Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

ufer

Потребители
  • Мнения

    82
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно ufer

  • Ранг
    избила ръжда

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Kadett E GSI 18E
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Бургас

Последни посетители

271 профилни разглеждания
  1. Колега, виждам, че тъпчеш на едно място. Има едно момче във форума (Sokol1), който има малък сервиз и е специализиран само по Опел, ако си в София. Работи много съвестно и почтено. Обади му се и съм сигурен, че ако има нещо за оправяне, ще го оправи...
  2. Продавам 4 врати на Кадет ГСИ, никога не са удряни, напълно окомплектовани с всичко, вкл. централно заключване, стъкла, брави, лайсни и т.н. Имат малко ръжда в долната си част, предните кори и огледалата не са в много добро състояние. Стъклата са с лек кафеникав оттенък без предно ляво, което е сменяно. Цената е 50 лв. за всяка врата, може комплект или отделно... 0885524029. http://hardtop.snimka.bg/automobiles/gsi.544527.39243349
  3. За мен това е темп. датчик. Провери го или направо го смени с нов. Но внимавай, че има големи боклуци, работят по 1-2 години...
  4. Проблем с първо запалване на двигателя

    Не искам да съм лошият пророк, но не е зле да си приготвиш още един резервен датчик. Откакто Бош направи фабрики в Турция и Китай, качеството им падна. Точно този датчик съм го сменял 5 пъти за 10 години, т.е. издържат по 2 години. Не вярвам да са станали изведнъж по-качествени! Скоро не ми се е налагало да сменям, сега съм с друг Опел и още оригинален датчик...
  5. При загрят двигател не пали

    Да, този е! Не си хвърляй парите на вятъра по сервизи. Купи един датчик - трябва да струва между 20-30 лв. и го смени. вероятно ще намериш Бош, но не са добри, ако намериш друга марка опитай с нея. Иначе старият датчик се вади и се слага в съд с вода, загрява се бавно, гледа се термометъра и се замерва съпротивлението с мултисет при различни температури. Има толкова много писано. Порови се малко из форумите... Иначе в сервиза бързо ще те оправят, но и ще те обръснат на сухо...
  6. При загрят двигател не пали

    Провери си температурния датчик. Той работи по принцип в 4 или 5 диапазона и прави такива номера. Ако си купуваш нов, вероятно ще ти предложат само Бош, който за съжаление не струва. За 10 год. съм сменил 5 броя. Най-добре виж някой приятел от Европа, че тук се внасят най-големите боклуци, не че и за другите държави има гаранция...
  7. Търся дистанционно за централно заключване за Астра Ф - 1995. Вижте по-долу снимката - 0885524029.
  8. Странен проблем със спирачките!

    Щом си в Англия, защо не се обърнеш за помощ към едно момче от другия форум (miro_rz). Предполагам, че поне ще ти даде съвет! Но може би първо трябва да се регистрираш там. https://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=135484&st=620
  9. Странен проблем със спирачките!

    Аз взех отношение само по начините на обезвъздушаване. Ако проблемът ти е в сервото, защо не отидеш на майстор. Бих ти препоръчал "Sokol1", ако си в София. Момчето е много печено и работи само Опел. Пиши му тук във форума...
  10. Странен проблем със спирачките!

    Понеже си с десен волан, принципно трябва да обезвъздушаваш така: 1. задно ляво, 2. задно дясно, 3. предно ляво и 4. предно дясно (помпата ти е там). Но при Опел може да има и изненади при разпределянето вътре в помпата. Затова е най-добре да намериш техническа литература за твоята кола, а имаш и ABS (Зафира Б). Аз имам обикновена Астра Ф (ляв волан, без ABS), но при нея има също особен ред на обезвъздушаване (1. предно дясно, 2. предно ляво, 3. задно дясно и 4. задно ляво), а не класическия...
  11. CAR 300E

    Колеги, някой да има схема за радио на Астра Ф - Blaupunkt CAR 300E. Номерът е GM0300X9312566 (90 533 422). Иначе код си имам, но при мен нещо вътре изгоря. След като подам Пуск + АS идва звуковият сигнал, но не излизат чертичките за вкарване на кода. Ако има и някой колега от Бургас, който да го погледне, също е добре - 0885524029.
  12. Не само налагане, но и проверка за потенциален допир след монтажа с гумите при това с хора отзад и остър завой в малък кръг (удари ми един телефон - 0885524029). Понякога се налага и раздуване на калниците... Едновременно с това е нужна и консултация с човек, който регулира геометрията, защото и тя се променя при друго ЕТ...
  13. Трябва да намериш някакви сравнителни таблици за Опел. Принципно джантите се обозначават с броя на отворите и разстоянието по диагонала (напр. 4х100, 5х108 и т.н.). Би трябвало твоите да са еднакви и на двете коли - 4х100 мм. Все пак проверката е висша форма на доверие. При днешното разнообразие са възможни и изненади. Но има и друг важен параметър офсет или ЕТ. Стандартът при Опел е ЕТ49, но и там има голямо разнообразие. Почети малко повече из форумите, за да можеш сам да срявняваш, защото нещата са при теб. Отстрани човек може и да те подведе, без да иска...
  14. Според калкулатора не е добре! Много голяма разлика... и километражът ще ти показва скорост с около 5 км/ч по-малко! https://tire-calc.com/#
  15. Проблем с Астра Ф 1.4 C14SE

    Мисля, че твоят проблем са дюзите. Вероятно хем пикаят, хем се запушват... Понякога едно почистване на ултразвук при сериозен майстор помага. Ако имаш приятел да ти даде работещи за проба, е най-добре. Иначе има много варианти с оригинални (скъпи), китайски (понякога са добри) или от моргата (обикновено издухани). Един колега почисти уж заминали дюзи на ултразвук в гр. Септември с голям успех и двигателят на ГСИ се оправи. А тук в Бургас не успяха, може би защото попаднах на мошеници.
×