Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

DeadFox

Потребители
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно DeadFox

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra G Z16XE: BMW X5 3.0d

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Покупка на кола - Дизел

    Разбрах, че си студент но ако можеш още някой лев да отделиш и си мисля че вече за 9-10К можеш да си вземеш от по-новите Астри Класик всичките са след 2004г. а дизела е комън рейл и върви прекрасно, харчи около 4-4,5л./100км. на извънградско и то като не съм се ограничавал много, на магистралата 110-140км/ч. а и ще е на по-малко километри. Макар, че и като моята да вземеш бензин 1,6 16в (Z16XE) пак няма да ти харчи много на извънградско на мен ми дава с включена клима и с нормално каране 6-6,5л./100км а и този двигател не е като първите 1,6 16в за които се говори че пийват повечко масло. Екстрите на моята са АБС, ел.огледала с подгряване, предни ел. стъкла, климатик. Аз вече две години и 50000км я карам и досега никакви ядове, само консумативи и гориво.
  2. За зимата е нормално а на извън градско и под 7/100 трябва да паднеш аз моята с клима и леко каране постигам 6,5/100 а съм с 1,6 двг 100 коня
  3. Колко "конски сили" има форума????

    101 (Астрата) + 235 ( Х5 ) = 11454
  4. Колега темата ти е наистина интересна, аз също много се увличах по авиацията но за пилот не ме взеха, не съм чувал добре с лявото ухо . Ти беркута много добре го даваш за пример с обратната стреловидност но там крилото е просто една частичка от цялата аеродинамична схема особено при интегралната схема. Преди потока да стигне до крилото той вече е завихрен и разделен на зони с по-високо и по-ниско налягане от различни наглед дребни аеродинамични елементи като например на носа на МиГ-29 отпред на тръбата на Пито точно където е закрепена за носа има две пластинки от ляво и дясно с триъгълна форма и размер дължина около 20см и в широки в основата около 7-10 см които фактически дават цялата тази маневреност на самолета при критични ъгли на атака и ниска скорост но най-вече при критичните ъгли. Така, че си мисля че само с едно крило отзад мнооого трудно ще стане нещо освен ако няма допълнителни елементи които да насочват потока. Във Ф1 положението е подобно но за там не мога да дам пример но ако намериш добра снимка на някой болид (питай знаеш кой Чичо Гугъл) ще видиш и там доста наглед малки аеродинамични елементи но с голяма роля. Това си е мие мнение не претендирам да е меродавно и търпя критики стига да са обосновани
×