Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

stoimen777

Потребители
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно stoimen777

  • Ранг
    нов внос
  • Рожден ден 5.05.1987

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Tigra A X16XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Бургас
  1. Ще пробвам при този Станимир зад стадион Нафтекс. Ако някой знае друго "доверено" място да казва. Само се чудя дали да не сваля бутилката да и ударя една нова боя, че щом се заяждат за най-малкото, знам ли какво ще видят...
  2. Ако е само това - до 2 съм го направил, но ми казаха че било много трудно и скъпо да се озакони едно такова газово. За това мисля алтернативи. А ако си сигурен, че така става - направо казвай къде да ходя
  3. Здравейте, колеги! Наскоро се наложи да се разделя със моя тигър и си купих нов автомобил с АГУ. Проблемът обаче е че газовото няма никакви документи, а аз съответно ще трябва да минавам в КАТ за смяна на регистрация и талон. Поразпитах тук-там - едни ме посъветваха да махна само бутилката, защото паспорта бил за нея, други казаха, че няма начин да се мине КАТ дори и да я махна, а един (служител на МВР м/у другото) ми каза че няма да имам абсолютно никакви проблеми и да не махам бутилката, защото те не можели да знаят дали колата я карам на газ. Последната версия малко ми намирисва, но все пак кажете и вие мнението си и най-вече тези с челен опит по въпроса.
  4. Проблем с ел.стъкла

    А бушона, бушонааааа Колега, сигурно ще да има бушонче за тия машинки Успех!
  5. Групата на шофьорите без книжки

    Че 1.4 170 ли вдига? Майтапа на страна, ама при такива ограничения с тия скорости... Доста хора вече работят в енергото... В крайна сметка сигурно всеки си отпуска крака понякога, ама важното е да внимаваш!(да не те хванат)
  6. Отзвук от срещите.

    Тази неделя има ли сбирка от 19:30h? Мисля и аз да намина, че от много време се каня.
  7. Kristiyan91, аз бях направил тази грешка преди доста време, да затапя EGR клапана, но според мен това в никакъв случай не е правилно! Както по-късно научих, този клапан изпълнява много други функции, освен връщането на неизгорелите газове за доизгаряне в двигателя. Най-добре го почисти и го сложи отново. Ефектът ще е по-добър. Моя го почистих с коресилин, но се продават и спрейове точно за тази цел и най-добре използвай някой от тях - играчката ще е далеч по-малка. А моята нещо взе да ми прави чалъмчета - като и подам гас и първо се замисля, че чак забива и тогава тръгва да се наема. Мисля да сменя кабели на свещите, да видим дали не губи тоци. (м-у другото, никога не пипайте такива кабели, когато моторът работи - удря си стабилно м-у 18000 и 20000v ток,на мен веднъж направо ми разказа играта :eusa_naughty: ). Ако някой има друга идея от какво може да е - казвайте!
  8. Счупена седалка! Как се поправя?

    Колегата е прав - и аз знам, че пипа ли се нещо airbag-a, трябва да се откача акомулатора. А що се отнася до пиропатрона - би трябвало да има нещо като обезопасителен "ключ". На моята патрона се намира под вътрешната кора на прага и има нещо като ключ, или закопчалка (не знам точно как да го опиша) червено на цвят. Не съм свалял, но мисля че служи за обезопасяване на пиропатрона. Нека и някой друг колега каже, защото тук не съм на 100% сигурен. А за колегата с луфта - виж болтовете за захващане към купето. Ако не е от тях, значи ще е нещо в самата седалка. Успех!
  9. Виснала врата

    Кажи, какво опита, че да знаем дали има смисъл да те пращаме някаде, или да даваме акъл По принцип вратите провисват от пантите. Провери ли дали е от там? Защото ме съмнява нещо да се е посукала... Пантите би трябвало да могат да се регулират. Това става като се разхлабят болтовете, които държат самата панта и се надигне вратата (тук някой трябва да помага) и след това се затегнат отново докато се придържа вратата в същото положение. Пантите, които могат да се регулират, би трябвало да са на врата. Най-често тези откъм купето са заварени. Ако не си пробвал така, не бързай да си даваш парите по майстори . Ако не стане - тогава няма как - отивай. Надявам се да съм бил полезен! Успех!
  10. Надрани пластмаси

    Интересно!... Аз също съм бояджия, но определено не ми стана ясно какво искаш да кажеш. Сега по въпроса: 1.Не е задължително с пистолет за горещ въздух пластмасата да се спука или каквото и да било друго! Дори от опита си смея да твърдя, че е много слабо вероятно! Просто трябва да се внимава да не се прегрее пластмасата и да се разтопи или да стане на мехурчета(зависи от вида на пластмасата). Също така е важно самата пластмаса да не е боядисана с някаква боя отгоре и най-вече с лаково покритие, защото при нагряването ще се получат въздушни мехури м/у пластмасата и боята които ще се напукат впоследствие. Така, или иначе едва ли ще се възстанови пластмасата напълно, но може да се опита. 2. За спрейовете. Никога не е излишна обработката на повърхността с фина шкурка, макар че колежката се е попрестарала с това 2000. Абразивите имат много по-малък ефект в/у пластмаса, отколкото към други материали, като например лак и кит. Освен това при третирането на пластмасата със спрейове (още повече мат такива)следите от шкурка за доста по-незабележими, така че смело може да използвате Р400 и нагоре. Не използвайте и много едри шкурки, защото ще разрошат пластмасата!!! Третирането със шкурка не е задължително, ако се използва пластификатор! Много съществен е изборът на спрей! ВИНАГИ ЧЕТЕТЕ ЕТИКЕТА, или питайте! Трябва да е нещо от рода на "спрей за пластмаса с вграден пластификатор". Той би бил около 2 пъти по-скъп от друг спрей на същата марка със същия цвят. Аз лично препоръчвам и използването на отделен спрей пластификатор преди нанасянето на другия спрей. Пластификаторът служи като лепило м/у пластмасата и покритието, спомага за по-добрата адхезия. Ако използвате такъв, напръскайте леко повърхността от 15-20см. Не се старайте да "боядисате" пластмасата със пластификатора! изчакайте да попресъхне - да матира(понеже е безцветен, ще ви се стори, че почти е изчезнал) и нанесете другия спрей. Най-вече следвайте указанията на флакона! Говоря от личен опит! Ако имате още въпроси по темата и мога да помогна, ще се радвам да го направя!
  11. Да - пропуснах да кажа, че и свещи съм сменял . Не знам дали са били част от проблема, но така или иначе ги смених. Ако ще сменяш и ти - препоръчвам ти NGK
  12. Гледай сега отношение! Че до колко годишни трябва да са ни колите за да си ги поддържаме? Според мене е похвално, че човека се опитва да си наглежда машината и се притеснява за подобни проблеми! Ако всеки си поддържа колата, а не да я кара "писюрската" - "кво ти пука - нали върви", първо ще си кара читава количка, макар и по-старичка и второ, когато реши да я продаде, ще го направи с чиста съвест а не с идеята че се е оттървал! Също така след един месец няма да звъни купувача и да пита: "Абе приятелю, нали не гореше масло, нали беше поддържана?! Сега ми е под минимума!", а ти да повтаряш познатата фраза: "Ами не знам - при мене грам не го пипаше..." Така е при всички - за да не псуваме като си купуваме кола на старо, трябва просто да си поддържаме колите! А към колегата с проблема - наистина зависи колко духа и от къде. Може да си само за сегменти, а може и да си за нов двигател. Така само да си пишем - няма смисъл. Най-добре е да я види читав монтьор! Поздрави!
  13. Колеги, аз също имах подобен проблем, макар и преди доста време... Чак да се дави - не знам, но като загрееше сякаш поне 20-30коня изчезваха. Наскоро, след като я пребоядисах, реших да и направя една диагностика (тип кламер) и ми изкара грешка 47 - нещо свързано с EGR клапан. Понеже го бях махнал, го почистих и го сложих отново. Повече тая грешка не ми е давало, също така имаше пушене, което спря. За съжаление, не мога да преценя точно как е във вървенето, тъй като не я бях карал 13 месеца, а след като я пребоядисах веднага сложих клапана, но смятам че коне вече не бягат. Също така преди често температурата ми отиваше в червеното. Смених и термостата и в момента включва на 100 и изключва на 95. Консултирах се с монтьори и ми казаха че трябва да е точно така за моя двигател. Последно преди 2 дни пак ми беше светнала лампата и кламера показа 13 - oxygen sensor. Смених буксата на датчика на тръбите на постъпващия въздух, защото имах съмнения в нея - беше нещо припоявана, но за съжаление грешката остана, въпреки че втори път лампата не ми е светвала, а снощи имаше пържене... Предполагам, че или не е това oxygen sensor, или просто трябва да сменя целия датчик, а не само буксата. Това са в общи линии нещата, които съм правил по колата заради проблема и смятам че вече го няма, така че пробвай нещо от гореописаните действия. Дано съм бил полезен! Успех!
  14. Амортисьори

    Моята красавица е с KW suspension - амортисьори, пружини - всичко. Доста твърдо вози, но все пак това е спортно окачване и е доста стабилна. За съжаление, доколкото знам, KW са значително по-скъпи...
×