Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

t_g_stoev

Потребители
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно t_g_stoev

  • Ранг
    нов внос

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Vektra B Caravan X20XEV
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Димитровград
  1. Колеги, дайте ми съвет!

    Принципно ,при покупка на лек автомобил ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се сменят ремъци,ролки,масла,филтри.Тук ,МОЖЕ БИ ...не трябва да има ,поради факта че после се бърка много дълбоко в джоба.
  2. Колеги, дайте ми съвет!

    Е тези думи ,показват че си готов на жертвата.Щом си го решил ,едва ли ние по някакъв начин можем да те убеждаваме в обратното.Работата е там че ако гори този мотор масло ,ще продължава да го гори и доста под 4 хил.оборота.Така като чета написаното,в момента меракът е толкова голям да се качиш на автомобил ,че не осмисляш казаното от колегите,но повярвай ми че и този момент ще дойде.Що не разгледаш в темата "ПРОДАВА",доста колеги продават доста добри автомобили,и гаранцията е същата като от автокъщата.Пак те съветвам че големият агрегат ,е светлинни години пред 1,6.
  3. Колеги, дайте ми съвет!

    Здравей колега.Както са те посъветвали колегите 1,6 xel си похапва прилично масълце.Доста има писано по този въпрос спрямо 1,6.До колкото знам при по новите мотори този проблем с маслото е сведен до минимум (да не кажа че хич не гори)Ако не си състезател 1,6 никак не е зле,но погледнато от друг ъгъл при 1,8 и 2,0 динамиката просто няма място за сравнение с 1,6.Верно че данъкът на 1,6 е нищожен спрямо по големите агрегати,но пък се плаща един път в годината, и погледнато реално в градски условия разходът на гориво е почти еднакъв с 1,8 и 2,0.Да не споменавам че при по големите агрегати ,екстрите са и доста повече ,до като на 1,6 са си почти базови модели.До колегата беос ,разлика в 1,8 и 2,0 винаги ще има макар и минимална все пак едната е 115 коня ,другата 136,няма как да няма разлика.
  4. Вектра Б закаснява при подаване на газ

    +1 Става и без силикон+ това става по осезаема в ниските обороти.Но при мен се наложи да излъжат компа за грешката която последва
  5. Проблем с лака

    Колега,освен да се боядиса даден елемент друг вариант няма.На мен предният капак ми е по същият начин ,обели се лака и е доста грозно.Карам си колата от аватара и също като теб съм се интересувал каква е цената на хубаво карбоново фолио.Имай предвид че за да стане нещо хубаво и с акъла си направено, трябва и някой други елементи да се направят и цената скача до небесата.На мен за предният капак и огледалата ми излиза цена от +/- 250лв.Говорим за хубаво фолио не за тез другите боклуци ,дето като пекне слънце и се размекне и почне да се свлича като парцал.Иначе можеш да си вземеш и за 50 лв фолио за даден елемент,но няма да стане нищо.Аз лично на пролет ще си боядисам капака и ще ми легне около 100лв,което по ме устройва.А за калник освен боя ,всеки друг вариант е цигания.За мен лично отпадат и лепенките и стикерите щото става пак същото.ПОЗДРАВИ.ПС Има хора който са по заможни,и за да стане всичко еднакво боядисват и елементи който нямат нужда от боя.Пример на мой комшия му одраха колата ауди а8 от предният калник ,до задната врата и поради факта да избегне разликата в боята се наложи да боядисат и задният калник
  6. Ауспохът ми смуче

    Тез майстори сме ги слушали ,та чак ни е омръзнало от такива специалисти.Ето ти пример за едни такива майстори.Преди няколко годинки си купих Форд ескорд 1,8 дизел.И още нова за мен ,си обикалям на сам на там.Вземах че спрях при едни познати уж майстори да кажат мнение,те като почнаха да пъшкат и да охкат ,та чак се бях уплашил.Свалиха колектора и като се почнаха едни филми от сорта.....Мале ,мале що не питаш като купуваш,сега трябва да му правиш ремонт че скоро ще издъхне ,ние на нашият така му направихме .Ако искаш ние ще му направим ремонта хем тънко,хем качествено цена 450лв.Хвърлих им едни майни и ремонт не правих.Навъртях и аз 50-60000 и кума ми ме изяде да я купи, та и той навъртя близо 40000 и я продаде.И все още я гледам обикалят с нея.Купето се скапа ,ще се разпадне,мотора куче марка Затова първо диагностика и после по реда си другото
  7. Ауспохът ми смуче

    Днес си бях променил мнението малко по горе.Но на мен лично ми звучи като научно фантастичен филм с таз история.По пътя на логиката един двигател за да работи произвежда газове.За да произвежда газове те трябва да излизат от някъде.И тук идва въпросът ,ако не излизат през ауспуха които духа на вътре ,а не на вън,то адже ба от къде ли излизат?Все бях чувал майсторски изпълнения,ама без да се качи на диагностика ,то няма как да разберат от къде идва проблемът.За някой хора ,може и да съм некомпетентен в това отношение,но лично аз бих скочил на една диагностика,и после да си блъскам главата от къде да я захвана.
  8. Проблем с главата на АстраФ 1.7 TDS

    Здравей колега.Аз лично като цени ,не съм наясно кое колко може да струва.Преди известно време свалях главата на мотора заради скъсани шпилки на колектора.Естествено ,после сложих нова гарнитура на главата.Гарнитура + майсторлък+играчката да извадим шпилките който се бяха счупили вътре и беше почти не възможно да се извадят = цена 135лв.Това ти го давам информативно ,като цена да си имаш представа за какво говорим.
  9. Ауспохът ми смуче

    .Как аджеба майсторите установиха че са клапани?Тропат ли ти клапаните?Според мен е моторче за свободният ход.Понякога и моята като е на свободна го прави точно от това,и започват да ми играят оборотите.Иди първо на диагностика ,да провериш за кво става дума.Може да са кабели,свещи,делко,бобина и много други.ПС сега разбрах как се прави тази маневра-цитирам.Тоя номер с хартията не се прави така слагаш някой в колата, отиваш зад колата с лист хартия и го прилепваш към кюнеца, и някой трябва да даде газ и да си махне крака рязко от педала ако листа се засмучи навътре, изпускателните клапани не са плътни.Това е което аз разбрах,макар че аз лично го чувам за първи път.Поздрави
  10. Въпрос за Вектра Б 2.0 136к.с.

    Колега Сиско ,това е много относително.Според мен има няколко фактора.Първо - населено място.Второ-колко ти е тежък кракът .За 100км грацко мога да дам разход 20литра,ама мога да дам и 10литра.Ако си в София естественно е да имаш по голям разход,голям град,много светофари и натоварено движение.На магистрала,лятото с пуснат климатроник ми дава разход 7,5литра със 110-150км.В момента грацко ми дава разход 10,но съм от малък провинциален град.Така че нещата са на кантар
  11. Какво слушам в колата?

    Темата много яка Аз пък слушам яко маанета ,чалгия и тва е Е няма как работата ми е такава Бачкане във фолк клуб :icon_mrgreen:
  12. Просто колеги,излиза че в българия нямаме закони за такива издевателства над българският народ.То не бяха игри измамни, не бяха пирамиди,не бяха жалби до къде ли не за това че българският частен работодател не плаща заплатите на работниците си.Страшното е че на когото и да се оплачеш просто шанса ти да си вземеш това което ти се полага е минимален.Най интересното е че преди няколко дена гледах по БТВ оплакване от частен работодател който бил против това да се дигне минималната работна заплата ,поради факта че бил малка фирма и не можел да си позволи да плаща по високи заплати на камериерките си.Ами като не можеш грабваш метлата и започваш сам да метеш.... такива са правилата в българия и трябва по някъв начин ние да се заинтересуваме на къде отиват нещата ,не само за нас ами и за нашите деца.Айде че взех доста да се отклонявам от темата ,ама то всичко е навързано последователно.
  13. Предполагам колеги всички имате фейсбук. Там доста ужилени има и темата продължава да става все по голям и по голяма.В крайна сметка трябва да се организираме всички и да подкрепим идеята подобен род измами да се спрат един път за винаги в българия.То само това да беше в българия ,щях да си свиркам.Лошото е че и българските мобилни оператори лесно излизат от кашата с оправдания ,макар че те са заедно с тях.Възможно ли е мобилен номер +35989145 да излиза че никой оператор не знае от къде идва номера при условие че е български и то от мобилен оператор.Факта че хората са доста в българия измамени ,говори че се извършва НЕ законна дейност,то да съм само аз щях и да почерпя ,но тук говорим за хиляди.Доста хора са пуснали жалби до Господари на ефира(както и аз самият) и в предаването добро утро по БТВ.Лично аз възнамерявам да търся възможност ,по всякакъв начин,то поне ако не получим възмездие ,поне други да не се подмамят както нас.В крайна сметка разбрах че имам повод да почерпя тъй като мойте 62 лв са капка в морето ,като се има напредвид че хората плащат по 200-300лв.Надявам се този път българското общество да се размърда и да покажем че и ние можем да си защитим интересите.Цялата тази агитация не я правя за мойте 62лв,а за всички други който могат да бъдат като мен и хилядите други в българия.
  14. Мобилните оператори заблуждават хората, че всичко е напълно безплатно Новата игра “Стани милионер” се оказа поредната измама, тъй като начинът, по който се набират участниците, е свързан с умишлено подвеждане и заблуждение. Мобилните оператори изрично уверяват абонатите си, че всичко е напълно безплатно, а това далеч не е така. Схемата е следната – операторът се обажда и предлага да се отговори на няколко въпроса. Всеки отговор обаче ви взима от сметката по 2,40 лв.. Така без да разберете сте надхвърлили лимита си и ви спират изходящите обаждания, пише в. “Всеки ден”. В Комисията за защита на потребителите вече са подадени няколко жалби срещу играта “Стани милионер”. Хората се оплакват от мобилните оператори, които ги заблуждават с цел да има взимат парите. Пълна заблуда е, че всичко е напълно безплатно. Всеки отговор се таксува по 2.40 лв. Начало » Бизнес » КЗП проверява играта "Стани милионер" по сигнали за измама КЗП проверява играта "Стани милионер" по сигнали за измама В Комисията за защита на потребителите (КЗП) за няколко дни са постъпили над 20 сигнала във връзка с играта "Стани милионер”, организирана от "Ню Геймс” ООД, съобщиха от комисията. Играта се разпространява чрез трите мобилни оператора. Абонатите получават есемеси или позвънявания от номера 145 и 1455, с които ги приканват да се включат в играта, като биват информирани, че участието е безплатно. Същата реклама тече и по някои телевизионни канали. По думите на потърпевшите, подали сигнали, когато се обадят на номера, оператор се обажда и им предлага да отговорят на поредица от въпроси, като ги уверява, че това няма да им струва нищо. Всеки отговор обаче изисква натискане на бутони 1 или 2, а всяко натискане се таксува по 2.40 лв., което обаче не се съобщава на потребителите. След приключване на разговора, абонатите получават съобщение, че изходящите им обаждания са ограничени, тъй като са надхвърлили лимита си. КЗП е образувала производство по разглеждане на всички получени до момента сигнали и експерти на комисията установяват фактическите обстоятелства по случая. Предупреждение, че желаещите да участват в играта са подведени, се разпространява и във Фейсбук. Според съобщенията, които участниците в мрежата си разменят, най-добре е хората да не отговарят на призивите да се обадят, защото ако го направят, без да се усетят, са влезли "вътре" с 20-25 лева.
  15. Ето още малко информация за измамниците http://deeronbradley.blogspot.com/2011/11/...5-35989145.html
×