Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

ufer

Потребители
  • Мнения

    93
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

ufer last won the day on Август 29

ufer had the most liked content!

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно ufer

  • Ранг
    избила ръжда

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Kadett E GSI 18E
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Бургас

Последни посетители

472 профилни разглеждания
  1. Тези юнаци от Снимка.бг успяха да изтрият след толкова години цели 16 албума. Сега ще търся друг сайт. Който има въпроси, засега да звънка.
  2. Тези юнаци от Снимка.бг успяха да изтрият след толкова години цели 16 албума. Сега ще търся друг сайт. Който има въпроси, засега да звънка.
  3. Автомобила прегрява

    Ето и едно доказателство от руско издание! Повечето мотори работят от 92 до 107 гр. Тези данни са за Астра, но почти съм сигурен, че и при Мерива е така. Термостат Тип Восковый Начинает открываться (все модели) при 92° С Полностью открыт (все модели) при 107° С Электрический вентилятор охлаждения Включается (все модели) при 100° С Выключается при 95° С
  4. Автомобила прегрява

    Това е ясно, но по-важно е, каква е горната граница. Мисля, че е 107 гр., но нямам точни данни. Ако е така, не би трябвало да се безпокоиш. По-новите Опели работят при високи температури - над 100 градуса. Моята Астра Ф работи от 92 - 95 или 98 гр., но това е стар мотор. Така че търси информация за горните градуси...
  5. Автомобила прегрява

    Докато не провериш при какви температури работи термостатът, всяко действие е безполезно...
  6. Автомобила прегрява

    Нямам точните данни за твоя мотор, но мисля, че термостатът ти работи между 92 - 107 градуса по Целзий. Ако е така, моторът ти не прегрява...
  7. Височина на главата C14NZ

    Колеги, май ще свалям главата на Астрата F, C14NZ, 1995. Различни източници дават различни височини: (96 +/- 0,10 mm) и (95,75 - 96,25 mm). Някой да знае, коя е по-точната, че да подбера правилна гарнитура?
  8. Премахване на катализатор

    Браво, Беос! Това е едно сериозно доказателство, че катаджиите са станали толкова мързеливи, че вече не спират и за наднормени шумове...
  9. Смяна гумички на клапани - Варна

    Защо не опиташ нещо от сорта "направи си сам или с приятел". Тук в Бургас има една фирма, която се бие в гърдите, че прави такава услуга, но пък имам допълнителна информация, че не са много читави. Пълен шах и мат!
  10. Премахване на катализатор

    Подкрепям напълно. Само да добавя... При атмосферните двигатели, за да има ряз особено във високите, е необходимо да има известно съпротивление в изпускателната система. Това включва, разбира се, и катализатора и неговото подменяне с тръба невинаги дава търсения ефект. Уж се увеличава малко мощността, но всъщност се нарушават изчислените условия за перфектната работа на даден мотор и при лоша конфигурация ефектът може да бъде и нулев. Дори дължината на изпускателната система може да се окаже доста важна. Това не значи, че моторите не могат да се тунинговат, но това е въпрос на много опит и експерименти. По подобен начин и спукан колектор може да влияе на работата на мотора, защото точно в началото на системата има пробойна и се нарушават условията. А те са важни, защото се променя и термодинамичната характеристика, а без правилна такава, моторът не е същият.
×