
piton2010
Потребители-
Мнения
238 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
3
piton2010 last won the day on Март 8
piton2010 had the most liked content!
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно piton2010

-
Ранг
ръждясъл
Previous Fields
-
Автомобил
Opel Astra
-
Защита от ботове / Protection from bots
681
Profile Information
-
От
София
-
Имаш 2 температурни датчика за охладителната течност. Единият е свързан с показанията на температурата на таблото, а другият дава информация на компютъра. Дали показват еднакво? И за да подскача така температурата, може и да е повреден. Някой мери ли го? Трябваше все пак да запишеш и номера но грешката.
-
А най-добре е да измиеш добре всичко около него и да проследиш от къде идва маслото.
-
След 8 години сигурно е сменил колегата вече и колата.
-
Грешки Р1550,Р1120,Р0120 ,Opel Meriva 2003 1.6.87кс,бензин
piton2010 отговори на Spas Grancharov's тема в Opel Meriva A
Почисти дроселовата клапа и провери датчика на нея. -
Смени и задните. И моята тресеше над 120 км/ч именно заради задна гума.
-
Белезите на валовете един срещу друг. И в същото време разбира се белега на коляновия вал също трябва да съвпада.
-
Всъщност не знам дали не съм те заблудил. Прочетох първо посът ти за 18 бензин и чак сега видях, че двигателят ти е Z18XE. За него не знам дали наистина има ЕГР и как стоят там нещата.
-
Има го Митко и на 1.6. На него е на много неудобно място- от задната страна на двигателя, откъм купето.
-
Така е. Освен това на кабела за свещите може би го пише.
-
Да не зарежда е едно, да не пали съвсем друго. Паленето, ако е на стартер става и без алтернатор.
-
Търси проблема "защо не пали?" след като върти, а не в стартера и алтернатора.
-
Не се набутвай. Какво им е на алтернатора и стартера? Пали ли? Пали. Какво друго. Като палиш, алтернатора не го брой. Тока е от акумулатора. И как няма да пада при това натоварване. Ако падне много, няма да запали, и ще сменяш акумулатор.
-
Нали си имаш антена, за какво ти е още една. Като е изваден и работи, а след това не, значи не си го вързал добре. Само едно кабелче ли имаш?
-
Това е клапана който пропуска от време на време бензинови пари от резервоара към всмукателния колектор.
-
Според мен тази грешка не показва непременно, че проблема е ламбда сонда. Има некоректна смес, но причините може да са няколко. И най-често се оказва - дебитомер. Не е изключено и някоя от сондите, инжектор, EVAP.