Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

begemot

Потребители
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно begemot

  • Ранг
    нов внос

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Frontera 92
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Разбрах какво е, дори и го разгледах
  2. Някой може ли да каже, какво са, и за какво служат дистрибутурната капачка и палеца?
  3. Благодаря на всички за предложенията и отделеното време! Като пристигнах днес на работа (от къщи е бързо и карах половината път на бензин) и пипнах изпарителя - беше врял. Също така забелязах, че и на бензин май има подобен ефект(падане на оборотите под 900 в определен етап от пътуването) но доста по-малко изразен, така че проблема ще да не е в газовата. Започнах да подозирам системата за поддържане на обороти на празен ход; например някой датчик при достигане на дадена температура да се обърква и да подава грешна информация. По принцип съм забелязал, че оборотите се връщат относително непредвидимо(макар и да не ми пречи това). Ту плавно, ту бързо но стабилно, ту бързо с падане под 900 оборота. Нищо чудно и ЕКУ да се побърква заради смесената работа на двигателя на газ и на бензин. Интересно е, как една смяна на въздуховод и запушване на някоя друга дупка, промениха тотално колата. Преди дълго въртях за да запаля, гаснеше първоначално няколко пъти, хич не държеше обороти, огромен разход и др. Сега, почти пушка.
  4. Супер, благодаря за идеите. За ключа, ако правилно разбирам, може да е в автоматичен режим и ръчен. Сутрин паля в ръчен режим. Има ли лесен начин да се провери, дали нагревателя на изпарителя работи правилно? А за парното дали е пуснато - не е. Това може ли да има някакъв ефект в случая? Само да се похваля; след като запуших дупките по пътя на газта, сега имам чувството, че не харча газ въобще! Стрелката си седи до 1-цата и едвам мърда надолу. Много съм доволен.
  5. Това само сутрин, явно като е по студено. Паля си на бензин като човек, чакам известно време. Минавам на газ. Давам газ, връща обороти нормално. Тръгвам, пак връща нормално. След определени метри, няколко пъти падат рязко и като съвсем позагрее, всичко е ОК. Просто ми е странно. Иначе газовата е обикновена и като цяло се радвам на този факт. Като видях как са я слагали, ако беше инжекцион, кой знае какво щяха да натворят по двигателя. Обикновената газова поне се намесва доста скромно в самия двигател.
  6. Като цяло си реших основните проблеми с газовата. Както лично се убедих, газаджиите са карали през просото докато са слагали газовата. Имаше такива дупки при въздушния филтър (там където влиза газта), че се учудвам, как някаква газ, е стигало до двигателя. Това обяснява и разхора 25/100. Сега вече държи стабилно обороти, с едно малко изключение. Паля сутрин, всичко е ОК, тръгвам, пак е ОК. Минавам определено разстояние (изглежда, че това разстояние е константа) и тогава няколко пъи оборотите падат рязко. Загасна ли, няма палене. Не успее ли да загасне, се оправя и всичко е наред. Това наистина ме разбива и не мога да схвана какъв е проблема, ако има такъв.
  7. Бял списък

    Айде де хора. Кажете още някой добър сервиза, където да разбират от Опели в София. Само 2 предложения за цяла София! Толкова ли е зле положението! Споменава се Владо "Мантата" но явно е доста апокрифна работа, защото никой не дава адреси или телефони. Аз вече съм наплашен човек и не вярвам много. Препоръчаха ми в един магазин сервиз Юве, за който такива неща прочетох след това, че ми побеля косата. Няма черен списък дето да го няма. Айде, софиянците - по активно в мненията. Съжелявам, че не давам предложение в случая, но просто не знам от къде да тръгна.
  8. Благодаря за помоща. Бях се отказал от търсене на части за Фронтерата но най-накрая отпуших при магазин Олимпия на Семинарията. Там всички части ми предложиха, като дори ми дават да избирам между евтини турски и оригинални. Както и да е. Ходя на ремонт при едни момчета на Камбаните - Пит Стоп. Колата по принцип там са я водили затова и аз реших там да ходя. Свестни момчета са, но ме предупредиха, че не са силни в Опели. Сега обаче ме разочароваха. Няколко месеца ме държаха в неведение под предлог, че ми търсят части. Всяка седмица им се обаждах за информация и след много време, след като пак аз им се обадих, ми казаха, че са се отказали да търсят части и не им се занимавало. Работата е смешна, защото аз точно за 1 час намерих всички необходими части а това не ми е работата. Реших да сменям майстори. Дайте предложение за сервиз в София (ще е хубаво да е в частта на София, където е Младост), където са силни в Опели и да са коректни? Предпочитам ако трябва да е по-скъпо, но да ми свършат работа. Изключвам официалния сервиз на Опел, защото за смяна на два тампона на преден мост ми поискаха 400лв, което ми се стори твърде много. Потърсих за такива теми и намерих само една, в която се споменава за човек на име - Владо Мантата в студентски град. Чували ли сте за него и дали сте доволни от услугите му, ако сте ги ползвали? Ако не дайте други идеи? Благодаря предварително.
  9. Engine Fault Codes

    Благодаря на всички за съветите! Инче успях да прочета кодовете за грешки от ЕКУ-то. След дълго дирене, намерих буксата под капака близо до десния фар (гледано по посокоа на движението). Грешките които прочетох са 31 и 38. 31 - нормална грешка, отчитаща факта, че не се върти коляновия вал. Дамек, колата не е в движение. Това ще да е причината жълтата контролна лампа винаги да свети при контакт, преди да се запали колата. 38 - (не знам защо, но подозирах, че е свързана с това) датчик за кислород - ниско напрежение. Между другото, грешката май се е записала при по високи обороти, като настъпих газта повечко. Пише, че грешката е свързана със бедна горивна смес (weak mixture). Като се има превид, че съм на газ, това може би би обяснило нещата. Подозирам въздуховода, за който съм писал в друга тема.
  10. Да не повярвш, наистина има какво ли не. Дори има въздуховоди, но са за 2.2 двигател. Аз съм 2.0. Но, това ми дава надежда. Има дори покривала за резервна гума с надпис "Фронтера" В БГ обикновено покривало забрави да намериш.
  11. Аз вече започнах да се притеснявам. За Фронтера части почти не мога да намеря. Само официалния представител на Опел ми предложи капачка за мигач за някакваи си 100 лв. Наложи ми се да им откажа. Маркуча за въздух от филтъра към двигателя ми е увит като франкенщайн, защото такава част официално не съществува (а да в магазина на Опел май предложиха такава част за някакви си 500лв. Няма да ви казвам, че пак ми се наложи да откажа).
  12. Engine Fault Codes

    Да не пускам друга тема: Има ли си специален термин за маркуча който свързва въздушния филтър със двигателя. На английски е "Air intake duct". Трябва да си търся нов, пък никаде по българските каталози нищо не мога да намеря. Може би не търся под правилното име?
  13. Engine Fault Codes

    Супер, благодаря. Аз си мислех, че е някъде под предния капак. А изводите означени ли са? В руски сайт http://opelmoscow.ru/FAQ/Diag.htm пишеше, че трябва да се затворят изводи АВ за четене на грешки. По диаграмите това се падат изводите 1 и 2 долу в ляво (зависи как е разположена тази букса). Дано не бъркам.
  14. Engine Fault Codes

    Някой може ли да каже, къде се намира на Фронтерата буксата с изводите за четене на кодове за грешки? Ако има и някоя снимка как изглежда.
×