Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

anew

Потребители
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно anew

  • Ранг
    бъдещ фен
  • Рожден ден 7.01.1982

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Tigra

Contact Methods

  • AIM
    you_busted
  • ICQ
    318183740

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    София
  1. Кои от къде е?

    София, от както се помня....
  2. Искаш да кажеш Алтернатора или бъркам... ако става дума за алтернатора, е много просто. той се крепи на няколко болта! послес малко напън се вади.
  3. след смяна на релето.. смяна на лостчето за чистачки. проблема си остана.. моторче 2/а ръка за 60 лв.. и вече имам нормаллни чистачки.. чак ме е яд че дадох 30 лв за лостче и реле. Моторчето беше причинаъюта
  4. Колеги много съжалявам че отнови ви занимавам с Адската си кола, която съм на път да оставя безпризорна, но по моя проблем с чистачките.. Днес смених релето, разлика видимо има, сега интервали си има и кат бутна лоста да спра чистачките спират.. но остана още един проблем и с новото реле.. като дръпна лостчето към себеси за да пръска вода, чистачките тръгват, правят там няколко оборота и спират насредата, и оправянето за да станат мирно на позиция нула е следното, цъквам веднъж нагоре за да ги пусна на тази степен с интервалите, или просто преди да пръсна ги пускам на тази степен, след това пръскам с вода си спират точно където трябва.. Отидох на майстор, и той ми каза следното, машинка, или в най-добрия случай лостчето за чистачките! Машинка 70 лв щи дам втора ръка че нвоите са скъпи лосчето е 10 лв.. според мен е лостчето, зашото няма логика в едно положение на лостчето машинката да работи нормално в друго да неработи и проблема да е в нея! но майстора ше ме мине с машинка аз си знам и лостче ше смени и ше станат 100 лв за нищо Възможно ли е моето разсъждение да се окаже правилно и лесно ли се сменя това лостче, ако си купя самo лостчето ше мога ли да си го сменя?
  5. гледах една тема за релета.. обаче.. там има реле което е зад лостчето за чистачките, сваля се лостчето.. ала бала.. аз имам ли такова нещо на тиграта, него ли тря да сменя.. щото доколото виждам релето ми се намира на таблото с предпазителите.. над бушоните имам релета, едно от който е за чистачките, даже знам кое е.. щото като го сваля степените изобщо ги няма.. работи само на най-бърза.. и като го сложа, почва да бачка на степени ама както казах спира и тръгва когато и където си иска.. Та ако е това реле.. го знам, кое е. опитах да сложа някое от другите на негово място, но няма второ такова в колата. Затова ще се наложи да си купя и ако стане стане..ако не на сервиз ще ходя! Но това ли е единственото реле за чистачките? Едно ли е? и логично ли е релето да цъка, а да не работи?
  6. запитване за един ремък

    да кажем че е ролка на хидравлична помпма... самата ролка трака леко, смяна на ролка? или това е знак че заминава хидравличната помпа?
  7. въпроса е че, аз немога да си го поправя! мислех си за ново, но за да съм сигурен че е реле, мислех да пробвам с друго.. естествено след свалянето на всички релета по колата.. няма идентично на това за чистачките... и са дилемата е да купя ли ново реле.. ако купя дали няма да го купя напразно, и да се окаже че проблема не е в него.. ако е релето.. ще цъка ли..
  8. това го опитах.. като ги върна механично до долу.. после пак така си правят.. просто кат ги пусна да кажем на режима дет работят на интервали.. гигат се до горе,цъква релето и спират горе, след малко тръгват падат до долу и спират.. и като дойде време пак да правят оборот.. цъкат тръгват до горе, но не си правят пълния оборот, релето цъква и спират там дето е цъкнало релето.
  9. Във всички режими на работа след като изключа с лостчето чистачките си спират там където са а не се прибират и чак тогава да спрат, а в първия режим в който чисти през определено време си спират посредата на стъклото примерно и после продължават след като мине време, същото се отнася и за режима със пръскане на течност за почистване, данеби да е от някъкво реле или незнам какво контролира спирането им. Помагайте моля. като спитат и тръгва релето цъка, чувам го, но цъка когато са в най-горно положение или като са насредата на стъклото.. мислех си да сваля дтуго реле от таблото с предпаазителите и да пробвам с него..но единственото което е такова е много нагоре в таблото и няма измъкванка..
  10. запитване за един ремък

    Здравейте... двигателя е х14хе на алтернатора има малка ролка на която е прикрепен ремък.. този ремък е отстрани на мотора и отива до друга по-голяма ролка... каква е тази джаджа ? за какво служи, струва ми се че ролката се е разтракала!
  11. Проблем с охлаждането

    темата може да се заключи.. не е термостат, не е датчик, не е от датчика на таблото който покава градуси, не е от перката Трудно ми е да го обясна, защото не съм майстор, но проблема е следния.. Датчиците работят..когато стигне температура 95.. вместо бавна пуска бърза.. това става щото бавнаата не бачка и веднага место нея пуска бързата за да не прегрее колата.. обаче тук проблема, като направиш късо на бавните перката си върти.. начи перката работи, тоците би трябвало да са ок проверяват се сички глупости под таблото.. всичките при достигане на температура реагират, подават сигнал нна релето под капака, то цъка, но не перката не се пусак ин пак пуска голямата степен.. Решаваме да тестваме ако изключим втора степен на вътрешната перка дали първата ще тръгне и ооо изненада.. вклюва втора степен на тази перка която неще да зацепи изобщо... след много обстоен преглед.. се оказа че кабел под таблото е прекъснат и незнайно как хем дава ток, хем нне пали перките...!! В крайна сметка се оказа че инсталацията е тотална щета защото след 1 ден каране на втора степен изгоря и втората степен включи се изключи и край.. Резултата е нова инсталация за охлаждане и проблема е решен
  12. Проблем с охлаждането

    чакайте са.. нищо не чатнах, защо проблема да е в термостата.. колата си загрява и после охлажда, Проблема е следния, нормалната работа на тия перки.. когато колата загрее се включват двете перки и предната и задната, охлажда си до под 95 градуса и се изключват и двете.. ако случайно лятото мноо загрее се включват двете перки, като втората се включва на втора степен и върти много бързо.. Сега в студа, колата ми неможе да загрее защото едната перка т.е предната не включва няма никакво значение колко градуса е колата.. мине ли 95 градуса.. се включва втората перка но на втора степен.. почва да върти като луда... а обикновенно не е така.. дебелите маркучи са меки, двигателя е студен.. преди загряваше до степен да е неприятен за пипане а сега спокойно си го пипам и няма как тая перка се включва на 95. на 93.. когато си иска.. изобщо недава на колата да дигне повечеко градуси.. когато пусна климатика първата перка върти, значи не е бушон, не е прекъсната връзката някъде. но когато дойде време за охлаждане първата перка не върти и за сметка на нея втората върти като пощуряла...на втора степен simbon4o работната температура на тиграта съвсем не е 90 градуса, а 95. на 103 пуска двете перки да смъкват, до 95 и пак се пускат кат стигне 100-103... Но в момента моята кола неможе да работи на 95 щото перката върти като смахната.. tcetzo - проблема не е в това че колата не загрява заради студа, тя си загрява..но неможе да си вдигне нормалните градуси шото едната перка не включва и другата компенсира кат върти много бързо, но тва е пък прекалено много за двигателя и стине за секунди.. С две думи чували сте мерцедес като се охлажда кво става.. същия шук и с такава сила се върти перката че квото има боклук под колата се вдига..
  13. Проблем с охлаждането

    Колата е тигра, 1.4, 16V Проблема е следния, не охлажда както трябва, колата не прегравя а напротив неможе да загрее заради често включване на перката! Принципно е с 2 перки отпред на радиатора и отзад на радиатора, на две степени.. В момента бавната степен на тези перки неработи.. Работи само на 2-а степен. някви идеики какво да сменя!?
×