Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Hunter

Потребители
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Hunter

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Kadett E
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Смяна на ангренажен ремък

    Ремъка е сменен вече, няма никакъв проблем. Темата е за заключване. Приятен ден, Жоро
  2. Смяна на ангренажен ремък

    Мерси за отговора, колега. Тези дни ще я закарам вече да й сменят ремъка,а после ще проверя тези неща, за които каза (сега няма как да я запаля ) Поздрави, Жоро
  3. Смяна на ангренажен ремък

    Здравейте Имам Опел Кадет Е 1.6i (C16NZ) и малко очаквано скъсах ангренажен ремък. От скоро ми изтичаше антифриза и установих спукан радиатор горе където се захваща към купето. Лепих го, но не много успешно (евтини материали). Ако го натискам малко повече наливам пълно казанче на 50-60 км, а ако го карам нормално, не губи толкова вода/антифриз. От тогава наливам вода поне докато го залепя като хората. В една тема прочетох, че не е хубаво да се кара на вода защото се скапвала водната помпа. Въпроса ми е възможно ли е водната помпа да се е скапала и затова да изтича антифриза/водата, а оттам и скъсания ангренажен ремък (беше на 45-46хил. км. ... време му беше така или иначе). Купих ремък DAYKO, но сега се замислям дали и водната помпа не е за смяна. Как мога да установя дали има проблем в нея, та поне да се сменят и двете наведнъж. И другия ми въпрос е колко горе-долу ще ми струва труда в сервиз за смяна на ангренажен и евентуално водната помпа? Първоначално мислех с помощта на познати да го сменя собственоръчно, но ужасния студ и неподходящите условия в момента ме спират леко. Благодаря на отзовалите се Поздрави, Жоро
  4. Пътуваме си ние и на едно надолнище брат ми изключи от скорост и пусна по инерция и Опел-а угасна и от тогава няма палене. Сменихме комутатора, кабели гледахме и пак не иска. След опити установихме, че от главния кабел от бобината не дава искра към капачката за кабелите на свещите. Бобина ли трябва да се сменя или може да има нещо, което ние не знаем Благодаря на отзовалите се
×