Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

EvilTECH

Потребители
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно EvilTECH

  • Ранг
    нов внос
  • Рожден ден 19.07.1987

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Vectra A Hachback C16NZ
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681

Contact Methods

  • AIM
    vasillboss
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Пазарджик; Пловдив
  1. Колега мен колата ми струва цялата колкото 6 моторчета за празен ход
  2. Колеги шофьори на опели проблема беше отстранен, оказа се оная проклета гарнитура. За сега съм му навил кам 300 км и няма признаци да се обади пак... Благодаря ви за опитите да помогнете и ако мога и аз с нещо да помогна ще съм тук Оивам да зема бира на единствения маистор в Пазарджик които позна че може да не е наред нещо с газоразпределението На здраве!!!! :drinking: П.С. И не се занимаваите да си давате старите щайги по кожодери, тук има достатъчно знания и опит!!!!
  3. 50 стотинки на стъпково моторче. Чек лампата свети заради ниските обороти. Успех с чистенето!
  4. Ми аз само от плат съм виждал... За метален още по малка вероятност.
  5. Въпрос за Ламбда сонда на C14NZ

    Ламбдата когато работи има влияние само при статични режими, или по друг начин да го кажем като закрепи обороти. Тогава сигнала се сменя богата, бедна, богата, бедна и тн. Когато двигателя ускорява на изхода и се вади сигнал "богата смес". На газ, освен ако не става дума за газов инжекцион с ламбда контрол, ламдата няма абсолютно никаква функция освен да ви светне чек лампата. Мойта вектра на газ работи и без компютър даже, та една лабда ша я бърка
  6. Еееех... БЕРУ..... Да ама нема кинти! Бошче за 45-75 лв в зависимост от магазина. 3-та год ги карам и колата е подводница!!! :19a: П.С. И цд-то вече не бучи на радио
  7. Проходно гърне

    Аз пък си помислих че става дума за гърнето с което се заменя това с катализатора - права тръба с фланец/ци... :3:
  8. Въпрос за дебитомер/МАП сензор

    Склонен съм да поспорим с колегата горе за МАП сензора... Не е той еквивалента въпреки че е част от решението. Компа ползва сигналите от МАП и TPS сензорите кадето TPS = throttle position sensor или Сензор за положението на дроселовата клапа или педала за гастта.
  9. Проблем с парното

    Евала колега! :knee: :knee: :knee:
  10. Тези решетки са там за да премахнат завихрянето на въздуха в тръбата, за да се получи нещо като в аеродинамичните тунели. Без тях се образуват вихри около чувствителния елемент бил той пластинка, тръба на Вентури или ултразвуков обемен сензор, който водят до променливи показания при статичен режим (което е мноооого лошо). За филтъра-по-скоро ще се измъкне мъркуча или ще се пръсне тръбата от колкото да скъса тоя плат.
  11. Само при при над 120 км ли се появява или и при форсиране на по-ниски предавки? Ако се появява при натоварване на двигателя може да е някой от горивните филтри задръстен. Подобно губене на мощност при дизел се получава при въздух в тръбите, но дизелите след 1998 са с система за обезвъздушаване. За сега не се сещам за друго... Пък и щом компа не пази грешката сигурно е нещо което се приема за преходно и може да се случва без повреда като например свършва горивото и други подобни. Провери как се държи при по-големи натоварвания при ниска скорост и високи обороти на двигателя. Пожелавам бързо и евтино разрешение на проблема П.С. Прегледай и темата за дизеловите горива по-горе да разбереш какви пумии ни наливат в резервоарите.
  12. Не съм сигурен, ама ако има дебитомер може и от него да е. Наи-добре разходка до елкон да прочетят ЕКУ-то, ако въобще има такова. Коя година е?
  13. Защото двигателя чукаше, все пак сайта е за коментиране на проблеми с колите а не за извратени сексуални фантазии..... Тъй като друго не намерихме след като го разглобихме остана гарнитурата да е била виновна... Аз си го обяснявам че през дупката в гарнитурата са се палили цилиндрите взаимно. Ако след като го сглобим пак тропа, вече отива на основни лагери, ама понеже за тях ще се сваля двигателя не се наемам сам да си ги правя. А иначе като я взех компресия бол, масло не гореше, само дето компа упорито светеше за моторчето за празен ход и за някакъв проблем с комутатора пък после спря да влиза и в сервизен режим... абе карам на газ без комп и съм аиляк
  14. Благодаря за подсещането! Когато писах поста не се сетих Относно гарнитурата - прилагам снимков материал: Изводите си ги правете вие. А, и да не забравя работеше без да чука или пуши, а при 2000 оборота трудно може да се различи неравномерна работа.... Още нещо, да повторя и че ще се сглобява чак другия понеделник, така че още няма окончателни резултати. По-нататък може и да снимам лагерните черупки да се порадвате на фабрични шупли!!! :D
  15. Открита бе повреда.... Гарнитура на главата... пробив м-у 3-ти и 4-ти цилиндър. И все пак смених лагерите на биелите. Открих също така че цилиндрите още са си с фабричната полировка демек седят пресичащите се следи от полиращите роторни бутала. Благодаря за помощта и ви пожелавам стотици хиляди безаварийни км. П.С. Окончателни резултати към 29-30/03
×