Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

bntc

Потребители
  • Мнения

    53
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно bntc

  • Ранг
    избила ръжда

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra F z16se
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Последни посетители

158 профилни разглеждания
  1. Нови амортисьори

    Заради некадърен майстор миналата година смених здрави оригинални предни амортесьори. Оказа се счупена предна пружина. Сега имам амортесьори и чисто нови тампони. Ако си от Пловдив може да се разберем, ако решиш да ги използваш за някаква цена.
  2. Светна лампа с акумулатор

    Другия вариант е http://shop.stelzhamer.com/de/opel-motorsteuergeraet-meriva-1-6-l-benzin-6235229-gm-12214810-neu фабрично рециклиран или http://shop.stelzhamer.com/de/opel/motorsteuergeraete-steuergeraete/opel-motorsteuergeraet-meriva-corsa-c-1-6-l-6235229-gm-12214810-neu нов Аз преди години си взех нов и за сега няма проблеми
  3. Светна лампа с акумулатор

    Стандартния проблем. Тия делфи екута са пълни боклуци. Имало е кофти контакти. Още ли е 500 лв ремонта ?
  4. Ако се появяват когато загрее 99 % е ЕКУ. / за съжаление/
  5. Тракане на рейката

    За съжаление, рейката вече се води извънгабаритен товар и не могат да тия доставят в България. Вчера се мъчих през 3 сайта и навсякъде ми дава тази информация
  6. Тракане на рейката

    Използвайте медна грес за шлиците/ доста е лепкава/. Вече една година нямам проблеми. Другия вариант е http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=126635
  7. На кой колко му харчи Меривата.

    Да това е с климатик.Без него 1л надолу
  8. Модул охлаждане на двигателя

    Проблема е в самото еку, има скъсан пин вътре
  9. Миналата година видях че имам счупена пружина отпред и то съвсем случайно. Сложиха ми някакви втора употреба и стана с 3-4 см по-ниска. Сега смятам да я повдигна с ето тези тампони http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-т...-zafira-kb-1980 , да видя дали ще има ефект. Казаха ми да сложа по два на макферсон. Само не знам къде. Може би някъде отгоре.
  10. На кой колко му харчи Меривата.

    градско 11, извън града 10 .Става въпрос за газ. Двигател z16se
  11. Прекалено твърдо вози?

    И моята вози като каруца . То и отзад окачването е такова /мост/. Поне няма да правим задници
  12. Преди с почистване на стъпковия мотор се оправяше проблема, но сега е заврян и капсулован в дросела и ако след неговото почистване не се оправи проблема, трябва да се смени целия дросел, което си е цифра. Между другото това е третия скъп проблем на меривата, след еку-то и кормилната колона
  13. Дано не се окаже ЕКУ и при теб.
  14. Грешка-1122

    Ако сменяш връзките с медни гел не ти трябва. По принцип ролята му е да обира вибрациите и за охлаждане. Схема не знам дали ще можеш да намериш.
  15. Грешка-1122

    Да, и аз мисля, че вибрациите са по-големия проблем. Но Еку-то се охлажда когато колата се движи, а ако караш градско лятото и вентилатора се включва на първа и втора степен съответно на 96 и 102 градуса, при екуто температурата не знам колко е. Забележи, че се късат връзки от към К страна която е по-близко до главата. Решението е задължително термостат на 82, и лятото задължително на климатик, защото вентилатора работи постоянно /на 1 или втора степен зависи от налягането в компресора на климатика/. Т.е при пуснат климатик, няма значение температурата на антифриза /водата/. Високата температура прецаква и самия двигател /явно не е изчислен на заложената/ сегментите заминават и почва да гори яко масло. Другия вариант е да се изведе принудително включване на вентилатора, но релетата са заврени на такова място, че е истинско предизвикателство да се направи
×