-
Мнения
173 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно rossvs

-
Ранг
ръждясъл
- Рожден ден 4.11.1987
Previous Fields
-
Автомобил
Vectra B X17DT, Astra G Y17DT
Contact Methods
-
AIM
rossvs
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Male
-
От
Варна
-
На федербал ли ще си играете
-
Недей обърква колегата, този мотор изобщо не е исузу, а си е баш немския дизел, който е 68 к.с. Исузу мотора, който се слага в астра г изглежда така и е 75 к.с.: П.С. Колегата sokol1 ме е изпреварил за малко в отговора П.С.2 Колега nikons, поправи си кода на двигателя в профила. Кода на исузу е X17DT, без L отзад.
-
И най-добре си го прибери в колата, ако искаш да го притежаваш дълго време, че има шанс по нашите бензиностанции да го хване липсата.
-
Несчупения Мисля, че на средно положение е на същата позиция, но не съм 100% сигурен заради височината на седалката.
-
Несериозници довечера
-
Колко много ще бъдеш потресен Ако ми се наложи да търся такива копчета и отида на моргата и им кажа, че искам от McLaren как ли ще ме гледат
-
Според описанието в DX, соларната клетка уж трябва да пази акумулатора от изтощаване. Но като гледам спецификациите, по скоро нищо няма да направи: Voltage of cigarette adapter: DC 12V, 200mA Това никога няма да зареди акумулатора, може би само ще го поддържа и то при условие че няма абсолютно никакви консуматори. Зарядните за акумулатор работят на около 14V, 1-5А.
-
И аз това се зачудих. Преди години и аз си играх да ги пиля, но вече ползвам само 100 градусови светодиоди. А ако трябват повече градуси SMD-тата са решението.
-
Първо се слага крушката, после е скобата която държи крушката да не мърда.
-
И какъв беше проблема :25:
-
Вече сме на зимното място Подземния на Пикадили практикер.
-
Щом духа слабо топло, мисля че номера с вода под налягане няма да свърши особена работа. Вътре в тръбичките на самия радиатор има тел навита под формата на спирала. Точно там с годините се събират всичките гадости. Влязат ли веднъж се заклещват там. Няколко снимки за ориентация: Самото радиаторче: Пластмасата отгоре може да се махне като се разтворят металните зъбчета. Така изглежда радиаторчето след като се отвори. Вижда се как самите тръбички вътре са пълни с кви ли не гадости. Все едно е карана с кал, а не антифриз. Първоначално с един накрайник към чешмата пусках водата с налягането което е до всяка напълно отворена чешма. Повечето тръбички се отпушиха и излязоха много боклуци. Но имаше няколко тръбички, които не минаваше нищо, все едно съм спрял крана. От никъде не излизаше вода. За това реших да изкарам спираловидната тел. Самата тел се изкарва много трудно, разтяга се, и е спекла от котлен камък. По време на ваденето на всякъде хвърчеше наслоен котлен камък. А за самото вадене използвах закривена спица от колело, понеже обикновената тел не вършеше работа. Ето какво представлява самата спирала: След като изкарах всички спирали и ги вкарах обратно радиаторчето изглеждаше така: След това го залепих с топло и маслоустойчив силикон. Задължително го пробвах на 1,5 бара налягане. Последва поставянето му в колата и така вече карам към 2 или повече години. Та ако пуснеш вода под налягане ще се отпушат най - слабо запушените тръбички и налягането ще минава от там, и няма да отпуши останалите. Ще имаш само временен ефект, като колата няма да топли както е като ново. И след време най - вероятно пак ще се запуши. Моето преди интервенцията беше толкова запушено, че на 1-ва степен едвам се усещаше, а като стигнах до радиаторчето при загряла кола спокойно си държах ръката върху него. Сега го пускам само на 1-ва степен защото на другите става сауна в колата, а радиаторчето забрави да го пипнеш при загряла кола. От тук вече сам решаваш как да постъпиш със твоето.
-
Най - вероятно е запушено радиаторчето на парното в купето.
-
Мда, всичко беше супер, като изключим мега калната локва в началото на поляната, която изцапа не една или две джанти, но след една чаша всичко се оправи. Снимките от моя апарат И аз съм съгласен, че трябва да се повтори И специален поздрав за лицето с вилицата в бирата: с тази песничка: