Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

bobikat

Потребители
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно bobikat

  • Ранг
    нов внос
  • Рожден ден 6.01.1977

Previous Fields

  • Автомобил
    OmegaB X20XEV (аз) Astra C18NZ (жената)
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    b0bikat
  • Website URL
    http://www.ukrasi-bg.com
  • ICQ
    145257969

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Петрич
  • Интереси
    САТ ТВ
  1. Знам че темата е стара, на за други незнаещи буксата е отзад в багажника, отдясно до крушките.
  2. Здравейте колеги. Исках да споделя моя проблем и да посъветвате какво да правя (ако някой е имал подобен случай). Първо ще направя малко предисловие и ще бъда подробен. А, колата е на бензин, нямам газ. Та: Преди 10-на години ми спря в София. 4-та, 3-та, 2-ра... няма никой, оборотите играят, жълтата лампа свети, колата спира. Не ще да пали. След около 5 мин запали със светеща жълта лампа и от там право в сервиз на опел. Колата върви, ама не като хората (после разбрах за аварийния режим). Смениха датчик кол. и разрп. вал и мисля бобина.... Това към 2003-та. Вече към 2007 пак светна лампата, пак по същия начин, но тоя път в Петрич смених само разпр. вал с някакъв евтин, 70 лв. Проблема беше решен. Около година след това лампата почна да си свети когато си иска и да гасне, но докато свети и няма мощност, все едно е в авариен режим. Отидох при същия майстор, дето ми смени датчика и още от раз позна, че кабела на 4-та свещ прекъсва. Свених го, оправи се. Забравих да спомена, че този майстор има комп., от малките, като дръжка с екран, и първия път показа само датчика. Така... към 2010 -та тръгнах за Св. Влас, и още с влизането пак светна, но не играят оборотите и на празен ход гасне. След известно време като я запаля и не свети, изкара 1-2 дни, пак светне. Така си игра с мен 1 седмица. На връщане към Сливен светна и до Петрич не изгасна. На другия ден прочетох във форума, че е възможно от лоша връзка на датчика на разпр. ва,. Размърдах го, изгасна. След време когато светне, размърдам, изгасне. Така до 2012-та. Тръгвам за Албена и на магистралата на 14 км. преди Варна (вкл. ксенон, климатроник, радио) и хоп, в най-голямата жега спря. Оборотомера играе, 5-та, 4та, 3та, 2ра, 1ва и отдясно в аварийната. И... пустата му неще да запали. Даже и в авариен режим. Не помня точно какво стана с жълтата лампа, но като звъннах на майстора и му обясних, той каза че ECU не може да разпознае ключа. Да го вадя и вкарвам. Да, ама не става и не. Чак когато извадих батерията на ключа и я сложих, чак тогава се харесаха с ECU-то. От там бавно без климатик и газ за Албена, лампата не светеше . На връщане съм карал в жегата до София, без климатик и без ядове. На влизане в София, зареждам на Шел, пускам климатика и точно на Владая пак, лампа, обороти, спира. Гася всичко, не пали. Мърдам кабела, оп, запали колата, лампата не свети. Прибирам се в Петрич, няма грижи. Забравих да спомена, че колата я карам 3 месеца в годината, юни, юли и август. През другото време астрата. Прибирам колата в гаража и на другата година я вадя и почна да гасне на празен ход. Изчистихме машинката за празен ход, оправи се. Това вече 2013-та. Лани ходих на Халкидики, по близо е и да закъсам :-) и на отиване добре, но на връщане и на Солун хоп, на магистралата пак ме остави. А преди това смених акумулатора, че си мислех на Варна да не е било от слаб ток. Така, спирам, гася, мърдам кабела, паля, лампата не свети, прибирам си и след няколко дни отивам до майстора и мери, нищо, вика ако до 40 паления не даде грешка и ECU изтрива старите. Прибирам колата, тази година я вадя, кара седмица и пак гъсне на празен ход. Пак чистихме чистата машинка за празен ход. От дъжд на вятър светне жълтата лампа без да гасне, или от тогава е езгаснала 3-4 пъти сама, без да свети. Помислих си, че ако е на слънце и я напече, тогава светва лампата. Преди 2 седмици нещо при топъл двигател взе да покачва и спада оборотите от около 750 (или колкото са и нормалните) до около 1100-1200 до 1500. Гася, паля веднага, оправи се. Хм, странно, така няколко дни като лампата не е светела. Отивам при майстора, качва на комп, ама този път комп. с монитор и му даде грешка в датчик на разпр вал и дебитомер. Странно, от него разбрах, че е възможно от дебитомера да ми прави мизерии при студен двигател, при потегляне на 1ва и като дам газ за 2ра и глъхне. Както и да е, изчисти грешките, слезнах си до Гърция на море без ядове, но климатика да е работил малко. 30на мин. На връщане, морето е на 140 км, в жегата пускам климатика и 10 мин след като си тръгнахме на 4та усетих леко придърпване, без да давам или отпускам газта и си помислих че ме очаква спиране. Лани пак така придърпа 30-40 мин. преди да спре. И да, след около 40 мин. пак ме спря. Оборотомер, лампа, 5,4,3,2,1 и спира. Гася, чакам 2 мин. Паля на жълта лампа и карам 40 км. На Кулата като изгасих и запалих и лампата не светеше. А, тоя път карах без фарове. Прибирам се в Петрич и на кръстовищата като се почнаха оборотите до 2000-2500. Прибирам се, на другият сен, колата ни лук яла, ни мирисала, но на студен двигател. Но топъл пак играят. Отивам при майстора, тоя път даде грешка в 2та датчика на разпр и коланов вал и на бобина, странно, бобина, без дебитомер. Напрови ми впечатрение, че при спускане на 4та с климатик без газ, температурата спадна до 92 и се покачи до 98 (по таблото). Досега не съм забелязвал това. И след известно време ме спря. Странно, че ако карам без климатик на дълъг път, няма ядове, само с климатик ми спира след повече от 30 мин. В градско няма ядове и с климатик, но с него карам 10-15 мин. Проверих за фреон, добре е. Алтернатора си зарежда до 14 волта. Посъветвайте какво да сменям. Майстора вика първо да опитаме с датмика за разпр вал, ама ако не е от него, само набутвачка. Дайте акъл, моля. Мерси.
  3. Car400/cdr600 модификация с трансмитер за Mp3

    Да отбележа за протокола, че за компромисен вариант може да се приеме и това, песните да са рипнати в 320 кб/с.
  4. Cd чейнжър

    Гледам че темата е старичка, но искам дапопитам колегата какво решение е намерил, защото и аз търся някакъв вариант с чейнджър и същия модел на филипс. Имам заводски кабел до багажника, но нямам чейнджър. Буксата ако не се лъжа е 10 пина правоъгълна. Мирси за съветите.
  5. Надпис на дисплея за грешка

    Такам..... След като оставих колата 5 часа на контакт и след това я проверих и ми даде достъп до касетофона. Сложих си кода и преди малко направих теста, който доказва че през менюто на ГСМ-а само че, а не на касетофона се сменя езика на бордовия компютър. След като долих вода в казанчето за чистаките единия надпис изчезна, а другия за антифриза си стои. Както и да е, ето и снимките, като отдясно долу е сигнала на ГСМ, а до него трябваше да пише и GPS, ама снимките ги правих в гаража, и малко бавно захапва там спътниците.
  6. А пък аз днес говорих лично с човека, дето си е дал ГСМ-а на сайта за РЕСУРС, и естественно беше много любезен, по едно време той ми се обади за негова сметка, и понеже нямали представители в Петрич, предложи да изпрати за тяхна сметка РЕСУРС към мен, и човека си каза, РЕСУРСа не помага при гумени ъплътнения, а само при метални дефекти по двигателя, ако съм го разбрал правилно. Но ме посъветва да опитам 1 път,и да видим дали при мен харченето е от гумичките или нещо друго. а мотора е само на 114 хил. РЕАЛНИ км.
  7. Статия за Омега

    А това, че купето е широко, мога да го потвърдя. Спрямо Ауди и Мерцедес, защото преди да купя омегата, имах възможността да тествам и другите 2 марки.
  8. Kомпресия 8.2-8.5, Това колко зле е ?

    Снощи прочетох и темата за добавките (все още нямам време да прочета различните теми из форума, една по една ) и реших да ползвам пробно РЕСУРС при следвашата смяна на маслото (сигурно другата седмица след празниците) и да сложа 2 дози по 50 гр (колата е на 110 хил. км приблизително) и незнам какво ще ме посъветвате. Дали няма да има проблем за двигателя, ако наистина проблема е в гумичките на клапаните или нагар по самите клапани, а не в сегментите? Предполагам че 1 тест няма да навреди много? И дали РЕСУРС е удачен вариант, гледам че в Петрич имат представител?
  9. Надпис на дисплея за грешка

    Мерси, значи втория надпис е от скоро така да се каже, и щом се появи, или датчика е зацапан или за смяна, или се е спукало казанчето, щото както знаете е отпред след решетката.
  10. Надпис на дисплея за грешка

    Благодаря за бързия отговор. Сигуно датчика за антифриза се е скапал, на една вектра 99-та също пишеше така, а на моя антифриза си е до чертата. За чистачките, да, сигурно или датчика, или се е спукало казанчето, ще го видя и него. А за смяна на езика съм сигурен на 90 % че ставаше от касетофона, защото колата беше с немски език на компа и на радиото, и след като смених радиото на анг, после гръцки и пак на англиски и езика на компа се беше сменил. Като ми даде достъп до касетофона, ще си направя опита пак, за да го потвърдя на 100 %. Иначе касетофона е Филипс ССРТ 700 с ГСМ и ГПС управление и ОН СТАР сервиз.
  11. Първо, сужалявам че темата я пиша тук, но не ми дава да пиша в другите рздели, незнам защо така, и моля някой модератор или админа да я премести на нужното и място. Проблема е следния: От около 7-8 год (досега не ми е пречело но и не пречи) ми изписва надпис от компютъра " COOLANT LEVEL", който понякога се появява след като запаля колата, няма значение топъл или студен двигател, понякога изчезва сам, понякога се появвя докато си карам колата. От миналата година се пояеи появи и надписа "WATCH. FLUID LEVEL", което си мислех че е от спирачната течност, но май не е от нея. Първата грешка мисля че е от антифриза, щото не съм го сменял откакто съм взел колата, и незнам дали датчика отчита плътността му, за да дава грешката. По принцип колата я карам само лятото, зимата е в гаража, и досега нещо по същественно не ми е дала, освен 1 път да си сменя задната крушка на стоп-а. Интересно иначе от какво ще да е тези 2 грешки. В заводската си книжка пише за разните грешки, но е на немски, а за да сменя менюто на колата и на компа на немски, трява през касетофона, а в момента е блокиран от мен до SAFE. Чакам да ми даде достъп за пишене на кода. Ако някой знае иначе, да помага.
  12. Работна температура на C20NE

    Така, да споделя и аз. Преди 10 год си взех омега Б на 1.5 год. От там, директно в сервиз на Булвария в София за диагностика. Перката ми вклюваше на 98 градуса (по таблото ( а в най-големите жеги и на горник на 2-ра, ако се лепна зад някой вкл. и на 100 градуса)). поддрържаше темперятура 92 градуса (по таблото). След като направи диагностиката, момчето каза че перката вкл на 88-90 градуса, и понеже таблото е било 1 вид за всички видове омеги, с различни двигатели, и затова се получва тази аномалия, демек моето е с 10 градуса нагоре по таблото.
  13. Kомпресия 8.2-8.5, Това колко зле е ?

    Здравйте колеги. Реших и аз да попитам какво масло да ползвам на моята Омега Б 100 99-та с двигател 2000 куб. 136 коня. Досега ползвах Мобил М 10 на 40 ( на астрата Мобил М 15 на 40 и тя по пинцип харчи малко, има няма 300 гр на смяна на масло - 8000 до 10000 км), та... омегата е с 10 на 40 и както беше писал един колега за вектра 99-та, да, при виски обороти харчи масло. Значи.. всичко започна така: Омегата я взех на 1.5 год, през 2001 и беше на 67 хил км. От там в сервиз на Опел булвария за диагностика и всичко беше на 6. нормално за кола на 1 год и малко отгоре. Сменихме масло, ангренажен ремък, маслото си беше на ГМ 10 на 40. Минаха се 7000 км и реших да го сменя ( да ми изхарчи около 300 гр) и ме посъветваха да сложа кастрол 0 на 40, било за нови двигатели и от там се почна с харченето (като сложих кастрола се наложи да пътувам до Русе, и на другата сутрин, добре че имам навика да проверявм маслото всяка сутрин и гумите) и гледам, няма към 300 гр, само за 500-600 км. и от тогава се почна. Понякога, сутрин като запаля колата и излиза леко сивкав, повече бял пушек и то малко, само излиза и до там, не пуши повече, и понякога, ако работи на празни обороти, да кажем на 30 мин или 1 час пак така, само по 1 кълбо, не е черен пушека като на дизелите. Някои ми казват че е от гумичлките на клапаните, някой от сегментите, но колата си е мощна и над 3000 оборота някъде си е стрела. Въпроса ми е, по това, което казах по горе, дали е от гумичките, или сегментите, и това масло дали е добре, ка то марка, и дали да слагам мобил М 15 на 40. В момента колата е на близо 110 хил км, за 10 год и навъртях само 50 хил . км. А, и да кажем, за 8-10 хил км, да доливам има няма 1л и може би малко отгоре, 100-200 до 300 гр. Казаха че нормално за 10 хил км да има харчене на 1 л масло. Значи, като сметна, ако 10 хил км ги минавам само на дълъг път, идва към 2 л масло доливане, но ако карам само градско, ще си дойде в нормата на 1 л. Ха сега кажете, от какво е тази аномалия, дали сегменти или гумички на клапани. Досега не ми се караше на майстор да го разглобява, щото мисля че едно 1000 лв ако е за сегменти ще отидат, а ако е само за гучмички, те са били евтини, но за ремонта незнам колко взима майстор. П.С. Само да вмъкна, че преди 3-4 год за проба и на омегата сложих мобил м 15 на 40, но яденето на масло пак си беше на лице, но не помня колко.
  14. Ще трябва някой път, отивайки до София да мина през тези хора, иначе и днес в Петрич, момчетата дето ми казаха за Хкарлинк, и днес спорих доста с тях че не става за Опел, докато те не провериха при техния доставчик, дето работят с него и също се оакза че няма за Опел. Но това за Мазда ще го пробвам, сттига да имам път за София с омегата.
  15. Вчера им пратих майл и ми върнха отрицателен отговор. Не стават за Опелите. Но ми предложиха това и незнам дали ще е удачно. Качестото през радиото дали ще е същото, все едно е през чйнджъра или хкарлинк-а.
×