
The_Cyclop
Потребители-
Мнения
7 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно The_Cyclop

Previous Fields
-
Автомобил
Opel Kadett C14NZ
-
Защита от ботове / Protection from bots
681
-
Ако погледнеш вътре в моното щуцера на тоя маркуч от казанчето за активен въглен е запушен и има една съвсем малка дупка откъм дроселовата клапа! как би трябвало да влезе активен въглен? на мен тоя маркуч ми се беше скъсал и го смених, маркуча е 5 мм, а входа при казанчето е за 6 мм и много трудно се вкарва!
-
Попринцип системата е двукръгова и е вързана на кръст! Единия кръг е предно ляво колело и задно дясно, а другия предно дясно и задно ляво, така че ако и двете предни колела не спират може да няма феродо по накладите! А ако е твърд педала вакуума на сервото не работи! Като цяло на загасен мотор на Кадетите не им е много твърд педала! Аз на село си я пускам надолу и си спирам без проблем! По-дълъг е спирачния път и трябва да се натиска педала до долу, за да спре колата, иначе другия вариант е ръчната!
-
Сложи снимка да видя с каква букса е! По принцип ако бачка съм навит да я взема!
-
Аз за кадета си купих ламбда сонда Беру, беше Април 2008 и всичко беше перфектно, но.... Август 2008 ми светна чека-грешки 13 и 44 и се чудех как е възможно толкова бързо да се скапе, но явно съм улучил гадна партида! Ламбдата я купих от Олимпията на ул. Козлодуй! И то защото като бях питал Иво (дебелия) ми каза, че има за 50 лева японски някакви и 100 лева хубави и и си приготвих 100 лева, отивам искам оригинална-оказа се 200 лева и си взех Беру! По-различно е малко, като цилиндър е, а оригиналната беше конусовидна! Нямаше да сменям сондата ако не се беше счупила точно след гайката, незнам прогоряла ли беше...!
-
Някой знае ли защо масово на кадетите не е свързан датчика за нивото на спирачната течност? Датчика го има изведен, но капачката е без датчик!? Аз на моя кадет си смених капачката от арабите (втора употрева), тя е с поплавък малката букса, след това и на таблото лампичка трябваше да сложа и накрая удивителната започна да свети на контакт! Пробвах да отвия капачката и удивителната светна-значи работи нормално! Защо фабрично не е свързана? Само при някой коли има капачка с датчик, но на таблото незнам! И за нивото на антифриза има оставено място за лампичка на таблото, но незнам да има Кадет с такъв датчик! Чакам мнения по въпроса!
-
Колеги, много се надявам да има някой запознат! Над лявата предна гума, в подкалника има някакво казанче, с четири маркуча - три дебели и един тънък! Тънкия отива в сервото за спирачките, явно прави вакуум! А дебелите, единия отива под бронята и там е прекъснат, аз си мисля, че смуче въздух от там, но няма как да съм сигурен! Втория маркуч отива в моно инжекцията, а третия към резервоара с гумен маркуч, който после става метален! Питах разни майстори, те казаха, че горяло изпаренията и от бензина, в магазина на Опел ми казаха нещо за активен въглен...! Аз как да разбера дали това казанче работи и е за смяна? Маркуча от казанчето до моно инжекцията се беше скъсал и го смених, но по него като, че ли не минава нищо! Стария беше 5 мм, новия е 6 мм, но едва ли има значение! МОЛЯ НЯКОЙ АКО ЗНАЕ КАКВА РОЛЯ ИМА ТОВА КАЗАНЧЕ, ДА МИ ПОМОГНЕ! Ново казанче струва 60 лева, ако трябва да купувам!
-
Вижте колеги, на моя Кадет оригиналната Ламбда сонда се беше счупила и висеше в нищото, опитах да я залепя, временно работеше, после стана финито! Незнам каква марка е оригиналната, тя чат-пат даваше грешки като беше здрава, като се счупи светеше само на празен ход, като давах газ или тръгвах гаснеше! Та отидох в на ул. "Козлодуй" в София в магазина "Опел Олимпия" да търся ламбда сонда и човека ми каза: Има за 50 лева японска за таксита, за 100 лева БЕРУ!!! И аз си купих Беру, на нея си пишеше Беру и, че е немска! Само, че в момента на купуването разбрах, че оригиналната е 200 лева, но аз имах 100! Както и да е, смених сондата и 3 месеца всичко беше ток и жица, но след това като карам с 90 започна да свети жълтата лампа, зимата понякога и на място светва, а над 120 постоянно свети! Карам само на бензин и стрелката на бензина доста бързо пада, но не винаги! Със старата сонда незнам каква грешка е давало, тогава не знаех как се проверява, но сега ми дава 44 и понякога 13, които ЗНАМ какво значат, но дали е причината сондата незнам! Може да е катализатора, който е позапушен, защото харчеше масло доскоро, може да е бензиновата помпа, може да е датчика за разреждане! НЕ ЗНАМ! И на празен ход като е студена е нестабилна и прекъсва, зимата гасне понякога! В един форум четох, че оригиналнта сонда е Сименс и само Бош става за заместник, а Беру не! Сега остава да отида на диагностика и дано разбера от какво е, макар че според мен съм се преебал със сондата на Беру! Също да отбележа, че сондата беше за 1.6 мотор, а моя е 1.4, но човека в магазина каза, че няма значение! А 1.6 има октан коректор за А95 и А98, а моя е за А91 и А95!