Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

F-E-H-A

Потребители
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно F-E-H-A

  • Ранг
    бъдещ фен
  • Рожден ден 20.02.1984

Previous Fields

  • Автомобил
    Opel Calibra 2.0i 8v

Contact Methods

  • AIM
    f-e-h-a
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Male
  • От
    Tроян
  1. Приемам и бартер за нещо четириврато
  2. Реших да си продам или бартеросам калибрата с цел да си взема нещо с климатик. Състоянието и е перфектно.Имаше леки ръжди по пода,но всичко е оправено професионално.Двигателя е в перфектно състояние,всеки знае за НЕ-то,че е много корав мотор.Има газ от февруари тази година.Върви си на газ и на бензин без никакви проблеми.Ръждица има малко по задните вежди,но не е нещо фрапиращо.Като екстри е с ел.стъкла,ел.огледала,централно,шибидах.В момента е на джанти 16-ки BK Racing.,има ксенон 6к,за музиката - нищо особенно,сд-Сони експлойд,предната линия е Бошмен,задната е Нова(не ми остана време да се занимавам със подмяната им.В багажника има 2 МТХ-а 4800 за мен озвучението на този е етап е доволно.Всичко си работи по колата.Цената и е 3800 с джанти,музика и ксенон,без тези неща може да се направи друга цена.Колата е с изрядни документи.Справки тук на ЛС,скайп или 0887 03 77 05 .
  3. Колеги,изтече ми маслото на хидравликата през помпата от страната на шайбата като предварително доста доволно кипна през казанчетоЗамислих се дали има смисал да си купувам втора ръка помпа или да се опитам да рециклирам старата,и прецених че нищо не губя,ако не се справя ще търся втора ръка. За около 20 мин се сваля самата помпа. След това се избива зегерката от задната страна на помпата с помоща на малко пиронче(някой колеги дупчат по още една противоположна дупка,но според мен няма смисал и с една дупка си излиза перфектно с помоща на отверка). Следващата стъпка е да се почука леко около корпуса на помпата за да освободи металната тапа,която е под зегерката(в моя случай почуках и по шайбата за да излезе по лесно).Задължително тапата се придържа с ръка за да не се пръснат частите вътре(въпреки,че дори и да се пръснат няма как да се сбърка реда им на подреждане) След като се извади шайбата,лекичко се изваждат и останалите карантии в снимките съм ги показал. Последната стъпка е да се извади оста за да може да се смени лагера.Тук вече ще ми е нужна помощ от колеги,а и ако е възможно снимков материал. Слагам снимки на разглобената помпа за да може тези които нямат представа да видят,че не е толкова сложна операция Хидравлична помпа разглобена!!! Оттук нататък какви са стъпките на изваждане на оста и избиване на лагери и обратното действие Благодаря предварително на всеки отзовал се :icon_wink2:
  4. Благодаря на всички за съдействието
  5. Някой да знае на колко мм е доволно да се направи генерацията :?
  6. Катализатора съм го свалил и на негово място има тръба,54мм май беше,забравил съм.Както и да е,целта ми е да бръмчи като нещо истинско,а не като голф 2 с гърне от Илиянци.Дано не обидя някой,но истината боли
  7. Въпроса ми е ако сменя цялата генерация от изпускателните колектори до крайното гърне да кажем на 63мм.,ще се получи ли доволен звук(по-плътен,абе да бръмчи на дебело).Не го правя с цел тунинг и вдигане на коне и тн.,а за собствено удоволствие.Колата е Калибра С20НЕ.
  8. Колеги,благодаря ви за отговорите,утре отивам да я монтират Ще споделя мнение....и да знаете ако идвате към Троян ракията е от мен
  9. Колегата иска да сложи газовата на C20NE мотор .. Преди е била най-вероятно на Х18ХЕ ... Точно така
  10. Въпроса ми е ще стане ли газова уредба от Вектра Б 1.8 16в на Калибра 2.0 8в.?
×