Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

nickname

Потребители
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно nickname

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Zafira A X18XE1
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Последни посетители

440 профилни разглеждания
  1. Обезмаслител NERTA

    Професионален почистващ обезмаслител NERTA (Белгия). Подходящ за почистване на двигатели, машини, кухненска техника (печки, скари, хладилници...), гуми и джанти и др. Може да се използва в хранително-вкусовата промишленост, автомивки и сервизи. Концентрат от 5 л туба, който се разрежда с вода. След нанасяне на препарата се почиства с вода. Цена: 40 лв Връзка с мен: - ЛС - 0877 555 952 Пловдив, Лично предаване или куриер Снимки:
  2. Комплект трилентови говорител Pioneer TS-A6910 Мощност 330Watts 4 Omhs Подходящи за усилвател! Пълна характеристика на линка: https://www.cnet.com/products/pioneer-ts-a6...-speaker/specs/ Цена: 100 лв Връзка с мен - ЛС -0877 555 952 Пловдив, Куриер Снимки:
  3. Продавам 2 бр. летни гуми PIRELLI P6000 Размер - 195/65 - R15 Брой - 2 DOT - 06 грайфер ~ 4мм Имат влезнали рапитки и спадат на 5-6 дена. Могат да бъдат залепени при вулканизатор Цена - 20 лв за двете За контакти - - ЛС - 0877 555 952 район Пловдив, лично предаване или чрез куриер Снимки - image upload no size limit
  4. 1.Предпазна лайстна от Астра Х, без забележки - от задна врата. Декоративната пластмасова лайстна, която предпазва вратата от съжулване при отваряне. Цена: 16 лв Снимки: 2. Спирачен апарат OPEL ASTRA-H Преден спирачен апарат - 1 брой Цена: 100 лв Снимки: 3. ФИЛТЪР ЗА БЕНЗИНОВИ ИЗПАРЕНИЯ Филтър за бензиновите пари Цена: 10 лв Снимки: Всички части са от Опел Астра Н. Цените подлежат на корекция!!! Връзка с мен: -ЛС - 0877 555 952 Пловдив, Еконт- за други населени места
  5. Продавам 4 броя зимни гуми: марка: Debica модел: Frigo2 DOT - 2012- 2 бр. и 2014 -2 бр. грайфер: 6-7 мм размер 185-65- R15 БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКИ, КУПУВАНИ ЧИСТО НОВИ, РАВНОМЕРНО ИЗНОСЕНИ!!!! ПРИ ИНТЕРЕС ПРОДАВАМ И ДЖАНТИТЕ НА СНИМКИТЕ - 4 БРОЯ ГУМИ + 4 БРОЙ ДЖАНТИ ДЖАНТИ: Оригинални 4 броя (GM) за OPEL междуболтово р-е: 5х110 размер: 15 цолови централен отвор: ~65.1 мм ЦЕНИ: 4 броя гуми - 320 лв 4 броя джанти - 140 лв комплект ДЖАНТИ + ГУМИ - 420 лв Връзка с мен: - 0877 555 952 или ЛС. СНИМКИ: image ru
  6. Продавам лятна гума 1 брой Debica Passio 2 DOT 2014 грайфер 6 мм Без изкривявания, лепенки и др проблеми. Гумата е купувана чисто, максимално с нея да са изминати 15 000 км. ЦЕНА: 70 лв Връзка с мен - ЛС - 0877 555 952 Пловдив, Куриер или лично предаване Снимки:
  7. Свети лампата на маслото

    Така тази сутрин отскочих до Хасково и купих втора ръка тяло на масления филтър, тъй като в Поли Ауто трябваше да чакам доставка, а колата ми трябва. Забелязах че на моето клапанче не е счупено само странично, но и 3-те щипки за които се захваща, явно е било отдавна счупено, понеже открих само стружките (пластмасови) от страничната част на клапанчето, щипчиците явно ги е "глътнал" двигателя след като са се счупили. Иначе засега всичко е 6 с мотора не свети лампата, работи си както преди, покарах колата около 20 км и работи на място около 4-5 минути. Някои ако се интересува цената за ново тяло варира м/у 70-80 лв и чакане на доставка, а втора ръка - 30-40 лв. Благодаря на всички за оказаното съдействие.
  8. Свети лампата на маслото

    Ами не знам така като го гледам едно и също е и с пружинката и без нея. Смисъл пробвах "на сухо" не съм го слагал на ДВГ да пробвам в запалено положение, така или иначе чакам друг тяло с клапан.
  9. Свети лампата на маслото

    Не знам къде е удебелено, но качвам снимки да видите за какво става въпрос и какво се е случило.
  10. Свети лампата на маслото

    Принципно знам как се сменя филтъра, досега винага аз съм си сменял маслата на тази кола и съотв. и масления филтър. Просто го сменях на тъмно и затова си мислех че нещо съм объркал неволно. Иначе доколкото знам този филтър се закача за капачката и се навива самата капачка заедно с него. Просто досега дори не знаех че там има такав клапан и като съм сменял филтрите досега никога не съм бъркал вътре с ръката да проверя дали това нещо (клапанчето) си е на мястото и как е застанало при изваждането на стария филтър, но вече ще имам едно на ум. А вчера проверих как се захваща това клапанче и как действа и като го гледам той просто си стой свободно в една дупчица без да се захваща с нещо.
  11. Свети лампата на маслото

    Така мисля че разбрах от къде е проблемът. Клапанчето в основата на корпуса в която влиза масленият филтър е счупено. Проблема обаче сега е че не знам как ще открия друго понеже не намирам кат. номера по него. Може би втора ръка от някой морга или в представителство на Опел.
  12. Свети лампата на маслото

    Масленият ми филтър се състои от пластмаса и хартия и на него няма клапанче. Води се ЕЛЕМЕНТ, не е като стандартните метални филтри. Ако има такова клапанче то може би е на самият блок където влиза филтъра. Също така писах по горе че опитах и със стария филтър, но проблема остана същия
  13. Свети лампата на маслото

    Здравейте Днес реших да сменя маслото на Зафирата. Източих старото свалих стария маслен филтър завих новия, абсолютно същия като марка и модел като предишния. Налях новото масло и отивам да паля, като преди това естествено проверих нивото на щеката и всичко дали си е по местата. Запалих и гледам лампата на маслото не изгасва, подадох малко газ и забелязах че гасне над 1500 оборота и светка отново щом оборотите паднат под 1500 оборота. Опитах 3-4 пъти така и все едно и също. Свалих новия филтър и опитах със стария, но ефекта е същия. Двигателя работи тихо както под 1500 оборота, така и над тях, но лампата свети. Новото масло което налях е Total 10W40 7000, купих го от сигурен човек уж, но май ме е метнал много яко поне така си мисля аз. Досега съм карал с масла GM 10w40 купени от Поли Ауто или Стефанов и никога лампата не е светкала до този момент. Единствената разлика е че последното масло го смених 14 000 км понеже нямах време, а колата ми трябваше, но не мисля че това е проблема. Какво се случило попаднах на менте масло ли или има проблем с маслена помпа или нещо друго. Двигателя е x18xe1 на 191 000 по километраж, другото което ме притеснява е да не би да съм объркал посоката на масления филтър тъй като не е метален, а е ЕЛЕМЕНТ (хартиен) Проблем ли ще е ако покарам колата към 50-60 км градско така до Понеделник докато купя друго масло?
  14. Min-Max Хидравлика

    Добре, а това значи ли, че за да стане проблем с ел. мотора трябва да изтече цялата течност от системата, да бъде напълно напразна. Защо тогава след Min има още 5 пъти повече течност в казанчето.
  15. Min-Max Хидравлика

    Здравейте колеги Имам няколко въпроса относно казанчето на Зафира А и съотв. на Астра Г. Гледам онзи ден нивото на хидравликата и гледам че беше на Min долях към 100 мл и отиде почти на Max. Поогледах казанчето и се замислих, толкова голямо казанче, а графите за Min и Max e към 100-200 мл., а по принцип цялото казанче мисля, че побира към 600-700 мл. На практика защо границите са 200 мл., а какво правят останалите 500мл да не би да изпълват системата (тръбичките и т.н.) в режим на работа. Вторият ми въпрос е ако случайно забравя да проверя нивото на казанчето, тъй като имам лек теч и губи по-малко, какво ще стане ако нивото е под Min, но вътре има да речем към 300мл, т.е. казанчето да не е изцяло празно. Става въпрос за електро-хидравлична система TRW - Астра Г и Зафира А
×