Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

kaloian

Потребители
  • Мнения

    70
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно kaloian

  • Ранг
    избила ръжда
  • Рожден ден 31.08.1988

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Zafira A Х18XE1
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София

Последни посетители

145 профилни разглеждания
  1. Странен проблем ?

    Провери си на стоповете( задните светлини) дали нямаш някъде окисляване по платките. Един приятел имаше подобен проблем с Мини чека, но при него светеше мини чека, но му светеха и стоповете.
  2. Проблем с оригиналното Cd500

    Митак, не съм се занимавал. Но иначе много бих искал да го опровя. Сокол, за коя кора говориш?
  3. Благодаря, и аз четох за този блок. Интересното е, че го прави, когато е влажно времето, когато я държа в гаража в офиса проблема го няма. Ще проверя как се достига до този блок. Поздрави
  4. Благодаря! Ще го мислим май майстора
  5. Ел. проблем

    Виж крушката дали не ти е с различен волтаж. Подобен проблем имах за едния фар- стария собственик беше сложил 24волтова(защо, не знам) и беше разтопила цялата букса. Предполагам, че най- лесно ще намериш плафончето в някоя морга. Поздрави
  6. Температурния го сменях лятото, защото си мислех, че има друг проблем тогава. Кажете моля, която от грешките идва от него, за да знам дали пак ще се появи.
  7. Направих диагностиката, излязоха следните грешки: OP-COM 090714 - PC based diagnostic tool Autosale OP-COM - KW82 Communication Window> 1999|Zafira|Body|Engine Cooling Module KW82 protocol initialized. ECU ID= CG,24410128,0999,3298,3499, Unhandled KW82 CRC Error Detected! Total number of fault codes: 8 00002 - Engine Coolant Temperature, Frequency Out Of Range Not present 00163 - Engine Coolant Temperature, No Signal Not present 00004 - A/C Pressure Sensor, no Signal (Signal Lead) Not present 00021 - Pushing Blower Motor, Malfunction Not present 00022 - Pushing Blower Motor, Low Input Not present 00012 - Sucking Blower Motor, Low Input Not present 00011 - Sucking Blower Motor, Malfunction Not present 00164 - Engine Coolant Temperature Incorrect Signal Not present Може ли някой да разшифрова или да каже сайт, в който има описания(или са по-подробни) След изтриването им не са се включвали перките, дали ще има ефект? Благодаря предварително.
  8. При мен обаче проблемът си продължава и то точно обратното- като студено започна да го прави. Може би ще е хубаво да я закарам на диагностика или да пробвам сам да си я направя Един от колегите беше споменал да се пробва да укася датчика на казанчето за антифриза. Моля за малко насоки, къде се намира точно? И един друг въпрос, при рязко спиране ми светва лампичката на таблото за ръчната, течност си има, някакви идеи? Благодараско предварително.
  9. Пиши дали и при теб това е бил проблема
  10. Почисти ли дроселовата клапа? Миналата година на мен направо ми гаснеше от нея- едно яко чистене и е ОК. Сега пак леко падат оборотите и мисля да я заведя пак да я изчистят. Какво ли не теми четох относно този проблем, даже един колега беше писал, че е заради спортен режим и т.н. Някой може ли да каже да ли за X18XE1 съществува спортен режим?
  11. Стандартно се намира до аварийките този бутон( поне при мен), би трябвало да имаш може би окабеляване, нямам предства
  12. Оправихме го проблема. Ще се спукаш от смях какво беше- спукан маркуч към бензиновата помпа и от него не правило достатъчно налягане. Направо ебати мъките, вместо да се замаери налягането... Както и да е, само да се похваля, че колегите нещо ме нахраниха, ама разбираемо все пак
  13. Нужда от тестов комп за X18XE1

    Помислих, осъзнах го, не се сърдя. Помолих евентуално, ако има възможност както и да е, все пак благодаря за коментара
  14. Ако си свалял клемите на акумулатора- от там ти идва проблема със конфорт финкцията на стъклата. На мойто зафи също става така( не се отварят с едно натискане, а трябва да държиш постоянно и обратното при пускане на алармата не се вдигат автоматично). Не знам как се оправя обаче при мен всеки път се оправя от самосебеси след 3-4 дни. За другото- както е казал колегата пробвай с дросела. Имам подобен проблем, и при мен не отчита грешки, но проблема е че направо не може да се кара колата- толкова много се дави или каквото и да прави там. Сподели моля те от какво ти е бил "придръпващия" проблем
  15. Нужда от тестов комп за X18XE1

    Няма желаещи май :help: :help: :help: :help: :help:
×