Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

boichev

Потребители
  • Мнения

    72
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно boichev

  • Ранг
    избила ръжда
  • Рожден ден 5.10.1995

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra F Caravan X17DT (TC4EE1)
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    g.boichev
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Хасково
  1. Каква марка 'чистачки' да избера?

    И ако на другия ден осъмнеш без чистачки, как ще се почустваш колега? Виж си размера на чистачките, и ако искаш си вземи от тези "тип банан" за 4-5 лева броя, чистят перфектно, а и за 12 лева си имам 3 чисто нови чистачки.
  2. За много години колеги, живи и здрави. Искам да попитам, на кола без електронно управление на двигатела, като моя например, няма дебитомер, и ГНП-то не е с електроника, а механично, може ли да се сложи МИД? Ясно ми е че разхода няма да го показва, но другите "екстри на МИД-а" ще ги показва ли вярно?
  3. За много години колеги. Живи и здрави, и по малко проблеми с любимата марка. :flag_opel: Сега по темата. С падането на температурите астрата палеше все по трудно, и с повече въртяне ако е по студено, и е 1ви старт за деня. Накрая една сутрин подгрях 1 път, и като се започна едно въртяне.... половин минута, но запали. Към обяд свалих шината на свещите, и с кабел от плюса на акумулатора доближавах кабела до свеща, и резултата беше: 1ва свещ ОК, 2ра свещ изгоряла, 3та ОК, 4та на 1 година изгоряла. Не ме е яд че е изгоряла 15 годишна свещ, а за тази на 1 година. Марката и беше FEBI-BILSTEN, още като я купувах се сетих че FEBI правят част по окачването, и то качествени, за електроника не бях и чувал. Както и да е, на следващия ден отидох в моргата, и взех 2 свещи, пробваха ги работят, 20 лева 2те свещи. Сега исках само старите да се развият без да се чупят и се развиха, сложих новите и сега пали безпроблем. Но се появи и сино/бял пушек дори и при загрял мотор. Имаше много нагар в един от цилиндрите, имах и съмнение че точно на тоя цилиндър дюзата пикай, резервоара беше пълен до горе, и сложих един литър газ за горене. Пушека изчезна след около 50-60 км. педала на газта стана по чуствителен и с по малко се налага да натискам педала. Най вече, спря да пали на 3 цилиндъра, да претриса и да вади пушаци с мирис на сурова нафта, колкото и студено да е. Аз съм много доволен, и май разреших проблема с паленето на 3 цилиндъра, опитайте колеги, надявам се и при вас да има ефект от газта за горене. Иначе прочетох във VW форума за една добавка за дюзите, и има ефект от нея! Ето това е Добавката. В България я няма почти никъде, ето ви скайп на едно момче от което можете да си я закупите: ceco_kucheka_88. Цената и е 21 лева. П.П. Паленето на 3 цилиндъра вече е минало! Днес на -7 запали без проблем, с 1 подгряване! :idiot: :a049: :a049:
  4. Къде я тая хубава нафта бе Колега, в тая наща мизерна държавица? Навсякъде е едни и същи г.овна нафтата.. Не казвам че ще карам САМО на газ за горене, а че ще слагам определено количество в нафтата. А по колко газчица да слагам на 10 литра нафта?
  5. Проблем с главата на АстраФ 1.7 TDS

    Снощи го попитах fanfast за цената на частите, тъй като май и моя мотор ще се отваря другото лято. Та ето ги и тях: Гарнитура на главата, метална MLS- 110 лв. Гарнитура на главата, клингеритова обаче няма в наличност, около 20 лв. Гарнитура капак клапани- 6 лв. Гумички на клапаните- 14лв. Гарнитура на смукателен колектор- 3 лв. Гарнитура на изпускателен колектор- 7 лв. Общо, 50 лева ти са частите, + 5-10 лв. доставка. И вече зависи за колко ще се разбереш за майсторлъка.
  6. Проблем с главата на АстраФ 1.7 TDS

    Колега, лично мое мнение е че, един майстор разбере ли че не си в час със предстоящия ремонт, просто те товари със повече пари, които той си прибира в джоба, или иначе казано лесно спечелени пари! Ако на мен ми кажат "ние си знаем частите, закво ти е и ти да ги знаеш?" ще им тегля една сочна, и ще си тръгна. Сега друго ще ти кажа, ако имаш приятел/роднина който е майстор, говори с него да я отворите да смените гарнитурата и гумичките на клапаните. Попитай fanfast за цена на частите, при него е качествено и е ефтино, и ако ще си я правиш ти, спокойно можеш да напазаруваш от него.
  7. Смяна амортисьори пета врата

    Размера на оригиналните амортисьори на 5тата врата Astra F Caravan е 52.5 см. мерих ги старите. Изпаднаха ми topran 53 см. 550N и ги сложих, малко повече се отваря капака. Да видим колко ще изкарат.
  8. Колеги, мога ли да карам цяла зима, със газ за горене / за едновремешните газови лампи, такава газ/ цяла зима? И ще навреди ли на японеца под капака газта в нафтата?
  9. Весели празници Колеги. Сега да си отговоря на въпроса зададен по горе. Къмхо-то се държи перфектно! Много стабилно поведение при сняг, вода, и когато е лигаво мокро се държат супер, на лед също. Даже се чудя дали да не ги метна отпред, че май са по добре и от Вредестейна? :devil-smiley-019: И нещо което днес забелязах, гумите бяха мокри и 4-те, аз бях с маратонки, и когато я "засуркам" с крак, се чува как каучука "свири". И каучука им е мек, и на 4-те гуми. Аз съм доволен от избора си, и не съжалявам за парите които дадох за гумите. :dancing:
  10. Vredestein Snow Track 3 е гумата. Да, не е никак евтина, но е много добра.
  11. Проблеми със запалването на Vectra A

    А температурен датчик, дали той не прави мизериите? :icon_eek:
  12. Ще ги мисля какво ще направя със свещите. Иначе при мен турбото няма луфт, и след 2500 оборота си съсссска още повече. Днес даже по един средно хубав път в село, на 1ва карах със 1500 оборота, гааааз да стигне до 3000-3200, но на 3000 усетих как започва да губи сцепление и дадох 2ра. А по пътя няма пясък. Също след 2600 оборота на 1ва се усеща как изведнъж тръгва, нещо като "ритник" се усеща. Та ме съмнява турбото да ми е заминало, по скоро запушен катализатор, дюзи или ГНП.
  13. От както застудя, подгрявам 3-4 пъти, и пак пали с прекъсване. Явно пак има изгоряла свещ. Този път ще ги сваля и 4-те, и ще ги проверя, и която е изгоряла ще я заменя със свещ 2-ра ръка но NGK.
  14. Гласувах за Vredestein. От 3 години карам отпред такива, и летни и зимни. Зимните са Snow Trac 3, много добра гума. А от днес отзад съм със Kumho KW17, 2ра ръка са, 2005-та година им е ДОТ-а. Мнения за Kumho-то някой да даде?
  15. Моля Колега, тук сме за да си помагаме. Аз днес пак се гъзих и гледах, стои си, нямало е опити да се маха при мен тая гилза.
×