Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

kraskoval

Потребители
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно kraskoval

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Vectra B'00 X18XE1
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София
  1. Проблем със съединител

    Колеги, бихте ли споделили, дали е прекалено труден ремонта на съединителя, ако разполагаш само с канал, но не и с подемник? Говорим за Вектра Б
  2. Жалко е, но мисля, че с присъствието на Дания и Швеция на първите 2 места придружено със съответен снимков материал компрометира класацията на 100%. А иначе снимката от Ам-дам цепи мрака.
  3. Самодиагностика на х18хе1

    Няма и дума за X18XE1 , а иначе и аз се интересувам от този въпрос? Колега темата е за X18XE1.
  4. Здравейте колеги и ЧНГ! С много четене и ровене в ТИСа успях да понавържа повечето кабели и повечето неща тръгнаха, но останаха 2 неща които не работят както трябва и ме дразнят: 1. МИД-а не ми показва разхода на място - седи си 0.0 l/h. А иначе точно преди спиране на колата в покой, за момент ми показва(да речем 1.3 l/h). В движение колата си показва моментния разход. 2. Другото което не ми изписва е показанието за наличното гориво/км .до края. Подал съм сигнал от нивомера до МИДа, но нищо не ми изписва. МИДа е кодиран по следният начин: 027 3 14972 Ако някой може да помогне ще съм много благодарен!
  5. Здравейте колеги! Искам да си подменя TID(жълта букса) с MID на Вектра Б'00 с двигател x18xe1. Оказа се, че за този двигател е необходим MID със сива букса. Намерих си дисплей със сива букса обаче имам въпроси относно подмяната(мапването) на жълтата със сивата букса. В TIS четох за окабеляването двата дисплея, общо взето доста кабели съвпадат и на двата по цвят и функция, за други обаче не ми е ясно откъде да хвана сигнал и дали въобще трябва да се свързват. Въпросните пинове са(давам описание от TIS): 1(кафяв) - разпределение двигателен отсек 15(черен/жълт) - стоп светлини 17(зелен/бял) - управление на проверките(Check control) 18(зелен/бял) - управление на проверките(Check control) 26(син/черен)- контролно измервателен инструмент(Instrument) 27(черен/кафяв) - управляващ блок на двигателя(Engine control unit) Ползването на MID се ограничава до функцйи за разхода и пробега - не ме интересуват разни нива на масло, течност на чистачките и подобни. Въпросът ми е някой може ли да помогне с по-конкретна информация. За първите 5 нямам представа трябват ли изобщо, за последното(27) предполагам, че се говори за ЕКУ-то на двигателя, но него нито го знам къде е, нито на кой пин(или къде) да го вържа. Благодаря на отзовалите се и Весели празници на всички!
  6. Колектор от С20ХЕ на Х20ХЕv

    Здрасти колега! Аз искам да питам възможна ли е подобна интервенция и за X18XE1 и ако да, би ли описал по-подробно процедурата, както и размерите и типове на необходимите тръби.
  7. Vectra 2.0

    Този разход който цитираш на този двигател е висок, като затова може да има няколко причини: 1. Вероятно карането тип "галене" при твоя критерии е полу-рали стил, а "настъпването" вече си е рали 2. Нещо по самият ДВГ не е наред - кабели, свещи, сегменти и т. н................. 3. АГУ то не е в ред/добре центровано Не вярвам да е това причината, ама сменял ли си скоро въздушен филтър??
×