Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

vanko-C.B.

Потребители
  • Мнения

    69
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно vanko-C.B.

  • Ранг
    избила ръжда
  • Рожден ден 11.01.1991

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Corsa B 1.4
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    house_manqk...266
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Габрово
  • Интереси
    Off Rouuud
  1. Колега корсето загряваше през топло време когато спра на светофар или някъде другаде не се включваше перката и нямаше охлаждане , а когато тръгна си връщаше нормалната температура , а за този датчик които е на перката не мога да ти кажа точна цена , нов е към 100 лв. но аз моя го взех от една авто морга за 20 лв пробвах го преди това стана и го взех , но на всякъде цената е различна зависи и леко от пазарлък
  2. Колега и моето Corse взе да минава 97 градуса и се оказа датчика на перката зад радиатора , изгорял перката не се върти когато се стигнат определени градуси , и загрява няма охлаждане като стоиш на 1 място , смених датчика и сега като стоя на 1 място перката си се включва и си охлажда моторчето :3:
  3. проблем с раждата

    Става и с преобразовател за ръжда Вюрт , изшкурква се ръждата и след това с вюрт мястото се запечатва и не излиза повече ръжда :eusa_whistle:
  4. Нано технология

    Здрасти колега можеш ли да ми кажеш от къде и как мога да си закупя тази добавка за двигател :drive: защото в сайта видях рекламката но не видях къде пише как се поръчва :drinking:
  5. Вадиш ножче, от макетно ножче и го исползваш като шпатула за да премахнеш стария стикер да земем ли да барнем 1 тема за това как наи-бързо и наи-лесно се махат стари лепенки :beer: със снимки за показно
  6. Аз моите си ги махам с ножче от макетно ножче става лесно и бързо
  7. Автобоядисване

    На мене пък в Габрово за боядисване на преден капак предни 2 калника и четирите врати до лаисната (до средата) ми искаха 280 лв , качество...бива :dance: .Става въпрос за Борса Б
  8. Автобоядисване

    На мене пък в Габрово за боядисване на преден капак предни 2 калника и четирите врати до лаисната (до средата) ми искаха 280 лв , качество...бива :dance: .Става въпрос за Борса Б
  9. Кои от къде е?

    Габрово :drive: :dancing:
  10. Проблеми с оборотите

    А на каква цена е този стъпков мотор защото и моя е за смяна
  11. Каква беше първата ви кола?

    Ем колеги моята първа колца бе Lada Niva 1600 след това минах на Ford Fiesta 96 год.1.3 двг. и сега съм си с Opel Korsaj 1.4 двг. ... страхотна машинария вози 100 пъти по добре и по удобно от форда а с нивата нема за какво да го сравнявам ето малко снимки .А след време мисля да мина на Опел Астричка седанче
  12. Как се сменя пистов ремък ?

    Я доуточни кои беше пистовия ремък че несъм много на ясно с нещата ако е този които задвижва генератора и т.н знам как е сменял съм го а за другия трябва да развиеш оптегателната ролка маи нещо такова беше абе има 1 ролка трябва да видиш развива ли се какво се прави и ако се справиш с нея ще извадиш ремъка но после трябва да следиш каде е отбелязан ремъка да ме прескочи зъб или някъф друг проблем абее сложна работа по добре ходи на маистор
  13. Избива масло от капачката -МНОГО!!!

    Колега виш как са ти свещите дали са омаслени така ще разбереш кое бутало как ти работи а също така пробваи с някоя добавка за масло може и да помогне
  14. Проблем с волана

    Да не би да си бил на лед че да завиваш лесно , маитапче ммм колега незнам какво може да е дано да откриеш този проблем и да си го оправиш
  15. Проблем, много влага в купето

    Колеги маиче набарах проблема и си мисля че се справих с него случаино един фр. от село ми подхвърли идеята че водата може да влиза от мен самият и ас така си го обеснявам защото понеже съм с ,,парцалени,, постелки така да ги нарека и когато вън времето е мокро или снежно и като сами мокри обувките или със сняг като вляза вътре в корсето водата от обувките ми влиза надоло през ,,парцалената,, постелка и малко по малко се наслоява в дунапрена под мукета и понеже няма от каде да излезе там си остава , а до такава степен се беше насабрала вода че самия дунапрен джвакаше като се стопли купето а инче си стоеше замръзнал ,и така когато купето се стопли водата от дунапрена се испарява и така се образува досадната влага по прозорците (абе направо вода се стичаше а когато е по студено прозорците вместо отвън замръзваха от вътре и като пусна парното вътре ставаше наводнение ) затова свалих дунапрена изцедих го изсуших го намазах и дъното с грунд еи така , и сега съм си сложил гумени постелки а и вече няколко дена няма и помен от влагата , а проблема може да се смята за решен :idiot: :beer: :a049:
×