Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

mladenpenev

Потребители
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно mladenpenev

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Calibra 2.0 1995
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Male
  1. Благодаря, опела е доста запазен, а и аз противно на спортните му дадености, го карам доста кротко.... 136 коня е. Точно това е ,че ако смъкнем малко температурата с нов датчик, не знам дали тези датчици и термостати са свързани и с други неща в системата.... Все пак да се правя на домашен инженер.... Но ако наистина няма проблем, ще сложа един малко по нисък датчик 94 - 90 примерно. В момента опела по спецификация си включва нормално перката на 96градуса и като смъкне на около 92, спира перката. Това го гледам от таблото на колата. Някои казват, че тази сто градусова температура на опелите не е на добре, скапава и огъва много неща в двигателя. Сложих нов радиатор с повече обем за антифриза и сега малко по бързо охлажда.
  2. Здравейте, ето една интересна тема. Знаем че опелите работят на доста висока "работна температура", някои модели повече, други по малко. Казват че 95 - 105 градуса е нормално, така го били проектирали инженерите. Съответно материалите и работните "хлабини" между отделните детайли са конструирани според тези температурни разлики при хладен и горещ двигател. И все пак мислите ли, че тази температура скапва доста бързо частите на двигателя и консумативите му ? Специално за по мощните опели температурата винаги е при високите градуси... За сравнение много други марки коли работната им температура е около 75 - 90 градуса. Ще се радвам да чуя мнения, благодаря. п.п. Удачно ли е да сменяш датчика за температурата с малко по "студен" ?
×