Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

droopy

Потребители
  • Мнения

    86
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно droopy

  • Ранг
    - - - фотографче - - -
  • Рожден ден 14.08.1983

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra J A17DTR
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    g.kolov
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    312114399

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София
  • Интереси
    Фотография, Графичен дизайн, неФанатизиран фен на марката :)

Последни посетители

149 профилни разглеждания
  1. Здравейте, видях темата за мултимедията. Дали вече сте поставили някаква мултимедия от типа с андроид и др. Аз също се искам да поставя мултимедия с андроид заради повечето възмножност, които има, но не мога да избера коя точно и дали ще пасне.Поздрави.

  2. GPS и Мултимедия за Astra J (2010+)

    Здравейте колеги! От доста време се чудя дали мога да си направя подобен подарък за колата. Все по-често ми се налага да пътувам и да разговарям по телефона, което наложи да помисля за bluetooth модул. Тъй като съм педант .. искам модула да е максимално интегриран с оригиналните контроли. Най-доброто, което намерих по темата е това: Уви не е малко цифра, но за разлика от ретрофитване на оригиналният bluetooth тук има няколко нови екстри, които предвид идентичната цена си струват. Предвид ценовия диапазон обаче започнах да се заглеждам по OEM навигациите, които освен такъв модул предлагат и много други екстри - камера за задно виждане, навигация, мултимедия и т.н. Например за Инсигния намерих това, което ако ставаше за моята астра вече щеше да пътува към БГ. http://www.aliexpress.com/item/New-Arrival.../693176010.html Пиша тук евентуално ако имате подобни идеи съответно информация относно тези мултимедии - предимства/недостатъци. Мен лично ме дразнят интерфейсите им .. Попадали ли сте на нещо, което да е интегрирано добре с фабричните бутони и същевременно не се налага да получите нервно разстройство при вида на интерфейса ?
  3. Реален разход на Астра J

    Евала за детайлното инфо за разхода! Аз в началото си правех статистика на телефона, но в един момент App'а който ползвах оплеска нещата и от тогава за мен нещата са ясни: CDTi 1.7 (125) при мен - шофьор 100 кила (не рапара) Градско - предимно сам като пътник Без много трафик - 6,5 Софийски трафик - 7,2 Задръствания - 8,5 Извънградско - средно общо 3ма човека С цел икономия - 4,8 Нормално каране - 5,4 Ако бързам - 7,2 Над 3000км София-Залцбург-Прага-София с 4 човека климатроник и натъпкан багажник на темпомат на 120-130 (според законите) разхода ми беше 6.1 В началото като взех колата исках да видя колко най-малко мога постигна (сам без багаж и резервоар на 1/2) резултатът 4.3 и изнервен и до безбожие уморен. Тогава се зарекох никога повече!!! Освен разработването и познаването на автомобила е от съществено значение и какъв е трафика. Преди месец и нещо с пълен резервоар, климатроник, средна скорост 83км/ч, аз + 1 и багажник на пълен на 80% без да гоня разход постигнах 4.3. Това определено ме изненада, но нямаше да е възможно при равни други условия ако тафика беше различен. Манталитета, пътищата и горивата ни ни качват доста разходите за път. 6.1 в чужбина нямаше да е такъв ако бях навъртял същите километри в БГ. Доста по-спокойно се шофира дори при по-скоростните им пътища на съседите.
  4. Aз имам идентичен проблем с левия .. а съм със Sport ... реално трябва да са еднакви. Все се каня да ида преди да ми изтече гаранцията, но при мен ту има проблем ту не .. и ми писна като ида в сервиза да ми казват - ма аз нищо не чувам. Не виждам проблем ..
  5. Bluetooth

    Я, това е много полезно! Сподели резултата след като го монтираш ;)
  6. Впечатления от Astra J

    Makpoc, едва ли някой ще се навие да замени стопове. Освен ако не си платиш прескъпо, защото до момента опита ми показва, че всичко като аксесоар или част е .. неприятна сума във финикийски знаци. beos на този компютърно генериран цвят на колата и стопове не личи особено добре. Когато обаче видиш нормалните и тъмните стопове - особено на по-светла кола разликата е осезаема. Дори на черна пак личи Незатъмнени: Затъмнени:
  7. Впечатления от Astra J

    Makpoc благодаря за изчерпателния отговор. Смятам, че ще е много полезен за хора, хора които се чудят какво точно представлява тази система. Може би неправилно съм се изразил като намесих двигателя /той на практика си е един и същ/. Интересуваше ме в детайли какво се случва с настройките на Normal и Tour спрямо Sport. T.e. на какви промени в настойките се дължи осезаемата динамика /каква е разлика та във впръскване, сгъстяване ... и т.н./. Особено интересно ми е тъй като не забелязвам осезаема разлика между разхода на гориво. А логически би трябвало да има .. все пак в единия случай /Sport/ колата се държи много по-динамично, a в другия /Tour/ дори да смачкам педала реакцията е мудна. При мен от настройките мога да избера какво да се активира когато Sport режима е активен - усилие на волана, по-твърда настройка на амортисьорите, по-бърза реакция на двигателя спрямо педала на газта, осветление на таблото. В София много често се улавям, че най-практично е да карам с включена само настройката за "по-бърза реакция на двигателя спрямо педала на газта". Бързи и резки маневри са по-лесно реализируеми, а в същото време не се налага да се подлагаш на БГ пътищата в по-спортно окачване. mit не знам твоя дилър, но този от който аз взех колата - всичко прави Принципно всеки който се занимава с затъмняване на стъкла има понятие от затъмняване на стопове. Не знам в твоя район какви фирми има. За мен крайният резултат е този който винаги е от значение .. а тази интервенция по мое мнение много ще ти допадне при вида на резултата
  8. Впечатления от Astra J

    Хе хе .. браво браво .. много лачени !!! Много обичам да гледам снимки на хубави коли с мераклии собственици .. Milosh, кога я взе. Питам с оглед на това дали си получил БГ карта с навигацията? mit, подозирам, че няма да ти се занимава да правиш каквото и да било по новата колица, но след като видях твоя цвят със затъмнени стопове .... :icon_tongue: .. разкошен контраст се получава м/у тях и боята. Едва ли ще е скъпо и 100% няма отношение по гаранцията ако ги затъмниш :icon_smile: Аз както винаги избухвам с мега нестандартни въпроси. Ако някой е срещал някъде /въпреки, че претърсих нета/ или случайно ако Swing отново намине покрай темата .. много ми е интересно какво точно се случва с настойките на двигателя при Normal, Tour и Sport? Normal и Tour сякаш са много подобни на педала, но въпреки това /може и да си внушавам/ има някаква минимална разлика. Питам с оглед на няколко аспекта - икономия, подобаващо оптимално превключване на предавките при различните режими.
  9. Впечатления от Astra J

    Към новите попълнения с Astra J имам едно предложение. Предполагам, че на целия форум ще е интересно да направите по едно представяне. Няколко снимки, опис на любимите, избраните екстри, двигател и какво ви е подтикнало да изберете именно този автомобил - следователно какво ви и не ви харесва след навъртяните километри. Е вярно, че ще трябва да отделите малко време, но ще сте много полезни на колегите, който се чудят дали да си купят този автомобил. Искаше ми се, когато аз избирах моята да имаше повече отзивчиви хора, който да ми споделят от личен опит. @Foz имаш лично @Milosh нямам нищо против стига да се съберем малко повечко желаещи. Не веднъж съм си пил кафето сам по бензиностанциите или едва сме се събирали за белот. Принципно след 18:30 всеки делник съм на линия стига да не съм предупреден от днес за утре
  10. Впечатления от Astra J

    100 часа търсех статията. Това може да има нещо общо с разхода, който колегата Foz отчита като недостижим. Моделна година 2011г. има някакви модернизации спрямо 2010г. Искам обаче да подчертая, че когато взех колата разхода беше доста завишен. Отчитам го предимно на това, че не бях свикнал с колата. На мен ми се губи момента на разработване. Не съм усетил нещо осезателно освен леко намаляване на разхода, но е субективно, защото с карането постепенно мених стила за да стигна до момент вкойто и аз и колата е доволна. В момента на Tour я разтъпквам из София и успявам да превключвам дори преди SHIF индикатора да се покаже /на около 1700 оборота/. За срещи в София не сте казали не сме се събрали. А към mit специално ще имам грижата, когато имам ходене към Южна България да се обаждам за да пием по нещо! Личният ми опит показа, че софиянци явно са прекалено ангажирани и имам повече изпити бири с колеги от Пловдив, Варна, Сливен, Монтана отколкото в София :drinkin: @Foz, човече ти беше с 2.0 CDTi нали ? Някой ден трябва да повозиш .. особено ако го чипнеш Мощността никога не стига, защото се свиква с нея, колкото и да е тя. Поздравления още веднъж за добрия избор ;) Аз също се оглеждам за "чип", но или ще е при оторизиран дилър /за да имам гаранция/ или ще е при EDS. За тях специално, колкото хора питам на тема опелски дизел толкова тяхното име чувам. За сега обаче не виждам практическа нужда все още не съм се наиграл и със сегашните възможности. Въпреки, че подобни не ме оставят без да си помечтая П.С. Да ни е честито новото OPC! Доста хора ще останат в захлас от добре свършената работа
  11. Впечатления от Astra J

    Полезна екстра е компютъра. Макар, че на моменти го хващам в лъжа. И до днес за мен най-точния метод за разход си остава на бензиноколонката. Аз останах неприятно изненадан в друго естество. Поизлъгаха ме, че ако си поръчам фабричната аларма ще мога при зключване да се прибират и огледалата - уви не може. Още ме е яд за недомислицата на Опел за вдигането на стъклата. Искам като заключа колата, колата да е заключена! Прозорците да са вдигнати, а огледалата прибрани /стана вече ясно, че това не се предлага/. От какъв зор трябва да държа бутона за заключване докато не светнат мигачите? Вярно, че колата е хубава, но всеки път да я гледам докато я заключвам и да следя дали стъклата са вдигнали?!?! Ако не беше по-логичния метод нямаше толкова много аларми да действат именно както очаквах да е и при тази - еднократно натискане на бутона вдига прозорците и заключва колата. Двукратно активира алармата и точка. "По този начин ще можеш да си отваряш и затваряш стъклата дистанционно до желан от теб момент" Че кой иска заключения му автомобил да е с 1/2, не нека бъде 1/3 .. не нека са 2 пръста отворени прозорци. Почти не возя хора, особено отзад. Заради тази недомислица колата беше нощувала с свален десен заден прозорец. От тогава отварянето на задните прозорци са забранена екстра в колата ми. Аз не съм падар, а думата заключен автомобил за мен значи само едно - заключен автомобил. Foz, много дилъри предлагат отключване на подобни екстри с обещание гаранцията да не се нарушава. Има дори дилъри, който правят чип тунинг без да пада гаранцията, но от това което разбирам гаранцията не пада само при тях. Всички останали не признават подобна намеса, а извършилия процедурата дилър си носи отговорност и риск, който в повечето случаи е минимален. Поправете ме ако съм с невярна информация - това стигна до мен като такава.
  12. Новини за новата Astra J

    Седалкитеее ... седалките .... :icon_tongue: :knee: Както и останалата част от интерьора! Още едно доказателство, че вниманието към детайла винаги бива възнаградено с това, че няма как да не привлече вниманието. Хром .. линии .. седалки .. шевове Мога само да се радвам, на хората потъркващи ръце чакайки нетърпеливо да излезе в ценовите листи :D
  13. Впечатления от Astra J

    drianov, именно без да се заяждам от толкова много параметри, които изброи забрави най-важния, който радва повечето ползватели на дизелови автомобили. Въртящия момент. Усещането е много приятно и ако идваш от атмосферен двигател разликата в усещането е осезаема и много приятна. Ако четеш не между редовете ще си забелязал, че и аз и mit сме споменали предните си возила и за сравнение с тях колата действително е самолет. Тук не става дума /ако не се лъжа/ за мнение за "бегачки", а обективно за ежедневни автомобили. Който си е взел колата да прави от 0-100 ще си хареса не само друг двигател, а дори и друга марка. Моето е най-хубаво за мен, защото за парите с които съм се разделил съм получил най-добро съотношение цена-екстри-поддръжка-вървеж, ;) За същите пари можех да взема бензин 180 коня със същите екстри. А ако някой купува кола само по данни и там ще остане много неприятно изненадан и от разхода и от вървежа. Пък и тук ставаше дума за усещане, но явно не се е разбрало от думите на мен и споделилите колеги. Колко по-мощни коли? М'кa стига ли или просто не говорим за еднакво предназначение на автомобила ... Не търси под вола теле. Едва ли си очаквал още с кликването на линка на темата да бъдеш омаян от вървежа на кола тон и половина с двигател 1.7 CDTi. Купих си нов дизелов Опел не за да съм пръв на светофара, а за да ми е евтин и спокоен живота след това. Мога да карам и икономично и бързо ако съм тръгнал на разстояние по-дълго от съседния светофар. Предполагам, че и повечето колеги, който са собственици на този автомобил са с тази нагласа и не са останали "заблудени" в представите си както описваш себе си. Иначе сумата, която всеки е отделил за тази ще стигне за една прилична бегачка . Благодаря на Swing , който отговори на един много важен въпрос, който може да е само от полза при избора. Ако това го знаех преди покупка щях да си взема 110'те коня. За разликата в цената при условие, че няма техническа разлика с Чип колата ще стане по-пъргава /ако е необходимо/ от по-скъпия двигател ;) Пловдив-София, 135км/ч на темпомат с добавка за гориво = а колкото за бързото, за да не съм "гол" на думи, ако Icemann се появи нека сподели за колко време се взима разстоянието Варна-София
  14. Впечатления от Astra J

    Цяло лято .. ами къде да ходя 20 000 не се правят от седене пред телевизора Уви не съм имал път към твоя район иначе съм много надъхан да се видя с колеги!!! Радвам се, че избра дизеловия вариант и още повече се радвам, че си доволен от избора. Поздравявам те и за избора на цвят! Определено един от най-любимите ми! Всъщност именно червения и твоя са единствените, който бих поръчал Колкото до добавката, определено зимата ще е момента в който ще усетиш най-голяма полза от нея. От студено тракане двигателя звучи като "смазан" и вибрациите изчезват. Отново мога само добри да кажа за нея! Карай я с по-малко ряз първоначално. Дори сега /вече смених 2 пъти маслото/ гледам да не я рязкам докато е студена. Просто ми е толкова мила, че сърце не ми дава да я тормозя. От гумите Фалкен, съм чувал предимно хубави неща. Поне 3-4 дружки са с такива /но летни/ и са много доволни от цената и това, което получават на мокра настилка като поведение. Не знам как са като зимни гуми. Преди 2 дни смених летните гуми и вече щрапам с зимния комплект. Определено зимните са по-меки. Джантите са средна работа. За 150лв /за колкото ги взех/, са много приличен вариант като зимен комплект. Изядоха доста тежести при баланс, но за един сезон не са мръднали, естествено са и доста пазени - от моя страна. Имат лека корозия, която се прояви още първата зима . Ако ще избираш лети джанти препоръчвам ти да се спреш на нещо по-добро, а с металните да изкараш зимата. Болтове няма при нашите коли. Круза, Инсигнията и Астрата /а до колкото знам и за напред/ са с гайки, а не болтове. Имай в предвид, че при HRS джантите, който ползвам за зимни, използването на секретни гайки е невъзможно. Дупките за гайки са толкова малки, че макар гайката да влезе ключа с който се завива не може да влезе и да затегне самата гайка. Тук мога да споделя от личен опит нещо много полезно, което отново ми беше спестено. Секретните гайки за Шавролет Круз са същите като за Астра. Разликата е единствено в цената, а тя е по-приятна ако изберете варианта от Шавролет.
  15. Впечатления от Astra J

    Хе хе хе .. ми въпроса е, че винаги си изряден поне относно този аспект на закона. Въпреки, че това не попречи на катаджия 3 дни след като взех колата да ме спре и да поиска да ми пише акт именно, че не съм си пуснал ксенона и че "това нещо там" не са къси светлини /както било отбелязано в закона/, а габарити Нищо де .. спря ме на 200 метра от дилъра от който взех колата и се отказа виждайки ме, че отивам да викна някой от представителите /за да му разясни обстоятелствата/ се отказа. И преди да имам такава полезна екстра карах с постоянно включени фарове и според мен това е една много прилична предпазна мярка. Въпреки, че в момента видя ли кола без фарове я считам за спряла, а това далеч не е така. Аз явно отдавна не съм навестявал форума и оставам много приятно изненадан от новите попълнения. Много се радвам, че има хора с които мога да си разменя някоя дума за любимия автомобил. Искам да честитя придобивките на Milosh, Foz, kasparovski!!! Милиони безаварийни и само да ви радват и да ви водят само на хубави места създавайки ви незабравими хубави спомени!!! mit, твоя цвят сив ли е или силвър лейк? Да си кажа от сега, че искренно, но добронамерено завиждам на колегите с 2.0 CDTi Не, не е защото не съм доволен от моята, но именно защото съм много доволен, съзнанието ми не може да побере, какъв кеф ще е с по-мощният дизел Към Swing или някой, който е по-наясно бих отправил следния въпрос - каква е разликата м/у 1.7 /110 и 125 коня/, че са сметнали такава разлика в цената заради 15 коня ? С новите колеги, ще се радвам да дискутираме, споделяме опит с любимите возила. За мен лично да видя Astra J на пътя е един малък празник!
×