Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

The_Cyclop

Потребители
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно The_Cyclop

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Kadett C14NZ
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Въпрос относно казанчето за изгорели газове

    Ако погледнеш вътре в моното щуцера на тоя маркуч от казанчето за активен въглен е запушен и има една съвсем малка дупка откъм дроселовата клапа! как би трябвало да влезе активен въглен? на мен тоя маркуч ми се беше скъсал и го смених, маркуча е 5 мм, а входа при казанчето е за 6 мм и много трудно се вкарва!
  2. Проблем със спирачките???

    Попринцип системата е двукръгова и е вързана на кръст! Единия кръг е предно ляво колело и задно дясно, а другия предно дясно и задно ляво, така че ако и двете предни колела не спират може да няма феродо по накладите! А ако е твърд педала вакуума на сервото не работи! Като цяло на загасен мотор на Кадетите не им е много твърд педала! Аз на село си я пускам надолу и си спирам без проблем! По-дълъг е спирачния път и трябва да се натиска педала до долу, за да спре колата, иначе другия вариант е ръчната!
  3. Въпрос за Ламбда сонда на C14NZ

    Сложи снимка да видя с каква букса е! По принцип ако бачка съм навит да я взема!
  4. Ламбда сонда "beru"

    Аз за кадета си купих ламбда сонда Беру, беше Април 2008 и всичко беше перфектно, но.... Август 2008 ми светна чека-грешки 13 и 44 и се чудех как е възможно толкова бързо да се скапе, но явно съм улучил гадна партида! Ламбдата я купих от Олимпията на ул. Козлодуй! И то защото като бях питал Иво (дебелия) ми каза, че има за 50 лева японски някакви и 100 лева хубави и и си приготвих 100 лева, отивам искам оригинална-оказа се 200 лева и си взех Беру! По-различно е малко, като цилиндър е, а оригиналната беше конусовидна! Нямаше да сменям сондата ако не се беше счупила точно след гайката, незнам прогоряла ли беше...!
  5. Проблем със спирачките???

    Някой знае ли защо масово на кадетите не е свързан датчика за нивото на спирачната течност? Датчика го има изведен, но капачката е без датчик!? Аз на моя кадет си смених капачката от арабите (втора употрева), тя е с поплавък малката букса, след това и на таблото лампичка трябваше да сложа и накрая удивителната започна да свети на контакт! Пробвах да отвия капачката и удивителната светна-значи работи нормално! Защо фабрично не е свързана? Само при някой коли има капачка с датчик, но на таблото незнам! И за нивото на антифриза има оставено място за лампичка на таблото, но незнам да има Кадет с такъв датчик! Чакам мнения по въпроса!
  6. Колеги, много се надявам да има някой запознат! Над лявата предна гума, в подкалника има някакво казанче, с четири маркуча - три дебели и един тънък! Тънкия отива в сервото за спирачките, явно прави вакуум! А дебелите, единия отива под бронята и там е прекъснат, аз си мисля, че смуче въздух от там, но няма как да съм сигурен! Втория маркуч отива в моно инжекцията, а третия към резервоара с гумен маркуч, който после става метален! Питах разни майстори, те казаха, че горяло изпаренията и от бензина, в магазина на Опел ми казаха нещо за активен въглен...! Аз как да разбера дали това казанче работи и е за смяна? Маркуча от казанчето до моно инжекцията се беше скъсал и го смених, но по него като, че ли не минава нищо! Стария беше 5 мм, новия е 6 мм, но едва ли има значение! МОЛЯ НЯКОЙ АКО ЗНАЕ КАКВА РОЛЯ ИМА ТОВА КАЗАНЧЕ, ДА МИ ПОМОГНЕ! Ново казанче струва 60 лева, ако трябва да купувам!
  7. Въпрос за Ламбда сонда на C14NZ

    Вижте колеги, на моя Кадет оригиналната Ламбда сонда се беше счупила и висеше в нищото, опитах да я залепя, временно работеше, после стана финито! Незнам каква марка е оригиналната, тя чат-пат даваше грешки като беше здрава, като се счупи светеше само на празен ход, като давах газ или тръгвах гаснеше! Та отидох в на ул. "Козлодуй" в София в магазина "Опел Олимпия" да търся ламбда сонда и човека ми каза: Има за 50 лева японска за таксита, за 100 лева БЕРУ!!! И аз си купих Беру, на нея си пишеше Беру и, че е немска! Само, че в момента на купуването разбрах, че оригиналната е 200 лева, но аз имах 100! Както и да е, смених сондата и 3 месеца всичко беше ток и жица, но след това като карам с 90 започна да свети жълтата лампа, зимата понякога и на място светва, а над 120 постоянно свети! Карам само на бензин и стрелката на бензина доста бързо пада, но не винаги! Със старата сонда незнам каква грешка е давало, тогава не знаех как се проверява, но сега ми дава 44 и понякога 13, които ЗНАМ какво значат, но дали е причината сондата незнам! Може да е катализатора, който е позапушен, защото харчеше масло доскоро, може да е бензиновата помпа, може да е датчика за разреждане! НЕ ЗНАМ! И на празен ход като е студена е нестабилна и прекъсва, зимата гасне понякога! В един форум четох, че оригиналнта сонда е Сименс и само Бош става за заместник, а Беру не! Сега остава да отида на диагностика и дано разбера от какво е, макар че според мен съм се преебал със сондата на Беру! Също да отбележа, че сондата беше за 1.6 мотор, а моя е 1.4, но човека в магазина каза, че няма значение! А 1.6 има октан коректор за А95 и А98, а моя е за А91 и А95!
×