Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

kolin

Потребители
  • Мнения

    46
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно kolin

  • Ранг
    нов внос

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Astra F C14SE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Здравейте Колеги.Днес мерих налягането на бензина в рейката.На празен ход със вакум 2,4атм. а без вакум 2,9-3атм.Това нормално ли е?
  2. Благодаря за бързия отговор!
  3. Нивото на маслото за Ф10,Ф13,Ф15трябва да бъде 20мм под долния ръб на пробката.Мери се лесно с шестограм,или подходящо огънат тел.Преди да си сменя маслото кутията беше постоянно омаслена,и маслото беше „до ръба“.В книгата за Астра дават това ниво на маслото-20мм под ръба.Сега кутията е суха и чиста.Нямам проблеми със скоростите-вече 10 х.км от смяната.
  4. Някъде по форума бях срещал стойности 10-11кг/м,но не можах сега да ги намеря.Щом казваш 8-8,5 е достатъчно,ще пробвам.От 5,5 до 8,5 на един път ,или на два да стягам?Благодаря за съвета!
  5. Ако беше от бобината,или от капака на клапаните, изобщо нямаше да ви занимавам с тази история.Ако някой е имал подобен проблем нека сподели.Някой мерил ли е на колко кг/м са затегнати болтовете при окончателно стегната глава?Или да пусна антифриза,да разхлабя главата и пак да я стегна?
  6. Здравейте Колеги.Преди 700км. смених гарнитура на главата.До сега няма проблеми,но днес видях че е просълзило малко масло между картера на разпределителния вал и главата около 4цил.Болтовете на главата бяха стегнати по схемата приложена към гарнитурата. Динамометричния ключ дава 5,5–6кг/м на всички болтове на главата.Не мога да си спомня колко беше когато затегнах главата окончателно.Това ми се струва много малко.Да притегна всички болтове до 9-10кг/м,или да разхлабя всички и да ги затегна наново? Моля за вашите съвети оттук нататък.
  7. Колега ако оригиналните термостати на опел работеха по реда си щях ли да сменя 3(ТРИ)броя?!И като нови никога не са работили така прецизно както този.Може би не си обърнал внимание,че втория термостат е на по–ниска температура от оригиналния(89-оригинал92).Така че не си пречат.Тук само споделяме мнения,и опит(понякога и горчив). Всеки си решава сам какво да прави!
  8. Здравейте Колеги!Най-напред едно голямо БЛАГОДАРЯ за темата!Колата е в моите ръце от 10год.Сменил съм досега 3(три)термостата които се намират зад агренажния ремък!!!Резултата е бил винаги една голяма нула.Два-три дена полу -нормална работа и после остава отворен.Зимно време за 20км.температурата не излиза от синята зона-60гр.- винаги с картон пред радиатора.Днес си купих термостат такъв като на снимката- TH4495.89 на 89градуса.Поставянето му е наистина много лесно.Опелския си го оставих. За сега не ми пречи.Така или иначе стои постоянно отворен.Отворих скобата ,извадих маркуча,мушнах новия термостат вътре в тръбата,стегнах скобите и готово!Като запалих до 90гр радиатора си беше студен.Изпробвах я на път-стрелката стои като закована на90гр.!!Още веднъж благодаря за идеята и успех на всички!
  9. Табло с предпазители и релета

    Колега,схемата е за моно,за пълната инжекция е малко по различна.Ако не можеш да се справиш,пиши точно какъв ти е мотора-16NZ ;C16SE...и т.н.за да ти пратя точната схема.
  10. Табло с предпазители и релета

    Колега ,това е електросхемата . Дано да ти свърши работа.Успех!
  11. Табло с предпазители и релета

    Здравей Колега!Таблото с предпазителите е едно от малкото неща които се свалят много лесно! Виж на снимката двете болтчета долу.Това е всичко.ИЗКЛЮЧИ АКУМУЛАТОРА!Успех!
  12. Здравейте Колеги!От известно време имах повишени вибрации на двигателя,и когато го гасях се чуваше едно причукване.Скоростите също не се включваха много леко,дори след реглаж.Днес му дойде реда да сменя задния тампон.Благодаря Росене!Всичко е както си го описал!Стария тампон също нямаше гума в горния край ,както твоя,където си посочил със стрелки.Сега люшкането на двигателя изчезна.Думите на „майстора“преди това бяха-всички Опели са така,карай,няма страшно!Чукането при гасене на двигателя също вече го няма.И скоростите сега се включват много по -добре,особенно по време на движение!Моя съвет е -преди да пристъпите към реглаж на скоростите,ако имате повишени вибрации при тръгване,странни шумове от към двигателя-проверете си тампоните,особенно задния!
  13. отворени колела заден мост

    Има и други любопитни, ,със почти същия проблем!
  14. Табло с предпазители и релета

    За някои от колегите тези две снимки може да са от полза.Астра Ф1,4 96г.
  15. Задните спирачки хващат първи

    Здравей Колега!Щом не си с регулатор трябва да си с ограничители на спирачното усилие.Намират се между тръбичките от помпата и маркучите. http://opel-astra1.5go.ru/html/10_24.htm Не си мисли за нови-струват около 200лв.Аз моите ги смених с втора употреба.Работят засега добре.Успех.
×