Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

ivopel

Потребители
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ivopel

  • Ранг
    бъдещ фен
  • Рожден ден 28.05.1981

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Omega B X20XEV 2.0i 16V
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://djivcho.yolasite.com/

Profile Information

  • Пол
    Male
  1. Радиатор парно Omega B

    Това което е направил колегата е да не сваля напълно таблото, а само от страната на радиаторчето на парното да го развие и издърпа.Така може да стане но се бърка много трудно. И е възможно и вероятно да скъса кабели и жилото на клапата за топло и студено.
  2. Радиатор парно Omega B

    Понеже ми протече парното на омегата. Търсих вариант как да го оправя. Искаше ми се да е както пише в инструкциите който намерих. Т. Е. Да бъде възможно без да свалям цялото табло но уви. За тези който има се налага ето снимки те : Сваляте цялото табло и после вече няма нищо сложно ! Така изглежда със сваленото табло - инструкции за сваляне на таблото има в друга тема Това е от дясно до жабката Това са двете болт чета. Ако си вземете ново радиаторче ви съветвам да си запазите задната част от оригиналното радиаторче. Тя я гумена и уплътнява да не изпуска въздух от към волана. Успех на всички който ползват темата.
  3. Бобина Omega 2.0 16v

    Тези дни ми се наложи да търся подредбата на кабелите ба Opel 2.0 16v omega b и понеже не ги намерих ги споделям с вас Поздрави !
  4. молба за помощ от колеги с X25DT

    Защо така мислиш ?
  5. Последната ми информация е че трябва просто да сваржа правилно лосчето. Ако се получи ще се похваля
  6. Относно маслото трябва да си оправя жицата която е до датчика на маслото. А на щтеката маслото ми е на 95 %, и все пак благодаря. Относно свалянето на километража : сваляш средните въздуховоди под тях е единият винт сваляш капачките около волана зад буксата на ербега и клаклона (тази която е отгоре) е втория винт. след това леко го дърпаш от дясната страна изключваш ТИД или МИД ако имаш, и като ги изключиш може да го вадиш вече. а тук има и инструкция с картинки: Инструкция за табло
  7. На дисплея нарочно съм сложил по-слаб вид диоди за да свети така. С по-силните не ми хареса стана много якрко. За смяна на цветъ на стрелките може да се направи но не с смяна на цветът на диодите а с оцветяване на светлопровода (основата на стрелките) от вътрешната страна. Ама намен не ми харесват цветните. И за смяна на копчетата многоразглобяване трябва ще е в по късен етап
  8. Молбата ми е някой ако има схема или си е монтирал круизконтрол, да помага Имам Омега 2,5 тд 96-та наскоро се сдобих с круизконтрол и ме интересува как да го монтирам. Лесното Т.Е. лосчето съм го монтирал сега трябва да монтирам модула но незнам каде и как ???
  9. Ето вече и с диодна лента вместо крушки при копчетата за парно така се получава с подмяна на 3-те крушки, т. е. премахване и се залепя диодна лента такива ленти се продатав вече почти във всички магазини за ел. уреди. Но невярвайте на продававачите че работят само с трафовете който се продават за тях. купувате си метър и можете да си го режете на определените за това места, през 3 или 4 диодчета зависи от производителя. Малко запояване на кабел и готово. Аз лично си ги захраних от копчето за аварийни понеже ми беше по-лесно
  10. Смених ги с диоди но не изглежадт добре, като имам време ще слагам усилвател и туба и ще отворя вратките на въздуховода за да ги оправя.
  11. С такива диоди подменяте фонофитет крушки на километража и се получава а с такива подменяте фоновите на Mid display и се получава или като цяло
  12. http://electronics-planet.blogspot.com/201...tor-pinout.html Opel 10 pin diagnostic connector pinout 10 pin Opel custom connector at the Opel car for 1988-1996 Opel models Pin Number Name Description (may be empty) A GND Ground B Slow self-diagnostic codes. Engine diagnostic K-Line. C Automatic transmission slow self-diagnostic codes. Transmission diagnostic (L-Line). D Trip computer slow self-diagnostic codes. Engine diagnostic K-Line. E Slow self-diagnostic codes out. F +12V Accumulator +12v G K-Line Automatic transmission, engine, ABS diagnostic H Cruise control, ATWS slow self-diagnostic codes. J 4WD slow self-diagnostic codes. K ABS slow self-diagnostic codes. ABS L-Line. -------------------------------------------------------------------------------- Opel OBD II diagnostic connector pinout 16 pin J1962 OBD-2 car custom connector at the Opel car all after-1996 Opel models Pin Number Name Description (may be empty) 2 K-Line ABS diagnostic 3 K-Line Radio, automatic transmission, immobilizer, steering wheel and other components 4 GND Chassis ground 5 GND Signal ground 6 CAN-High, J-2284 If car isn't equipped with CAN bus, you'll find self-diagnostic slow codes (e.g. on Astra-F-G) or ABS K-Line at this pin 7 K-Line Engine, ABS, AT, Airbag, Navigation system, Radio diagnostic 8 K-Line TID, MID diagnostic 9 K-Line ABS, Airbag 11 K-Line Automatic transmission diagnostic 12 K-Line TID, MID, ABS, AirBag, air conditioner, Kuhlerlufter-Steuergerat 13 K-Line immobilizer, MID, Airbag diagnostic 14 CAN-Low, J-2284 if CAN present 16 +12V Accumulator
  13. Колеги днес успях да се справя с огромния за мен проблем, след два дни мъки успях да оправя системата за насочване на въздуха в купето. Питах много хора но никой не ми каза от каде влиза вакуумът в купето за това демонтира таблото и накрая разбрах че ако имаше кой дами каже от каде влиза вакуум в купето щеше да ми спести мног мъкии и затова моля АДМИНИСТРАТОРА да сложи тази тема в важните : начин на ремонт на вакумна система за клапите насочващи въздуха. Вакуумътидва от сево помпата и влиза покраи тръбите на радиатора на парното. ето схемата : 1. Вакуумен колектор 2. Синята вакуум маркуч 3. Вакуумен апарат рециркулация на вентила въздух 4. Вакуумен апарат клапан размразяване 5. Кафяв вакуум маркуч 6. Вакуумен апарат въздушния клапан Канали отопление фута 7. Зелен вакуумен маркуч 8. Съединител 9. Управление нагреватели 10. Прекъсвач Рециклиране въздух 11. Тел електромагнитни клапан 12. Син маркуч 13. Електромагнитен клапан 14. Жълт маркуч 15. Разделна преграда м/у купе и кош на двигаетеля 16. Вакуумen маркуч ако и на вас ви липсват маркучите от мотора (сервото) ето каде са те: начина да стигнете до тях е да демонтирате жапката и вече имате видимост към тях в купето а от към двигателя изгледат така ! относно подредбата на маркучите на ключ за насочване на въздуха ето я: Жълт-IN Зелен-FUSS Кафяв-DEF1 Бял-DEF2 Син-UML има свободен вход (IN) Забележка това от към мотора е при 2,5 ТД в схемата по горе не пише че има обратен вакуум, при 2,5 тд има при бензиновите може и да няма.
×