Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

apekov

Потребители
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно apekov

Previous Fields

  • Автомобил
    opel Calibra C20NE
  • Защита от ботове / Protection from bots
    681
  1. Информация за Opel Calibra 2.0 116 к.с.

    колега моя е същия мотор като този дето си го снимал и няма обтяжна ролка
  2. Динамо-Колко вида са чеките...

    Значи проблема се реши със смяма на четки. Сваляне , разглабяне и в магазина срещу 3лв. два броя четки, Малко почистване на колектора, интересното беше че от 93г. не е мръднал, нито канали нито деруги, малко финна шкурка да падне черното дето са трили четките и всичко е ток и жица. При включени консуматори - фарове, нагревател, вентилатор на макс при празен ход зарежда 13.5, а без консуматорите 14.4
  3. Така е. Който няма БК а иска да си сложи, трябва да вземе БКто със бутона и кабелчетата на бутона. Жълтата букса е зад касетофона или зад часовника завързана с една текстилна лента, понякога се налага да се бръкне малко по-навътре. Другото нещо което трябва да се прекара е датчика за външната температура, има си дупка в бронята където се поставя датчика и от датчика до стената на мотора, трябва да се прекарат две кабелчета - някой коли могат да си го имат този кабел. Има свободен куплунг който отива в инсталация на БКто за датчика за външната температура.
  4. Информация за Opel Calibra 2.0 116 к.с.

    Моята е със същия мотор, 94лв данък в Плевен, 11-13л/100, градско на газ с обикновенна газова, а за ангренажа се обтяга с водната помпа за този мотор, няма обтяжна ролка.
  5. Динамо-Колко вида са чеките...

    Нека и аз да се оплача от моят генератор, при включени всички консуматори на МАХ на празен ход на акумулатора напрежението е 12.3В а лампата на таблото започва да мижи, т.е. свети съвсем слабо, на обороти над 2000, напрежението стига до 14,2В но се мени в смисъл 13.5 до 14.2В Аз си мисля че са четки на регулатора но в аудодата пиче, че генератора е Бош ама на колата не е Бош а някакъв френски. Незнам модела щото има някакво подобие на табелка от фолио на която и ако е имало нещо написано отдавна го няма. За да улесня някой от знаещите на корпуса му пише само че е произведен във Франция само че на английски и в генератора влизат два кабела само един дебел с кабелна обувка ф-5 или 6мм, и един тънък проводник може би е син като го гледам. През някаква решетчица се виждат няколко диодчета. Като го гледам за да му сваля регулатора ще трябва да сваля целия генератор. Ако някой може да даде инфо за монтираните генератори на калибра 93г. C20NE мотор, без климатик ще съм много благодарен.
  6. Колега , при зареден акумулатор полюсното напрежение е 12.8В. Тоша означава че всяко напрежение над тази стоиност го зарежда, затова реле-регулаторите зареждат от- 13.5 до 14.5 Волта, ТОВА Е НОРМАЛНО зарядно напрежение. така 4е споко. Всичко е в норми.
  7. Преди да се свалят стрелките трябва много внимателно да се застопори стрелката от задната страна, където ина една пружинка която връща стрелката в изходно положение, работата е много пипкава - часовникарска бих казал. От зад има едно винтче със лак което е застопорено от там се корегира показанието.
  8. Относно капачката за антифриза

    Ами системата седи под налягане, получват се течве от радиаторчето на парното, радиатора за охлаждането или фибъра на водната помпа. Всичките тези уплътнения са остарели с времето и налягането и едно такова налягане допълнително ги гърчи.
  9. Колега напрежението е нормално максимума е 14.5В. над тази стойност генератора почва да презарежда а лампа няма да ти светне когато презарежда. Освен да се очудиш колко хубаво ти светят фаровете Карай спокойно напрежението ти е идеално.
×