Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

bborisov

Потребители
  • Мнения

    157
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

bborisov last won the day on Март 10 2018

bborisov had the most liked content!

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно bborisov

  • Ранг
    ръждясъл
  • Рожден ден 28.05.1985

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Corsa B X15D Diesel Power
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    debilche
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София
  1. Проблем с охладителната система

    Имах подобен проблем преди години - радиатора беше запушен и съответно водата/антифриза се въртеше в малкия кръг и до радиатора нищо не достигаше, по тази причина и на мен ми се дигаха градусите. Може да пробваш да извадиш горния маркуч от радиатора и да видиш дали тече нещо от там. Но щом си сменил термостата някъде нещо е запушено и то най вероятно е самия радиатор Поздрави и пиши какво и до къде си стигнал :-)
  2. Пробката на резервоар ??

    Ами пробка разбирам под следното... под задната седалка принципно стой въпросната "пробка" и от там имаш достъп до резервоара ако решиш примерно да източваш горивото. Но не знам как ще успееш да изчистиш отвътре, тъй като отвора не е много голям. Капачка с диаметър около 15-20 см е предполагам, не съм го мерил, не знам точно.
  3. Проблем с паленето

    Подгревни свещи, кофти нафта, проблем с горивната помпа... колегата е прав, боб да хвърляме освен Дай повече инфо за да помогнем
  4. Въпрос за акумулатор 1.5 isuzo

    И 62 ампера пак ще ти свършат работа, моя е такъв
  5. Какво слушам в колата?

    http://vbox7.com/play:fb29034dec
  6. НИКОГА ПОВЕЧЕ ГУМИ ДЕБИЦА !

    Колеги, мисля че да си перите "гумите само" излишно спамите темата... Относно Дебиката и аз не я препоръчвам, но искам малко мнение относно една друга марка, не толкова известна във България - Гиславед ( Gislaved ) Мисля да се спра на тази, та дайте малко мнения ? ;-)
  7. Колега на светофар винаги ама винаги пускай педала, така аксиалния лагер не е притиснат и по този начин го пазиш ! Аз като млад шофьор преди години на светофарите го държах натиснат и само чаках да светне жълто и да извъртя гумите (автомобила беше дизелов) - след няколко месеца така, почнаха странни шумове от към скоростната кутия. Почна се с разбирачите, било скорости, било съединител, било не знам си какво - то се знаеше по начало какво е - а именно аксиалния лагер беше станал на трътка За да си щадиш съединителя провери си и самото жило в какво състояние е, да няма някъде закъсано Много важно е къде ти отделя педала ! Нормално и принципно добре е да е в средата, а не както някои казват горе или долу, няма такова нещо Имай в предвид , че колкото по често натискаш педала, толкова заминава съединителя, не зависимо аксиален лагер или феродов диск. Най често смяна става в градски условия по светофари и задръствания - Поздрави и дано не се налага да сменяш комплекта скоро, а ако се наложи по добре си вземи нещо по скъпо като LUK, Valeo или Sacsh - поне са доказани марки
  8. Не си уточнил за коя марка опел ти трябва, но ще ти помогна до колкото мога Като за начало от първата снимка се виждат пластмасите, които трябва да се свалят (ако ще го правиш на корса) Ако е за друг опел, последователността е същата За по лесно и препоръчително е да извадиш жилото отпред или иначе казано като отвориш капака трябва да го видиш то е на врътка закачено. Аз го правих по трудния начин и ако ръцете ти са по големи, трудно се бърка зад самото табло, а ако извадиш жилото преди това ще можеш да си изтеглиш таблото напред и ще ти е по лесно за откачането му. Самото табло е захванато на нещо като щипка Закачането и поставянето на новото табло е по същия начин - закачаш жилото и го мушкаш да пастне на буксата отзад Преди да закачиш жилото запали автомобила и виж дали оборотомера работи - ако работи всичко е ОК, ако ли не.. явно някъде има проблем Ако няма проблем и оборотомера работи нормално следва да закачиш жилото... При закачането беше проблем (закачих го, но стрелката така и не помръдна - оправих го с винтоверт като захванах жилото с него и го раздвижих) слагаш жилото и тестваш Ако всичко работи ще се радвам да драснеш някой ред след това да кажеш как е минало Надявам се да съм помогнал, макар и да не съм бил много изчерпателен
  9. Ами лампата сега не ми свети, но и при мен се случва сега при дъждовете като попадне вода по ремъка или най често се случва сутрин като тръгвам за работа колата като е още студена и ако по ремъка има вода или най малкото влага и той почва да свири и оборотомера не мърда, защото той е закачен точно към самото динамо и от там взима информация - поне така е при нас със дизелите ;-) Аз си взех нов подкалник за 12 кинта и утре ще го монтирам и сега като вали тези дни ще пиша какъв е резултата. П.С. Колегата преди теб в случая е прав за това, че колкото и да натягаме ремъците - ако шайбата е прави проблем... ;-) значи, нали
  10. Колега от личен опит ще ти кажа, че при нас с корсите това е масов проблем... особено преди да дойде зимата като почнат дъждовете и си ебава спаска путката (с извинение) На корсите отдолу под алтернатора няма предпазител и каквото и да е друго, което при преминаване през локва или водно препядствие предно дясно колело хвърля вода под алтернатора и самия ремък, който от своя страна почва да свири или да издава звук, както ти си казал скрибуцане... в момента и при мен е същия проблем с малката разлика, че при мен подкалника е пукнат и от там най вече влиза вода (това ще го оправя тази седмица) Мислил съм варианти да сложа нещо отдолу за да не се мокри, но няма достатъчно място, някаква по тънка ламарина или знам ли и аз... но няма къде да се захване... бе калпава работа. До сега три пъти съм правил алтернатор, като последния беше миналата година януари. Някой от колегите ако може да даде идея какво да се сложи отдолу, че да не хвърля водата по ремъка и натам по алтернатора, ще черпя !!!
  11. Колко струва нафтова помпа за X15D ?

    То има двигатели за по 400-500 лева всичко... то по добре друг двигател да взема от колкото да дам 300 лева за помпата само...
  12. Колеги, Колко пари струва нафтовата помпа за Корса Б 1.5 чистия дизел горе-долу Някой ако продава каква цена иска за тази тъй важна екстра?
  13. няма нинакво парно :X

    Ето ти темата: Схема за радиатора Дано съм ти помогнал ако е радиаторчето П.С. това е схема на радиаторче за кола, която е без климатик. Не знам заради климатика, да не е друг проблема...
  14. няма нинакво парно :X

    Или е термостат или както ти каза колегата по горе - радиаторчето за парното. То е на малко кофти място, но мога да ти помогна с схема за него къде се намира и как се сменя поздрави и пиши какво е станало
  15. Схема за ел. огледала

    Здравейте отново ;) Относно схемата намерих още една и ще я споделя с вас, дано е полезна и на други Поздрави
×