Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

hudson

Потребители
  • Мнения

    62
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно hudson

  • Ранг
    избила ръжда
  • Рожден ден 30.04.1975

Previous Fields

  • Автомобил
    Zafira A Y20DTH, Astra F TC4EE1
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Пазарджик
  1. Напълно възможно е - разликата X20DTH и Y22DTR като карантии е само във биелите и коляновия вал. Даже последните Y20DTH е трудно да ги различиш от Y22DTR, ако не се загледаш в турбината.
  2. Много запотени стъкла

    Проверете си дали ви работи клапата за рециркулация на въздуха в купето. Общ проблем при зафира А и астра Г е блокирането му в някое крайно положение. А ако клапата е спряла притока на свеж въздух в колата, резултата е изпотени стъкла.
  3. Или вадиш бушона на АБС или си купуваш бутон за изключване на ТС и си го монтираш.
  4. Офф-топик Vol.2

    Те че ще свършат работа, ще свършат - въпроса е на каква цена. Сигурен ли си за местата в реното? Защото ако е сценик, те са като зафирата 6+1 и като се вдигнат допълнителните седалки, остава място точно за един куфар и то изправен. Метни ми подробности на лично ако не ти е проблем.
  5. Офф-топик Vol.2

    Питане към колегите от Варна: За периода от 7 до 16 септември ми трябва кола под наем която да е 8+1 места и да може да се наеме от Варна и да се върне на летище София. Всякакви препоръки за рент а кар фирма ще са ми от полза...
  6. ВОЛАН НА АСТРА Г

    След като не си прочел какво съм ти написал по-горе, повтарям: Трябва ти волан с копчета и ролката с лентовия кабел Ето ти и снимка за да знаеш приблизително какво да търсиш:
  7. ВОЛАН НА АСТРА Г

    Възглавницата се прехвърля без проблем. Трябва ти волан с копчета и ролката с лентовия кабел от донор. Дори да не е окабелена твоята кола, не е проблем, защото са само 3 проводника до радиото.
  8. Покупа на Астра Г

    Течовете от нафта при този двигател са от авансовия клапан на ГНП-то. Просмуквайки се между кабелите и гофрираната им изолация стига до ЕКУ-то и ако дълго време не се обърне внимание на този проблем стигаме до момента в който си търсим ново ЕКУ. За съжаление въпросния клапан е само оригинален на денсо и се намира на цени от 250 до 300лв. Със сигурност по-големия акумулатор не е причина за високи обороти на празен ход.
  9. Климатроник Вектра б

    Още веднъж ти казвам и се надявам този път да разбереш, че съпротивлението (или термичния предпазител) няма отношение към определянето на скорстта на перката!!! Ако не ми вярваш, отрежи проводниците които излизат от него, вържи ги накъсо и ще видиш че перките си работят. Просто съпротивлението се шунтира когато перките са свързани последователно (бавна скорост), а включено във веригата когато перките са свързани паралелно (бърза скорост).
  10. Климатроник Вектра б

    Както казах по-горе, скоростите се определят от релетата в кутията до акумулатора - съпротивлението е вид термичен предпазител и няма отношение към скоростите на перките. Пресостата или двата пресостата са за да не включи компресора при ниско налягане не фреона и да изключат компресора при достигане на прекалено високо налягане. А една от причините за високото налягане е пониженото топлоодаване на радиатора вследствие на малък въздушен поток - тоест, пак опираме до перките.
  11. Климатроник Вектра б

    Проверете си термо съпротивлението на вътрешната перка, навира се на едно от ребрата и. Независимо дали от повишена температура на двигателя или при пуснат климатик, перките на вектра Б ВИНАГИ работят и двете заедно. Когато се включва само едната или тръгват и двете, но след това едната изключа, със сигурност говори за проблем във веригите им. Чрез релетата в кутията до акумулатора се управляват и скоростите им: първа(около 95°) - перките се включват последователно, втора(около 105°) - перките се включват паралелно.
  12. данък върху МПС

    Не знам как е във Варна, но тук в Пазарджик даваш талона на колата от Германия/Италия или от където е внесена на гишето ти след малко и го връщат заедно със портокол за преглед, където са попълнили: номера на рама и двигател, първа регистрация, кубатура, мощност, брой места цвят и т.н. С този документ на канала, полицая въвежда на ръка корекции ако има такива и после съответно това се пише в талона. Така че, ако искаш да ти се пише 100 к.с. в талона, трябва да имаш човек в КАТ, а не да даваш пари на тези които попълват документите на неграмотните... Освен това, мога да ти кажа, че тези близо 200 лв отгоре си струва да се дадат за данък, спрямо 100 коня на същата кола с 1,6 мотор. А не да се кръстиш преди всяко изпреварване и разхода на гориво ще е същия като на 1,8 мотора. Удоволствието от шофирането е нещо за което си струва да се плаща - лично мое мнение.
  13. Може ли да сложа джанти 15" ??

    Ако колата се "спъваше" от 10-20кг повече, то ако се качат двама човека по 80 кила, не би трябвало да тръгне изобщо Разлика в ускорението ще има ако сложиш по-голям диаметър (обиколка) на гума+джанта. Елементарна физика. Има добри калкулатори за изчисление на диаметри при смяна на размера на джантите. Например този. За 155/80 R13 излиза че най-близкия размер е 185/55 R15. Разлика в диаметъра + 6мм, показание на километража при движение със 100км/ч - 99км/ч. Но, както може би знаеш, почти винаги едно е за сметка на друго. В този случай намаляваш комфорта на возене, но пък подобряваш стабилността на колата.
  14. За и против газова уредба?

    Не е казал марката за да не прави реклама, но е казал цената - 1400 лв. При положение че на фобоса цената е около 800-900 лв... Но от личен опит мога да ти кажа, че фобоса не отстъпва почти по нищо на прехваленото БРЦ. Най-малкото по софтуерна поддръжка - имаш проблем с напасването към определен мотор - обаждаш се на производителя и до седмица имаш решение. А при брц ако си късметлия до 1-2 месеца може и да получиш отговор.
  15. За и против газова уредба?

    Мне, казва го човек, който кара бензинка с газ, после си взе друга бензинка и я кара без газ и накрая си взе дизел. Всеки сам си решава, но аз съм минал през всичките горива и на мен турбо дизела най ми пасва и като вървеж и като разход.
×