Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

ufer

Потребители
  • Мнения

    86
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

ufer last won the day on Ноември 5

ufer had the most liked content!

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно ufer

  • Ранг
    избила ръжда

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Kadett E GSI 18E
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Бургас

Последни посетители

363 профилни разглеждания
  1. Премахване на катализатор

    Подкрепям напълно. Само да добавя... При атмосферните двигатели, за да има ряз особено във високите, е необходимо да има известно съпротивление в изпускателната система. Това включва, разбира се, и катализатора и неговото подменяне с тръба невинаги дава търсения ефект. Уж се увеличава малко мощността, но всъщност се нарушават изчислените условия за перфектната работа на даден мотор и при лоша конфигурация ефектът може да бъде и нулев. Дори дължината на изпускателната система може да се окаже доста важна. Това не значи, че моторите не могат да се тунинговат, но това е въпрос на много опит и експерименти. По подобен начин и спукан колектор може да влияе на работата на мотора, защото точно в началото на системата има пробойна и се нарушават условията. А те са важни, защото се променя и термодинамичната характеристика, а без правилна такава, моторът не е същият.
  2. Колегата по-горе го е написал... Като за начало смени първо филтъра. От филтрите, които са на пазара, имам информация, че Манн и Шампион са с добри клапани. Ако не се оправи, пробвай с малко по-гъсто масло. Ако и това не помогне, виж в конструкцията на маслената помпа и маслените магистрали какви клапанчета има и дали могат да се сменят, като паралелно измери и налягането на маслото. Едва при ниско налягане може да се допусне, че или помпата сдава багажа, или наистина лагерите са за смяна...
  3. Проблем с Зафира Б и топъл старт.

    Аз бих измерил първо компресията при работна температура. При бензиновите така може да влияе температурният датчик, за дизелите - не знам, но една проверка няма да навреди...
  4. Намерих от една фирма за 15 лв.
  5. Има ли някой такова дистанционно, защото продължавам да търся? Може и дефектно. То не е оригинално, но Астрата ми е оборудвана с него и работи добре. Скъсаха ми се гумените ключета...
  6. Търся резервоар

    Аз имам резервоар от Кадет Е. По принцип трябва да са различни, ама кой знае. Ако мислиш, че би могъл да става, мога да пратя снимка. Но ми дай мейл, че нещо не можа да се качи тук.
  7. Колега, виждам, че тъпчеш на едно място. Има едно момче във форума (Sokol1), който има малък сервиз и е специализиран само по Опел, ако си в София. Работи много съвестно и почтено. Обади му се и съм сигурен, че ако има нещо за оправяне, ще го оправи...
  8. Продавам 4 врати на Кадет ГСИ, никога не са удряни, напълно окомплектовани с всичко, вкл. централно заключване, стъкла, брави, лайсни и т.н. Имат малко ръжда в долната си част, предните кори и огледалата не са в много добро състояние. Стъклата са с лек кафеникав оттенък без предно ляво, което е сменяно. Цената е 50 лв. за всяка врата, може комплект или отделно... 0885524029. http://hardtop.snimka.bg/automobiles/gsi.544527.39243349
  9. За мен това е темп. датчик. Провери го или направо го смени с нов. Но внимавай, че има големи боклуци, работят по 1-2 години...
  10. Проблем с първо запалване на двигателя

    Не искам да съм лошият пророк, но не е зле да си приготвиш още един резервен датчик. Откакто Бош направи фабрики в Турция и Китай, качеството им падна. Точно този датчик съм го сменял 5 пъти за 10 години, т.е. издържат по 2 години. Не вярвам да са станали изведнъж по-качествени! Скоро не ми се е налагало да сменям, сега съм с друг Опел и още оригинален датчик...
  11. При загрят двигател не пали

    Да, този е! Не си хвърляй парите на вятъра по сервизи. Купи един датчик - трябва да струва между 20-30 лв. и го смени. вероятно ще намериш Бош, но не са добри, ако намериш друга марка опитай с нея. Иначе старият датчик се вади и се слага в съд с вода, загрява се бавно, гледа се термометъра и се замерва съпротивлението с мултисет при различни температури. Има толкова много писано. Порови се малко из форумите... Иначе в сервиза бързо ще те оправят, но и ще те обръснат на сухо...
  12. При загрят двигател не пали

    Провери си температурния датчик. Той работи по принцип в 4 или 5 диапазона и прави такива номера. Ако си купуваш нов, вероятно ще ти предложат само Бош, който за съжаление не струва. За 10 год. съм сменил 5 броя. Най-добре виж някой приятел от Европа, че тук се внасят най-големите боклуци, не че и за другите държави има гаранция...
  13. Търся дистанционно за централно заключване за Астра Ф - 1995. Вижте по-долу снимката - 0885524029.
  14. Странен проблем със спирачките!

    Щом си в Англия, защо не се обърнеш за помощ към едно момче от другия форум (miro_rz). Предполагам, че поне ще ти даде съвет! Но може би първо трябва да се регистрираш там. https://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=135484&st=620
  15. Странен проблем със спирачките!

    Аз взех отношение само по начините на обезвъздушаване. Ако проблемът ти е в сервото, защо не отидеш на майстор. Бих ти препоръчал "Sokol1", ако си в София. Момчето е много печено и работи само Опел. Пиши му тук във форума...
×