Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

ram_page

Потребители
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ram_page

  • Ранг
    бъдещ фен

Previous Fields

  • Автомобил
    Astra G X16SZR
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Двигателя е бил на Астра Г, за контакти ЛС компютър - 40 лв казанче за антифриз - 20 лв. глава оборудвана заедно с термостата - 40 лв. колянов вал - 30лв разпределителен вал с кожух - 30 лв маховик - 20 лв картер - 30 лв. маслена помпа - 15 лв моноинжекция - 50лв шайба на колянов вал - 25 лв скоростна кутия F13 - 70лв изпускателен колектор - 30лв всмукателен колектор - 30лв бобина за климатик (чисто нова) - 60лв бензинова помпа - 40лв блок бобина - 60лв пластмасов капак клапани - 20лв пластина затапване егр - 10лв егр емулатор - 20лв табло за Astra F без оборотомер - 15лв въздуховод към моноинжекцията- 30лв лостче чистачки - 15лв лостче мигачи - 15лв стартер - 40лв датчик колянов вал - 15лв педал газ с жило - 20лв вакуум клапан - 15лв водни маркучи - 10 - 30 воден радиатор (нов) - 70лв перка охлаждане - 30лв детонационен датчик - 20лв полуоски - 60лв тид (със синя LED подсветка) - 30лв бутони ел стъкла - 20лв компресор климатик - 100лв блок - 80лв темпомат - 100лв подкалници (нови) - 35лв http://imgur.com/z4uJgyF http://imgur.com/lGL6V6V http://imgur.com/P0VFPQG http://imgur.com/fStoDKr Телефон не оставям защото ми омръзна от хора с прекалено много ум в главите, които ми звънят в 7 сутринта. На ЛС отговарям най-късно до 3-4 часа
  2. AUX на Blaupunkt CAR300

    Здравей колега, и 2-те схеми на свързване работят. като цяло ако искаш да си ползваш само AUX-a без радиото, разпояваш минуса на показаните 2 кондензатора и директно за тях свързваш ляв и десен канал. При показаните варианти си запазваш радиото, като изкарваш гнездо за жак с прекъсване на пистите.
  3. Здравейте, въпроса ми е с колко е допустимо да олекотя маховика на c14ne без да имам проблеми с празния ход? Мисля да го слагам на c16se който е с 9.5кг маховик, и видях че в англия ги свалят до 4.7кг,но ми се стори множко,та ако някой го е правил,нека сподели колко е свалил от него?Сега в момента е 7.2кг п.с.Ако някои е решил да ме разубеждава,от сега да кажа че няма смисъл...
  4. Едно малко проектче (ц16нз)

    Колега като направиш тоя номер с 5-тата от ф13вр на ф15, кажи дали е станало,понеже и аз мисля нещо такова.
  5. Едно малко проектче (ц16нз)

    Колега малко трудно ще успееш да пилнеш всмукателните портове на сложена глава.Най-малкото ще ти е адски неудобно ако двигателя е в коша.Иначе ускорителя е вид резонаторно гърне,което вътре е със спираловиден отвор.Ще следя проекта ти с интерес,но ако имаш възможност смени буталата с такива от c16se или x16sz защото са доста по здрави от тези на NZ п.п. с тази f15-ка на 5-та с каква скорост караш на 2000 оборота ?
  6. от x16sz към c16se

    И аз съм чел доста за тази разлика, но такава няма! Взех си бутала от c16se с биели, но като отворих двигателя и видях че буталата са 1:1 (поне челото на буталото) се отказах, понеже другите бутала бяха леко износени,пък и моите си бяха добре напаснати.Разликата в степента идва от главата,не от буталата.Иначе 30 кончета са си 30 кончета А да попитам (отново),понеже бях чул от 1 колега,за смяната на всмукателя на c16se с такъв от 18е,както и смяната на дюзите и компа,има ли някаква разлика и каква?
  7. от x16sz към c16se

    Инсталацията и компа са от c16se,както и бензиновата помпа (на моното има доста по малко налягане). Искам да попитам ако някой е олекотявал маховик от f13, да сподели с колко мога да го сваля,без да попреча на правилната работа на двигателя(празен ход, и скоростна кутия)?
  8. от x16sz към c16se

    Малко снимки на занимавката която си намерих за последния месец, а именно да съживя малко астрата като я направя пълна ижекция: главата която взех, в последствие шлайфана, а така и така ми беше под ръка ,полирах (до колкото ми издържаха пръстите) камерите и я портнах клапанчетата голяма мъка падна и докато изчистя всмукателя от боклуците, а след това му хвърлих и 1 боя реших да сложа и 1 манометърче на рейката тука вече съм изкормил квото имаше за изкормване :D и вече сложената глава с колекторите
  9. Материал за циферблат ?

    Преди време и аз си пипнах малко таблото че омръзна. Под стрелките поставих smd диоди А зад фабричните плаки свързах повечко диоди (за да свети по равномерно) Ето как се получи
  10. Хванах се и аз, по един от пътищата които колегата по горе е споменал, а именно конверсия на x16sz до c16se, събрал съм уж всичко, само ми остана да постегна главата този месец и другия (малко да се постопли) ще ги изсипя на моното.
  11. Shift Light

    Аз ги настроих така колкото да го пробвам за няколко дена дали всичко е ОК, иначе по нататъка ще го направя както каза на 5000 и 6000 Иначе таблото ми свети в синьо но от видеото много много не си личи :flag_opel:
  12. Shift Light

    Здравейте! Забелязах цените на Shift Light-овете,по online магазините,и се сетих някаде че си бях свалил схема на такава, но поради липса на време не я бях реализирал.Та преди 2 дена ми се отвори такова и реших да си го оплътня Ето това е схемата: Всичко се намира лесно,и излиза около 15-тина лв.Оборотите на които да светват диодите се наглясят от потенциометрите/тримерите. Тук сам сборувал всички елементи, които ще поместя на обикновена експериментална платка: Вече сглобено и окабелено: Схемата принципно е с 2 светодиода, аз използвах такива в 1 корпус - червен и зелен: За да стой по подредено всичко го поместих в 1 кутийка: От тук взимам сигнала към оборотометъра(пин 8 на буксата която влиза в таблото/зеления кабел): А тук помествам и самия светодиод: Кутийка за сега оставям да се реее, после смятам да я хвана с някаква видия за таблото: Това е общо взето.Надявам се да съм бил полезен на някого, който също като мен обича да си оплътнява времето :D Ето и клип за да добиете по пълна представа: Поздрави! п.п.Аз си нагласих зеления диод да светва на 2000 оборота, по простата причина че обичам да слушам по силно музика, и доста пъти съм се осещал как се заблявам, без да превключвам :whistle: .Червения за сега съм го оставил някаде на 4000.
  13. термостат каде се намира

    Ако астрата е 8 клапана термостата се намира точно под тръбата към която отива този големия маркуч от радиатора(част от него се вижда отдясно на снимката).Трябва да се махне шайбата на разпределителния вал за да се стигне до термостата
  14. за астра

    Колега буксите които са на вратите да са ти останали? С гумения маншон където са? Трябва ми само 1-та заради пиновете...
  15. Скрити функции на Tid/mid

    Ето това е оригиналната статия към видеото което си дал: http://www.asio.pl/?m=tid
×