Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

cecko06

Потребители
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно cecko06

  • Ранг
    нов внос
  • Рожден ден 19.09.1987

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Vectra B X20XEV '96
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Перник
  1. Дърпа наляво

    Здравейте, дайте идея от какво може да е? При равен път или наклонен леко надясно се движи направо, дори и като пусна волана, но при наклон наляво трябва да държа волана леко надясно, за да се движи направо.
  2. Проблем с ламбда сондата

    След малка донастройка на газовата и още 50-60км каране, всичко се оправи .
  3. Здравейте, имам проблем с Ламбдата. С оп-ком на празен ход показва 20mV, при форсиране над 2000об, показва малко над 4,100mV. Това го гледах на бензин и на газ. Проблема се появи вчера, когато смених дюзите на газовата рейка. Някакви идеи от какво може да е? Струва ми се, че нещо съм размърдал, но незнам какво. Или има нещо запушено? Защото покарах на бензин няколко мин на високи обороти и в началото не вървеше, но после си тръгна както трябва и всичко се оправи. Чека спря да свети. Но 4-5км след като заредих газ, отново се появи същия проблем. Само, че сега колата си върви екстра.
  4. Въпрос за охл. с-ма

    Почистих резбите и намазах със силикон, после ги стегнах яко датчиците и се надявам да няма проблеми вече
  5. С ГИ Бигаз - смесено между 8 и 10 на сто, зависи от тежеста на десния ми крак, като може и повече да стигне
  6. Въпрос за охл. с-ма

    Благодаря за отговора. Явно напролет догодина ще падне голямо разглобяване покрай смяна на ремъци и ролки .
  7. Въпрос за охл. с-ма

    Имам един друг въпрос. Пред месец и нещо свалях бронята и хванах от къде тече антифриза - оказа се че е от двата датчика на радиатора за перките. Тогава ги свалих и смених семерингите. После ги стегнах яко и около 1-2 седмици не се загуби и грам от антифриза, но после забелязах лека загуба, която се увеличава бавно. Скоро трябваше пак да свалям бронята и се видя отново теч от същото място. Видя се при поистинал двигател, както и първия път. Защо се получава така? Някакви идеи? Тия дни ще трябва пак да свалям бронята за други неща и пак ще ги стегна.
  8. Предни спирачки

    Знам че звучи несериозно, но да напиша при мен как се оправи Имах същия проблем, само че 90 до 70. И понеже рядко позвах спирачки, реших да направя обратното - колкото може по-често, и от висока скорост с постепенно, но непрекъсннато натискане... и някак си се оправи
  9. Въпрос за охл. с-ма

    Малко развитие по темата. Теча на охл. течност се оказа, че отново е от датчиците за перките на радиатора. Преди 1,5год. беше същото... И се видя след като се поохлади двигателя. И незнам дали е проблем, но като отвори термостата ок. 1мин. след това почна да се вдига рязко нивото на антифриза. При студен двигател няма мехурчета в казанчето и течността не мърда. Дали наистина може да е запушен маркуча след радиатора? И ако е, как е възможно?
  10. Въпрос за охл. с-ма

    На таблото показва точно, защото като отвори термостата се вижда че като вдигне 92° температурата пада до 80 и малко. А на вент. за климатика работи само едната степен и беше заяла перката нещо, но с малко ръчна сила се очрави. Иначе климатика не го използвам.
  11. Въпрос за охл. с-ма

    Това което каза е. Свързах минуса на кафявия кабел и тръгна. Иначе на този за водния радиатор има 3 кабела, които са червен, черен и кафяв. А за другото, което писах, при студен двигател не става нищо. А при 90°+ знам че прави налягане, но не мисля, че е нормално да го прави при отворена капачка.
  12. Въпрос за охл. с-ма

    Благодаря за отговора. Стана, и работят 2те степени, а на този за климатика само 1. Сега остава да видя вариянтите от които може да вкарва въздух, за да прави такова налягане.
  13. Въпрос за охл. с-ма

    Здравейте колеги, може ли някой да ми каже защо когато отворя капачката (при поистинал двигател) и после запаля - антифриза почва да се покачва и после извира (държах около 2000-2500об/мин и направо си прави фонтан)? Радиатора и термостата(к-кт Coalsat май беше, произв. на VERNET) са сменени преди 1г. и 6м. На извънградско при голямо натоварване държи около 100°. И друго. Перката на климатика изобщо не сработва като я вържа към акумулатора директно (може би не я свързвам правилно?), а другата перка,на водния, работи на една степен (незнам коя, но се включва само когато вдигне над 100гр.), а на другата степен ми дава накъсо. Подавам минус на средния кабел на буксата, а + на един от двата края. Така ли е правилно? Също, преди няколко месеца се наложи да долея голямо количество вода, защото бях изгубил капачата и предполагам, че уплътнението на водната помпа е заминало. Може ли да се смени само него?
  14. Избор на Вектра Б 1,8; 16 V

    Според мен се насочи към друга обява, но пак от частно лице. Ако искаш работещ климатик, не се захващай с тази, а си намери такава с работещ в момента, макар че и това не е гаранция. Също написа и за гумите, т.е. ти трябват 4 летни и 4 зимни - хубави ще ти се хванат около 800лв+. Останалото си го написал.
  15. Снежна тема :)

    Снимки от първия сняг
×