Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

juventus_tifoz

Потребители
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно juventus_tifoz

  • Рожден ден 6.06.1985

Previous Fields

  • Автомобил
    Vectra C20XE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Батак
  1. Прочетох, доста мнения и гледам, че колегите споменават, че са доволни от FULDA. Лично аз не съм чул нито един добър отзив от хора, които са карали с такава марка. Лично аз миналата зима си взех 2 чисто нови Мишелин Алпин 195/65/15 за отпред и 2 Пирели 2-ра употреба за отзад (исках 4 Мишелин, ама много пари). От Мишелина съм много доволен. Иначе от Пирели-то от време на време ми се връткаше лекичко задницата. :3:
  2. Трудно пали без подгряване

    Така, пак да споделя: Колата я оставям отвън, а не в гаража и предницата е по-ниско от задницата. Няколко дни я пробвам и мога да кажа, че пали перфектно. Даже на мен не ми се вярва. Четох в другия форум, че като пали когато като предницата е по-ниско от задницата трябва да се направи настройка на помпата в лицензиран сервиз и пали без проблем. Струвало 70-80 лв. И тези майстори, които нямат лицензиран софтуер не можели да направят настройката.
  3. Трудно пали без подгряване

    А стига бе! Нали тази е от 5 дни! Старата е в мазето.
  4. Трудно пали без подгряване

    Значи... Два дни колата стоеше в гаража. Отивам днес да я паля. Въртя и пали. НО, пробвам да подам газ ама пак си изгасна. И не иска да запали. Докато не ме дръпнаха и запали веднага. Да няма някакъв датчик прецакан. Или да не би тази работа да се е получила като майстора ми сложи клапана. Защо пали без проблем, после гасне и не иска да запали. Егати каприза. :crazy:
  5. Трудно пали без подгряване

    Колега, мерси за инфото. Надявам се като пишем тук, да помогнем и на други колеги. От твоите снимки, аз съм с този клапан, който е на първата снимка. Електрически нямам. И още нещо ВАЖНО да попитам - ако има някой който са му сменяли помпата колко време кара следващата? Да не би всяка година да трябва да се прави, защото както написах по-горе - миналата година само я свалиха и се оправи, а сега купих друга, защото предишната беше е свършила. Благодаря
  6. Трудно пали без подгряване

    Нивото на маслото си е същото. А майстора ми каза, че се сваля половината мотор, за да смени помпата. Така че ако е било проблема от това щял е да ги види. Утре пак ще пробвам на равно като е колата как (дали) ще запали и ще пиша. А относно обратната нафта човека сложи и клапан, за да не връща. Ама знам ли?
  7. Трудно пали без подгряване

    Да ти кажа вчера не я вкарах в гаража за да може днес, ако не запали, да я бутна. Бях я оставил в наклон - както каза ти предницата по-ниско от задницата и запали веднага Чудя се тази вечер да я вкарам в гаража и утре пак да пробвам. Но това за предницата да е по-ниско не го знаех. Благодаря
  8. Трудно пали без подгряване

    Доколкото знам свещите не играят роля, защото като е топло въобще не подгрява. Честно да ти кажа, от тази кола нищо не разбирам. Обадих му се на майстора и му казах, че не иска да запали. Той ми каза, че ако я дръпна със сигурност ще запали И така стана. Обаче мога ли всеки ден да я дърпам? Каза, че може би идва това от обратната нафта. Ще пробвам утре как пали и ще видим. Ако пали трудно, ще му я закарам пак.
  9. Трудно пали без подгряване

    Здравейте колеги, Искам да споделя и аз какви проблеми имах и в момента ги имам отново. Ще започна от начало - Миналата година Април си купих Вектра Б. Мислех, че подгряването е прецакано, но после разбрах, че тази кола подгрява само когато е студено. Когато не се включваше подгряването палеше с малко повече въртене. След това реших да я паля с натиснат педал на газта и след 10 пъти палене с газ всичко се обърка. Колата взе да пали много трудно и когато я запаля светваше ЧЕКА и не можеше да вдига повече от 2000 об. Ходих при един "майстор" който да ми направи диагностика. Каза ми че пробема бил в ЕГР клапан и в помпата. Смени ЕГР клапана (385 лв) но в колата няма никаква промяна - пак свети чека, пали трудно и не иска да върви. Върнах се при него, като най-учтиво му обясних, че няма промяна. Той започна да ме обижда и да ми казва, че не е негов проблем, че помпата ми се е прецакала. Освен това съм бил неграмотен и малоумник, че не съм го разбрал правилно. Както и да е. След това един познат ме прати в сервиз на негов познат, който свали помпата и каза, че всичко е наред. Сложи я на колата и всичко се оправи. Проблема бил дошъл от това, че съм я бил палил с натисната газ. Всичко беше ОК, до преди 2 седмици. Ставам аз сутринта, защото трябваше да пътувам до София, качвам се в колата,въртя и НЯМА палене. Отидох с колата на баща ми. Върнах се и пак същата работа. Няколко пъти изтощавах акумулатора от въртене. Дойде майстор с лаптоп, който установи, че проблема е в някакъв клапан на помпата, който не пуска гориво. Закарахме му колата. Той е свалил помпата и я е изпратил на ремонт. Да обаче помпата се оказва здрава. Качва я пак запалва колата. Тя работи 30 мин и след това няма палене. Каза ми, че проблема е в компютъра на помпата, който бил заминал. Майстора намери друга помпа със същия номер 011, вчера отивам, колата пали плащам и всичко ОК. Също така каза, че ми е сменил и маркучите от дюзите и ми е сложил клапан за обратната нафта ако не се лъжа. Днес обаче отивам в гаража, въртя и отново не иска да запали. Този път поне излиза пушек от ауспуха и дава знаци, че иска да запали, но не може да взриви. Моля Ви ако някой е имал подобен проблем да сподели дали и как го е решил. Просто не знам дали колата ще може да запали. Другият вариант е ако не иска да пали да я продам по-евтино, поне да си върна някаква част от парите, че ми излезе да не ви казвам каква сума. Благодаря на отзовалите се. P.S. Колата е Вектра Б X20DTH 2000 година.
×