Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Владко

Потребители
  • Мнения

    541
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Владко last won the day on Април 11

Владко had the most liked content!

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Владко

  • Ранг
    къта кинта за нов

Contact Methods

  • AIM
    vl_vladimirov
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Varna

Последни посетители

798 профилни разглеждания
  1. Червена лампа на акумулатора

    Може и да е от слаба връзка, хлабав ремък.. Влез в "скритото" меню и виж колко ти зарежда
  2. c20xe Не пали

    Проблема е елементарен, релето дето дава ток на ЕКУ-то и на бензиновата помпа. Виж една черна кутия трябва да имаш, между акумулатора и сервото на спирачките, вътре в нея търсиш такова реле: Махаш го, слагаш 2 кламера мост м-у трите големи крака и пробваш. Ако лампата светне и колата запали тва е проблема, махаш моста (ако го оставиш ще дава ток на помпата и ЕКУ-то постоянно, на угасен мотор и без контакт) и търсиш такова реле за смяна. Аз съм сменил поне 3 такива проблемни а доста хора направо ги махат и слагат ключета на таблото. edit: малко късно видях от кога е темата
  3. Въпрос за заден мост ?

    Може, ако е удрян. За реглаж- заводски не е предвидено, ако не ти се дават пари обаче има начин... подлагат се шайби м-у главината и моста. Тва обаче е играчка и не знам дали някой ще се хване да го прави. П.С. желателно е да попълниш профила си
  4. Слагане на ел. стъкла

    Ел. машинките и ръчните имат различни точки за захващане... разгледай вратата трябва да има заготовки къде да пробиеш дупки за ел. машинките..
  5. За и против газова уредба?

    Последствие има, да, и се усеща още на второто зареждане, на трето и четвърто си казваш "бах мааму туй трябваше да го направя доста отдавна" Негативни последствия със сигурност има, въпроса е дали те бърка, че газта ще и навреди след 100 000км, през което време ще спестиш една доста прилична сума.. мене лично не.. Честно казано и аз съм минал по тоя път, години се разубеждавах сам по тия логики- колата е направена за бензин, газта е лошо нещо и т.н., сега ме е яд като ми се наложи да карам 1км. на бензин до газстанцията И понеже следващата тема, която ще засегнете е "тия новите мотори на опел не стават за газ" ще ви дам един пример- преди 10 години ако бяхте питали някой дали би сложил газ на по-стар опелски мотор пълна инжекция (примерно 20НЕ) отговора щеше да звучи нещо от сорта на "ти луд ли си, туй е инжекция не може да и се слага газ"... а в последствие се оказа друго Тъй че, като цяло съм "за", все пак важното е колата да ти върши работа, не ти да слугуваш на нея..
  6. Калибра C20Xe или бмв 320

    Разказ на собственик на е36 320... ...и караме си на некъв път с една калибра, изравняваме се и по едно време смачкваме газта на втора.. и он ми излиза 1 калник (работата е кантар), по едно време като сложи трета и все едно набих спирачки.. бах мааму и опел.." Тъй че, има 2 вариянта да изгубиш- твоя грешка или грешка в колата ти Ако колата ти не е припаднала от годините и лоши собственици и ако сменяш правилно БМВ-то пада..
  7. Газова бутилка

    Инжекционът ти е настроен да обръща от газ на бензин след достигане на някаква работна температура и/или време.. Отиди при газаджия, дето има софтуер и кабел за твоя инжекцион и му кажи да ти вдигне малко градусите.
  8. Как да включа лампичката в пепелника ?

    Да ви дам жокер, лампата работи на контакт, понеже нейния плюс и плюса на запалката са общи Ако запалката ти работи а лампата не свети- значи крушката е изгоряла.
  9. Въпрос за спортни пружини?

    Баце, кефиш ме максимално ;D Задааш въпрос, отговарят ти хора дето са карали с всякакви пружини, дават ти и примери със снимки ти си развиваш теории що не са прави ;D Инак ясно ми е, и аз съм минал по тоя път няма как да се убедиш докато не пробваш сам ;D Отговарям ти и на тоя пост, ти ако искаш вярвай Грешиш, първо защото има голяма вероятност да не смъкнат -35мм Тествано е доста пъти- мене първите ми ниски пружини na вектрата бяха -35 и отпред смъкнаха около 50, отзад не повече от 10.. пробвано е и с чисто нови ФК от магазина- отпред горе-долу смъкнаха колкото трябва, задницата остана видимо същата но доста по-твърда Т.е. специално задницата визуално няма почти никаква разлика... аз като върнах нормалното окачване и ме питаха защо задницата съм оставил ниските пружини, и като обяснявам, че с тях и с нормалните тва е разликата никой не ми вярва Другото което е, с тия дето ги дават -35 а реално смъкнаха ~50 колата беше по-твърда от колкото едни ултра къси, дето с тях един ден реших да си сложа ЕТ28 джантите и 195/50/16 гуми и се оказа, че не мога щото като пусна колата от крика и калника опира в грайфера на гумата а колата трябва да слезе още 5 санта надолу ;D Тъй че със сметките без кръчмаря до тука, наистина има вероятност да уцелиш правилните пружини от първия път, но повечето ми познати, дето са търсили някакъв ефект са пробвали поне по 2-3 комплекта и са комбинирали предни от един задни от друг докато го постигнат.. Ми.. хода ще им стигне, да.. проблемът е, че общо взето каквито и афтърмаркет пружини да сложиш ще бъдат прекалено твърди за твойте амортисьори.. и освен, че колата ще друса ми и ще скача като великденския заек.. Виждам, че обичаш да размишляваш- сети се защо +това върни се на горния ми отговор- точно -35 пружини я намериш я не Тука за съжаление си напълно прав.. с желязна логика и факти не може да се спори. Даже прилагам и видео материал как кола придобива по-аеродинамична форма: http://www.youtube.com/watch?v=Mwvqatb8ZQ8...feature=related Също така става и на робот Aйде да не кажеш, че се заяждам, като отговор ще ти задам няколко въпроса: -Как и колко според теб ще се промени аеродинамиката на колата ти -Горе-долу при каква скорост аеродинамиката почва да оказва влияние? -В какви режими на работа един автомобил гори най-много (подсказвам- защо в задръстванията гори повече? ) Ми ако за тебе драстичното намаляне на комфорта, проходимостта и в доста случай- скоростта, дрънчащи пластмаси и разбита ходова част не са достатъчни причини за сметка на визията.. надали някой ще може да те убеди П.С. Все пак, ако решиш да търсиш пружини, бих те посъветвал първо да пробваш оригинални от астра ГСи.. за задни идея си нямам, но мисля, че някои Астри Комби са със същите задни като на "нормалните" Преди време разглеждах едни от тигра/корса б, мислех да пробвам дали стават но теоретично ако си застанат на мястото би следвало да смъкнат някакви милиметри без да има кой знае колко осезаема разлика във возията.
  10. Въпрос за спортни пружини?

    Уили, тва какъв ти е задния мост няя никакво значение при условие, че самото окачване не е подходящо и няма почти никакъв ход, единствения бонус може би е факта, че отзад носиш едни 150кг. повече и малко или много помагат колата да не се отсича толкова лесно и донякъде килограмите поомекотяват задните пружини Просто не е възможно окачване, дето има 3 см. ход да се кара по път с 3 пъти по-високи неравности т.е. по терен, за който не е създадено и да се твърди, че с него колата е доста по-стабилна Ако беше толкова лесно всяка една състезателна кола щеше да е с възможно най-ниските/твърди пружини, а пак казвам- настройките за неравни терени са възможно най-меки и кекави, твърдото окачване е за писта или хубав път, там съм съгласен, че има полза от него, за жалост обаче писти нямаме а 90% от пътищата са лайна... вече всеки сам трябва да си прецени за едни 10% заслужава ли си @FirestorM, може ли да ми изброиш някои от завоите, дето влизаш по-бързо с най-твърдото окачване и ориентировъчно с каква скорост го правиш?
  11. Въпрос за спортни пружини?

    Ми сигурно понеже си от Бургас, а аз съм от Варна, а тука пътищата ни са около един трильон пъти по-изкъртени На хубава отсечка без неравности в действителност ниското окачване помага, за жалост обаче тука имаме точно метър и половина път без дупки A защо е по-нестабилна по лош път с твърдото окачване- ми просто пружините не могат да поемат неравностите и вместо колелото да направи ход нагоре цялата кола скача и се отсича.. Примерно десният завой на Траката (пътя посока Зл. Пясъци) има една бабунка, от там с оригиналното окачване минавам, колата се олюлява малко но продължава в прав път, с твърдите пружини и същата скорост задницата в оригинал си скача, и понеже е завой колата пада почти напреки на пътя
  12. Въпрос за спортни пружини?

    Единствения плюс е визията.. абсолютно всичко останало, свързано с ниски и твърди пружини е проблеми и ядове. За стабилност забравяш отвсякъде, стабилност има ако караш на писта. С твърдите пружини по нашите пътища караш все едно без никакво окачване, на всяка неравност колата скача и хвърля къчове На спиране също пречат.. Мога да ти дам за сравнение- мойта вектра с нормални пружини и ниски и твърди- на един и същи завой скоростта с нормалното окачване е примерно 150, с твърдите пружини е не повече от 120-30 и борбата е голяма.. След това, както колегата е казал- всички кори и пластмаси се раздрънкват завинаги За разбитото окачване правилно си се ориентирал, аз мога да добавя и тва, че самото купе почва да се усуква повече. Задния мост на опелчетата и без това е проблемен, с ниските пружини даже и да не са изгнили гредите много е вероятно леглата на пружините да се разкапачат от блъскането. После имаш една идея завишен разход на гориво, вместо да си сложиш една скорост и да караш с някаква скорост постоянно намаляш и връщаш 1-ва 2-ра, после докато ускориш и пак дупка пак спираш, 1-ва и т.н. Случайно ако се объркаш да минеш с нормална скорост през някоя неравност... абе само хората, дето карат със спортни окачвания знаят какво е чувството.. все едно са те пуснали от 10 метра и при приземяването в-у тавана ти пада пиано Като допълнителен бонус трябва постоянно да си избираш маршрут преди да тръгнеш, забравяш и за всички парко места, свързани с качване на бордюр по-висок от 3 см... особено интересна е и ситуацията когато караш по двулентов двупосочен път, насреща идват коли а по средата на твойто платно има убито животно Или като осъзнаеш, че вчера на тва място не беше разкопано а днеска трябва да минеш през бойно поле и няма как да върнеш назаде Или като натрупа сняг и не можеш да минеш 10 метра без да заседнеш по корем и колелата във въздуха С 2 думи или трябва никак да не ти е жал за колата, или да я държиш паметник ако искаш да се кефиш на ниските пружини
  13. Главини с 5 болта ,замяна с 4 болта ???

    Разпробий си главината на 4х100
  14. Ауспохът ми смуче

    Дай да видим една снимка, че ми стана интересно какъв е тоя нагар дет друг мотор не би работил с него И какъв луфт имат буталата?
  15. На една бензиностанция Петрол във Варна- в 4 литрова туба от масло ми сипаха 5 литра бензин... и даже не я напълниха догоре
×