане или хлопане

    не е казано по инерция прави ли го, или само при ускорение с газ.. аз все пак гласувам за лагер. разбира се като вдигнеш набеденото колело на крик, палиш и включваш на 2ра скорост. тогава при определена скорост се чува добре вибрацията ако е от лагер на галавина.иначе тампоните на мотора се усещат, когато всичко вътре в купето вибрира и започнат да ти се разместват пломбите
  15. Проблем с кормилна уредба

    при мен има нещо подобно тресе все едно ще се разпадне, и се оказва че е някакъв лагер или втулка по точно на кормилният прът Иначе шарнири и накрайници не тресат направо се трошат , просто има луфт като повдигнеш с крик и разклатиш колелото ляво-дясно и горе долу Все пак не подценявайте тези от реглажа, едва ли ще успеят да ви направят коректен реглаж ако има луфт на шарнири, накрайници или рейка..
×