Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

bmitev

Потребители
  • Мнения

    90
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно bmitev

  • Ранг
    избила ръжда

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Corsa D 1.4
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

100 профилни разглеждания
  • Dokaaa

  1. CD70 навигация

    Колега според мен няма да прочете DVD, но това е стандартен проблем с картите. Всяка следваща версия става по-подробна и съответно по-голяма. Вземи си CD-R 800MB и запиши. Вероятно ще се наложи да махнеш някоя по-ненужна карта от европейските страни за да сместиш всичко. Аз махам Кипър или Русия обикновено.
  2. Opel Astra 1.6 I или 1.7cdti

    Подкрепям колегата за бензина. По-добър вариант е и то не за друго, а защото в БГ горивата са супер зле. Бензиновият двигател е много по-прост и носи на кофти бензин - кюфка, пуфка но работи. С кофти нафта ще се видиш в чудо - то не са филтри, то не са дюзи... Имам познати - доливат добавки за по 50лв на всеки резервоар нафта и пак проблеми. Разбира се го има и факторът късмет, но по-добре като взимаш на старо - заложи на по-простото и по сигурното. А вариантът с газ винаги го имаш ако ти се струва много разхода на бензин (и цената съответно).
  3. Смяна на ролки и ремъци

    Колега като цяло вземеш ли стара кола, сменяй консумативите наред (особено ангренажния ремък), защото не знаеш как е карана колата, дали не е прегрявала, дали не е стояла много на слънце паркирана и т.н. Това са гумени ремъци, които много се влияят от температура. Според мен ако ти казват 150 000, със сигурност можеш да я караш до 100 000 (ако са реални километрите). Но все пак ги огледай. Старият ремък си личи, по това че е посивял (трябва да е черен) и може да се е втвърдил и понапукал по ръбовете (в такъв случай по-добре смени още сега).
  4. Изненада в движение

    Колега, ако имаш прекъснат кабел при акумулатора нямаше да можеш да запалиш. Проблемът можеш да го потърсиш при бушоните, но ако не го откриеш там, закарай колата на диагностика. Там ще ти кажат доста по-конкретно какъв е проблемът.
  5. Проблем

    Също така трябва да провериш дренажите на вратите. Обикновено при странични удари и големи деформации на вратите дренажите остават запушени след намесата на тенекеджиите и от там може също да ти влиза вода в купето. Автомобилът от скоро ли го имаш? Ако да - знаеш ли му историята (произшествия, боядисвани елементи и т.н.)?
  6. Колега, единствено проблем може да имаш при големите студове. Лятото нямат особено значение тези 10 градуса. Аз лично обаче не бих го направил. Единствената причина да го правиш е икономия на бензин, която реално е пренебрежимо малка, тъй като съвременните автомобили загряват доста бързо до работните 90 градуса (10-15 мин) според двигателя. което прави между 6 и 9 градуса в минута. Дори зимата това да става по-бавно прецени сам колко бензин можеш да изгориш за тези 1-2 минути повече.
  7. проблем

    Колега, имах подобен проблем с липса на мощност и нестабилни обороти - проблемът беше в кабел на една от свещите. Не даваше винаги добър контакт. Също можеш да погледнеш самите свещи дали някоя няма прекалено много нагар и да е за смяна.
  8. проблем с паленето

    Колега, не разбрах само хронологията на проблема? Казваш че е умрял акумулатора. Сменил ли си го после или само си го зареждал? Ако само си го заредил - вероятно проблемът се крие в него и трябва да си вземеш нов. Ако вече си го направил и все още имаш проблем - отиди на майстор, тъкмо да погледне въпросната свещ и да ти я навие докрай (ако трябва да ти пренавие и резбата), както и да ти пусне една компютърна диагностика, за да види за други евентуални причини за проблема с паленето.
  9. Колеги дайте мнения

    Колега, това са едни от последните читави дизели (които издържат на скапаната българска нафта). Виж дали при палене пуши отзад (бял, син или черен дим). Ако не пуши, сменяй консумативите и карай спокойно.
  10. Елипси в задните врати

    Колега, първият вариант е големия радиус на елипсите да съвпада с радиуса на колоните във вратите, но тогава ще ти трябват някакви планки и вероятно претапициране на корите на вратите за да стане. Вторият вариант е радиусът да е по-голям. Тогава трябва да се реже кората, но преди това трябва да се види вътре карантията на вратата дали няма да пречи. И в двата случая по-добре се довери на професионалисти (Тойага например) за монтажа и тапицерията, които само с това се занимават и са добри.
  11. Проблем с хидравлика!

    Според мен си за смяна на помпата. Има два евтини варианта, но и двата са със спорен шанс за успех. Да потърсиш китайски/турски ментак или по автоморгите за оригинална помпа на старо. И в двата случая не е ясно колко ще изкара, а ако е от морга, не е ясно дали въобще ще тръгне.
  12. Ами за съжаление на там отиват нещата, ако ме питаш мен. Не ги правят сервизируеми, защото е голямо налягането и температурата и гледат всичко да е заварено и монолитно, за да е по-здраво.
  13. Не мисля, че можеш да го сервизираш успешно, особено ако проблемът е в самото кранче.
  14. Въпрос за джанти

    Може да станат, но трябва да вземеш нископрофилни гуми със всичките им предимства и недостатъци (колата е по-стабилна на пътя, изглежда по-гъзарско, по-твърдо вози и изправяш джанти на всеки 3-4 месеца заради "хубавите" пътища у нас).
  15. astra 1 4 mi проблем с оборотите

    Колега, без съвестна диагностика (компютърна) е малко стрелба в тъмното, но ако искаш пробвай първо да провериш свещите и кабелите, както и да прегледаш и евентуално почистиш и смажеш дроселовата клапа. Можеш да прегледаш и въздушния филтър, както и вакуумите на двигателя за хлабави връзки и прокъсани маркучи.
×